eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w podziale na pakiety

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-15

Ogłoszenie nr 510428421-N-2021 z dnia 2021-04-15 r.
Warszawski Uniwersytet Medyczny:

Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w podziale na pakiety

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 776906-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540399636-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Warszawski Uniwersytet Medyczny, krajowy numer identyfikacyjny 00028891700000, Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 225720366, 225720373
faks: 225720363
e-mail: aez@wum.edu.pl, azp@wum.edu.pl
www: www.wum.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w podziale na pakiety

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): AEZ/S-109/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 14 części zamówienia (zwanych dalej Pakietami): 1 Projektor multimedialny 1 szt. 2 Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne 2 szt. 3 Projektor multimedialny 1 szt. 4 Laptop 1 szt. 5 Drukarka atramentowa kolorowa 1 szt. 6 Drukarka laserowa kolorowa 1 szt. 7 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe 1 szt. 8 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne 1 szt. 9 Skaner 1 szt. 10 Laptop 2 szt. 11 Skaner biurowy 1 szt. 12 Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. 13 Zestaw do prowadzenia zajęć w formie zdalnej/hybrydowej/stacjonarnej 1 komplet 14 Laptop z oprogramowaniem medycznym do przetwarzania obrazów DICOM 1 szt. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 14” został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1 – 2.14 do SIWZ. III. Dotyczy Pakietu 4, 10 i 14: do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie internetowej: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. IV. Zważywszy, że do komputera stacjonarnego i monitora, określonych w Pakiecie 13, drukarek określonych w Pakiecie 5 i 6, skanerów określonych w Pakiecie 9 i 11 znajduje zastosowanie 0% stawka VAT zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) oraz załącznika nr 8 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 106), Zamawiający, niezwłocznie po zawarciu umowy, wystąpi do Ministra Zdrowia o zastosowanie zerowej stawki podatku VAT. Uzyskaną decyzję Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy i dokument ten będzie stanowił podstawę wystawienia faktury VAT z zastosowaniem 0% stawki VAT. V. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet 1 Projektor multimedialny 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2641.46 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Perfect Displays sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@perfect-displays.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ku Wiśle 7/60
Kod pocztowy: 00-707
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2706.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2706.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3471.53
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet 2 Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne 2 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp
Wykonawca Alltech S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk z siedzibą w Płocku (09-407) przy ulicy Spółdzielczej 33 uchylił się od zawarcia umowy w zakresie dostawy objętej Pakietem 2. Oświadczenie o odstąpieniu od zawarcia umowy wpłynęło do Zamawiającego w dniu 24.03.2021 r. Zważywszy, ze przedłużony termin związania ofertą upłynął w dniu 21.03.2021 r., Zamawiający nie ma możliwości skorzystania z art. 94 ust. 3 ustawy.
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet 3 Projektor multimedialny 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4633.35 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Perfect Displays sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@perfect-displays.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ku Wiśle 7/60
Kod pocztowy: 00-707
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5043.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5043.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5988.87
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet 4 Laptop 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet 5 Drukarka atramentowa kolorowa 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 792.27 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Alltech S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
Email wykonawcy: przetargi@alltech.pl
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1113.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1113.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1113.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Pakiet 6 Drukarka laserowa kolorowa 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1182.52 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Cieślikowski i Spółka Krzysztof Cieślikowski
Email wykonawcy: pcs@pcs.com.pl
Adres pocztowy: Al. Jana Pawła II 72
Kod pocztowy: 00-175
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1150.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1745.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Pakiet 7 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca Alltech S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk z siedzibą w Płocku (09-407) przy ulicy Spółdzielczej 33 uchylił się od zawarcia umowy w zakresie dostawy objętej pakietem 7. Oświadczenie o odstąpieniu od zawarcia umowy wpłynęło do Zamawiającego w dniu 24.03.2021 r. Zważywszy, ze przedłużony termin związania ofertą upłynął w dniu 21.03.2021 r., Zamawiający nie ma możliwości skorzystania z art. 94 ust. 3 ustawy.
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Pakiet 8 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 608.94 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Copy.Net.pl Piotr Sójka
Email wykonawcy: biuro@copy.net.pl
Adres pocztowy: ul. Cypryjska 70/U2
Kod pocztowy: 02-761
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1697.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1697.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2737.98
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Pakiet 9 Skaner 1 szt

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 94 ust. 3 ustawy Pzp
Wykonawca Alltech S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk z siedzibą w Płocku (09-407) przy ulicy Spółdzielczej 33 uchylił się od zawarcia umowy w zakresie dostawu objętej pakietem 9. Oświadczenie o odstąpieniu od zawarcia umowy
wpłynęło do Zamawiającego w dniu 24.03.2021 r. Zważywszy, ze przedłużony termin związania ofertą upłynął w dniu 21.03.2021 r., Zamawiający nie ma możliwości skorzystania z art. 94 ust. 3 ustawy.
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Pakiet 10 Laptop 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3169.11 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Alltech S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
Email wykonawcy: przetargi@alltech.pl
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6277.92

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6277.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7515.30
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Pakiet 11 Skaner biurowy 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6451.22 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZYCOM Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@zycom.pl
Adres pocztowy: ul. Puszczyka 9
Kod pocztowy: 02-785
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3095.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8984.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Pakiet 12 Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 255.28 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Alltech S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
Email wykonawcy: przetargi@alltech.pl
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 399.75

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 399.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 399.75
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Pakiet 13 Zestaw do prowadzenia zajęć w formie zdalnej/hybrydowej/stacjonarnej 1 komplet

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16246.24 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Perfect Displays sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@perferct-displays.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ku Wiśle 7/60
Kod pocztowy: 00-707
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 15386.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15386.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18480.66
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Pakiet 14 Laptop z oprogramowaniem medycznym do przetwarzania obrazów DICOM 1 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.