eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytoczna"Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Przytocznej - ETAP III", w ramach projektu: "Likwidacja barier w Urzędzie Gminy Przytoczna w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-30

Ogłoszenie nr 510527723-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Gmina Przytoczna:

"Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Przytocznej - ETAP III", w ramach projektu: "Likwidacja barier w Urzędzie Gminy Przytoczna w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 597596-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przytoczna, krajowy numer identyfikacyjny 21096682300000, ul. Rokitniańska 4, 66-340 Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 0-95 7494310
faks: 095 748 91 13
e-mail: zca@przytoczna.pl
www: www.przytoczna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Przytocznej - ETAP III", w ramach projektu: "Likwidacja barier w Urzędzie Gminy Przytoczna w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RIG.271.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Przebudowie budynku Urzędu Gminy w Przytocznej – ETAP III”, w ramach projektu: „Likwidacja barier w Urzędzie Gminy Przytoczna w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania”, w ramach programu: „Program wyrównywania różnic między regionami III” w obszarach B, współfinansowanego ze środków PFRON.
1.Zakres inwestycji obejmuje:
1)Przebudowę pomieszczeń na parterze budynku w tym:
- kompleksową przebudowę pomieszczeń biurowych 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.20, 1.19 wraz z korytarzami, pomieszczeniami gospodarczymi i WC;
- kompleksową przebudowę pomieszczenia 1.13 wraz z wydzieleniem łazienki dla osób niepełnosprawnych oraz aneksu kuchennego;
2) Przebudowę pomieszczeń na piętrze budynku:
- kompleksową przebudowę pomieszczenia 2.6 – łazienki z WC,
3) Modernizacja klatki schodowej:
- prace rozbiórkowe,
- wykonanie nawierzchni schodów z wykładziny rulonowej,
- montaż balustrad ze stali kwasoodpornej,
- remont klatki schodowej;
4) Przebudowę podjazdu dla niepełnosprawnych:
- prace rozbiórkowe,
- wykonanie podjazdu zgodnie z normatywnymi spadkami,
- montaż balustrad;
5)Oznakowanie obiektu:
- czytelna tablica informacyjna z herbem i nazwą instytucji, do umieszczenia na korytarzu o wymiarach min. 800x1200 mm, z montowanymi wymiennymi tabliczkami na dystansach; tabliczki z wyszczególnionymi nazwami stanowisk oraz tabliczki z numerami pomieszczeń, płyta trwała z grawerowanymi napisami; ilość płyt odpowiadająca 2x ilości biur w budynku;
- Tablica informacyjna z nazwą budynku oraz herbem na zewnątrz budynku;
6) Instalacja przyzywowa

2. Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty:
1) Projekt budowalny „Przebudowy budynku użyteczności publicznej w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania na działce 271/3 zlokalizowanej w Przytocznej, obr. Przytoczna”, załącznik nr 8 do SIWZ,
2) Decyzja nr 12.2018 z dnia 15.01.2018 r. pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Międzyrzeckiego dla: „Przebudowy budynku użyteczności publicznej w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania na działce 271/3 zlokalizowanej w Przytocznej, obr. Przytoczna”, załącznik nr 9 do SIWZ,
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB), załącznik nr 10 do SIWZ,
4) Przedmiar robót/kosztorys ofertowy, załącznik nr 11 do SIWZ.

3. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zakres prac wskazany w niniejszym zadaniu stanowi kontynuację prac – ETAP III zadania: „Przebudowy budynku Urzędu Gminy w Przytocznej”.
2) Zadanie realizowane jest na podstawie pozwolenia na budowę.
3) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączonymi dokumentacjami tj. projektem budowlanym, STWIORB oraz przedmiarem robót.
4) Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z miejscem prowadzenia robót.
5) Wykonawca zobowiązany jest do organizacji prac budowlanych w sposób nie zakłócający funkcjonowania placówki, która będzie czynna przez cały okres realizacji inwestycji od poniedziałku do piątku w dni robocze, w następujących godzinach:
- poniedziałek, wtorek, czwartek - od 7.30 do 15.30
- środa - od 7.30 do 17.00
- piątek - od 7.30 do 14.00
6) Podczas prac należy zapewnić dostęp do co najmniej jednego czynnego sanitariatu. Remonty biur prowadzić etapowo z przemieszczeniem maksymalnie do 3 pracowników w każdym z etapów.
7) Termin prac na ciągach komunikacyjnych należy uzgodnić z Zamawiającym.
8) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt, dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. W przypadku ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały.
9) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1043 ze zm.).
10) Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Kody robót CPV:
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 Instalacje sanitarne i elektryczne

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 168068.63 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: WOKAMID Sp.zo.o.
Email wykonawcy: biuro@wokamid.pl
Adres pocztowy: ul.Dworcowa 8
Kod pocztowy: 66-340
Miejscowość: Przytoczna
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 166827.31

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 166827.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 233242.65
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.