eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zagospodarowanie terenów rekreacyjno - sportowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-31

Ogłoszenie nr 510426527-N-2021 z dnia 2021-03-31 r.
Miasto Poznań:

Zagospodarowanie terenów rekreacyjno - sportowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 775272-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540398642-N-2021, 540403465-N-2021

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 618 785 210
faks: 61 878 50 85
e-mail: zp@um.poznan.pl
www: https://www.bip.poznan.pl

adres profilu nabywcy: https://umpoznan.ezamawiajacy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenów rekreacyjno - sportowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZOU-XII.271.143.2020.MD

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjno – sportowych. 2. Zamówienie
podzielone jest na dwie części: Część I: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury, wykonanie
nawierzchni piaskowej placu zabaw. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) demontaż istniejącego urządzenia zjeżdżalnia z domkiem
(fundament należy wywieźć i zutylizować), 2) wywóz zdemontowanego urządzenia i złożenie go w miejscu wskazanym przez
Zamawiającego na terenie Poznania, 3) odnowienie istniejących na placu urządzeń zabawowych: drabinka, kiwak, karuzela z siedziskami,
4) odnowienie i przeniesienie w obrębie terenu urządzeń: huśtawka ważka, huśtawka wahadłowa, karuzela otwarta, 5) dostawę i montaż
nowych urządzeń zabawowych: zestaw zabawowy z urządzeniem „ruchome piaski”, zestaw „małpi gaj”, huśtawki stalowej wahadłowej
podwójnej z siedziskiem typu „koszyczek” + ”bocianie gniazdo”, 2 szt. kiwaków sprężynowych „motyl”, urządzenia „skoczki”, urządzenia
„tunel”, 6) wykonanie nowej nawierzchni piaskowej na całym placu zabaw, 7) dostawę i montaż 6 szt. ławek metalowych z oparciem, 8)
dostawę i montaż urządzenia „zjazd linowy” wraz z wykonaniem pod nim piaskowej nawierzchni amortyzującej upadek, 9) przeniesienie w
obrębie terenu 4 szt. istniejących urządzeń siłowni zewnętrznej, 10) dostawę i montaż zestawu sportowego do streetworkoutu, 11)
odnowienie i przeniesienie w obrębie terenu ławki z oparciem, ławki bez oparcia, kosza na śmieci, 12) demontaż, wywóz i złożenie w
miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Poznania 2 szt. słupów do gry w siatkówkę i tablicy regulaminowej wraz z słupem,13) odnowienie i przeniesienie w obrębie terenu kosza na śmieci, 14) dostawę i montaż 4 szt. ławek stalowych modułowych bez oparcia,
3 szt. koszy na śmieci, 8 szt. stojaków rowerowych, 2 szt. tablic informacyjnych (regulamin ogólny i boiska wielofunkcyjnego), 15)
uporządkowanie terenu po ukończeniu prac i przywrócenie go do pierwotnego stanu, 16) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie technicznym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy dla części I,
specyfikacji wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy dla części I. Część II: Budowa boiska do piłki nożnej na
terenie rekreacyjno - sportowym przy ul. Horacego/Owidiusza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) demontaż 2 istniejących
bramek, 2) wywóz i utylizacja zdemontowanych urządzeń, 3) niwelacja istniejącego wału ziemnego, 4) korytowanie, 5) wykonanie
podbudowy z kruszyw łamanych, zdrenowanych i profilowanie spadków, 6) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej z zasypaniem
jej piaskiem kwarcowym i granulatem SBR, 7) dostawa i montaż 2 szt. Bramek, 8) dostawa i montaż 14 szt. ławek bez oparcia, 9)
dostawa i montaż kosza na odpady stalowego o pojemności 75 l, 10) wykonanie piłkochwytów o wysokości 5 m wzdłuż krótszych
boków boiska wraz z jednym przęsłem dodatkowym z każdej strony wzdłuż dłuższego boku boiska, 11) uporządkowanie terenu po
ukończeniu prac i przywrócenie go do pierwotnego stanu, 12) wykonanie dokumentacji powykonawczej, Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia znajduje się w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy dla części II, specyfikacji wykonania i
odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy dla części II. 3. Aspekt społeczny Zamawiający uwzględnia aspekt społeczny
poprzez punktowanie w kryterium oceny ofert w części II postępowania zatrudnienia przez Wykonawcę osób bezrobotnych, o których
mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1409 ze zm.)
przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji
zamówienia. 4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia
Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób
wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia, jeśli ich wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22
§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, w szczególności: 1) Część I: Czynności w zakresie montażu urządzeń 2) Część II:
Czynności związane z wykonaniem robót ziemnych Dokumenty Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do
przedłożenia oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie
umowy o pracę. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie,
Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę
o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących ww. czynności. Uprawnienia W trakcie realizacji
zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez
wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących ww. czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww.
wymogów i dokonywania ich oceny, 2) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów, 3) Przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Sankcje Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności, Zamawiający przewiduje
sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w § 4 ust. 1 pkt 5 umowy dla części I i § 9 ust.3 pkt 4
umowy dla części II. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę,
Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Oferty równoważne: Jeśli w
dokumentach składających się na Opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu,
Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub
jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne, zgodne z
danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania
charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje
minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach
zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień
publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą
oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. W przypadku oferowania
produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony
internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają wszystkie minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.11.27.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury, wykonanie nawierzchni piaskowej placu zabaw.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 149000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Speed Invest Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@speedinvest.pl
Adres pocztowy: ul. Parkowa 12
Kod pocztowy: 05-200
Miejscowość: Wołomin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 183270.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 183270.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 216018.75
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: wykonanie prac ziemnych
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Budowa boiska do piłki nożnej na terenie rekreacyjno - sportowym przy ul. Horacego/Owidiusza w Poznaniu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 207800.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Redopol Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro.redopol@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Św. Marcin 29/8
Kod pocztowy: 61-806
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 255594.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 255594.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 379161.77
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.