eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrykówDostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie nr 510432880-N-2021 z dnia 2021-06-15 r.
Gmina Stryków:

Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 777099-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540413136-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stryków, krajowy numer identyfikacyjny 47205783300000, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 427 198 002
faks: 427 198 193
e-mail: strykow@strykow.pl
www: www.bip.strykow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZP.271.32.2020.EP.PZP

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie winna obejmować produkty wyłącznie nowe, nieużywane o parametrach opisanych w załącznikach nr: 3a (Część 1), 3b (Część 2) i 3c (Część 3). Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszelkie koszty związane z dostawą sprzętu komputerowego wraz z odpowiednią dokumentacją producentów, udział i wsparcie przy wykonaniu sprawdzeń, prób i rozruchu. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w załącznikach: nr 3a, 1a (Część 1), 3b, 1b (Część 2) i 3c, 1c (Część 3) do siwz. Oznaczenie wg CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe, 30210000-4 Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt), 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami, 30213100-6 Komputery przenośne, 48820000-2 Serwery, 30237000-9 Części, akcesoria i wyroby do komputerów, 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy, 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów, 30125120-8 Toner do fotokopiarek, 30192113-6 Wkłady drukujące, 30124300-7 Bębny do maszyn biurowych, 30125110-5 Tonery do drukarek /faksów laserowych 30192113-6 Wkłady drukujące, 30231000-7 Ekrany i konsole komputerowe. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem przez wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych podwykonawcy (o ile są już znane). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Część 1 zamówienia Część 1 zamówienia - obejmuje zakup i dostawę dwóch sztuk fabrycznie nowych (nieużywanych) serwerów wraz ze swith o parametrach technicznych i wyposażeniu określonym w załączniku 3a do siwz (odpowiednio załącznik 1a). Zamówienie obejmuje również gwarancję i rękojmię na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia i podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Zamówienia (okres uzależniony od złożonej oferty – kryterium pozacenowe), a także świadczenie wsparcia technicznego. W ramach zamówienia, Wykonawca dostarczy, zainstaluje (w szafie rack 19”) i dokona uruchomienia startowego (bez konfiguracji systemu operacyjnego) ww. dwóch sztuk fabrycznie nowych serwerów wraz ze swith o parametrach technicznych i wyposażeniu określonym w załączniku 3a do siwz (odpowiednio załącznik 1a). Część 2 zamówienia Część 2 zamówienia – obejmuje zakup i dostawę nowych (nieużywanych): - 30 szt. komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, klawiaturą USB, myszą laserową bezprzewodową USB przeznaczonych do tych komputerów, -10 szt. komputerów przenośnych (laptop) na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strykowie wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, - 15 szt. komputerów przenośnych (laptop) na potrzeby Rady Miejskiej w Strykowie wraz z systemem operacyjnym bez pakietu biurowego, - 30 szt. monitorów komputerowych. Dostawa ww. urządzeń nastąpi do siedziby Zamawiającego. Zamówienie obejmuje również gwarancję i rękojmię na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia i podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Przedmiotu Zamówienia (okres uzależniony od złożonej oferty – kryterium pozacenowe). Szczegółowy opis sprzętu komputerowego wchodzącego w skład Części 2 zamówienia zamieszczono w załączniku nr 3b do siwz (odpowiednio załącznik nr 1b). Część 3 zamówienia Przedmiotem Części 3 zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów itp. wg załącznika nr 3c i odpowiednio załącznika nr 1c do siwz. Ilość materiałów wskazanych w załączniku nr 3c do siwz i odpowiednio załączniku 1c do siwz została określona jako minimalna. Zamawiający dopuszcza prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp i w dalszej części opisu z zachowaniem zaoferowanych cen jednostkowych. Strony ustalają, że materiały będące przedmiotem zamówienia będą dostarczone przez Wykonawcę na adres: 95 – 010 Stryków, ul. Tadeusza Kościuszki 27. Ceny jednostkowe wynikające z oferty Wykonawcy nie ulegną podwyższeniu w okresie realizacji umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załącznikach do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część 1 zamówienia- dostawa serwerów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 69000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 94095.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 94095.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 98380.32
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część 2 zamówienia - dostawa nowych komputerów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 220950.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 275766.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 275766.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 334166.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.