eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zagospodarowanie terenów rekreacyjno - sportowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 775272-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Miasto Poznań:

Zagospodarowanie terenów rekreacyjno - sportowych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 618 785 210
faks: 61 878 50 85
e-mail: zp@um.poznan.pl
www: https://www.bip.poznan.pl

adres profilu nabywcy: https://umpoznan.ezamawiajacy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://umpoznan.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://umpoznan.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://umpoznan.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: pisemnie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów rekreacyjno - sportowych

Numer referencyjny: ZOU-XII.271.143.2020.MD

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjno – sportowych.
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
Część I:
Dostawa i montaż urządzenia zabawowego oraz elementów małej architektury, wykonanie nawierzchni bezpiecznych pod urządzeniem oraz wykonanie ciągów komunikacyjnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) demontaż istniejącej drabinki i części ogrodzenia (fundament drabinki należy wywieźć i zutylizować),
2) wywóz zdemontowanych urządzeń i złożeniu ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Poznania,
3) dostawa i montaż nowego urządzenia sensorycznego,
4) wykonanie nawierzchni amortyzującej upadek pod nowo zakupionym urządzeniem sensorycznym z kratki modułowej,
5) wykonanie nawierzchni żwirowej wraz z podbudową,
6) dostawa i montaż 2 szt. ławek metalowych z oparciem,
7) dostawa i montaż 2 szt. koszy metalowo-drewnianych,
8) wykonanie zieleni,
9) uporządkowanie terenu po ukończeniu prac i przywrócenie go do pierwotnego stanu,
10) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie technicznym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy dla części I, specyfikacji wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy dla części I.

Część II:
Budowa boiska do piłki nożnej na terenie rekreacyjno - sportowym przy ul. Horacego/Owidiusza w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) demontaż 2 istniejących bramek,
2) wywóz i utylizacja zdemontowanych urządzeń,
3) niwelacja istniejącego wału ziemnego,
4) korytowanie,
5) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, zdrenowanych i profilowanie spadków,
6) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej z zasypaniem jej piaskiem kwarcowym i granulatem SBR,
7) dostawa i montaż 2 szt. Bramek,
8) dostawa i montaż 14 szt. ławek bez oparcia,
9) dostawa i montaż kosza na odpady stalowego o pojemności 75 l,
10) wykonanie piłkochwytów o wysokości 5 m wzdłuż krótszych boków boiska wraz z jednym przęsłem dodatkowym z każdej strony wzdłuż dłuższego boku boiska,
11) uporządkowanie terenu po ukończeniu prac i przywrócenie go do pierwotnego stanu,
12) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy dla części II, specyfikacji wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy dla części II.
3. Aspekt społeczny
Zamawiający uwzględnia aspekt społeczny poprzez punktowanie w kryterium oceny ofert w części II postępowania zatrudnienia przez Wykonawcę osób bezrobotnych, o których mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1409 ze zm.) przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji zamówienia.

4. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę
Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia, jeśli ich wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, w szczególności:
1) Część I: Czynności w zakresie montażu urządzeń
2) Część II: Czynności związane z wykonaniem robót ziemnych

Dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do przedłożenia oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących ww. czynności.

Uprawnienia
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących ww. czynności.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) Przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Sankcje
Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w § 4 ust. 1 pkt 5 umowy dla części I i § 9 ust.3 pkt 4 umowy dla części II.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Oferty równoważne:
Jeśli w dokumentach składających się na Opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne, zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty (np. karty techniczne, wydruki ze strony internetowej i inne) potwierdzające, że produkty równoważne spełniają wszystkie minimalne parametry techniczne określone przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania.


II.5) Główny kod CPV: 45.11.27.20

Dodatkowe kody CPV:
37.53.52.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w dniach: 120

II.9) Informacje dodatkowe: Część I i II: 120 dni od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: a) Część I: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie Wykonawcy i ww. podmiotów nie sumuje się) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum cztery dostawy z montażem urządzeń zabawowych wraz z wykonaniem ciągów komunikacyjnych o nawierzchni z kostki betonowej lub żwirowej na placach zabaw, o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda.

b) Część II: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie Wykonawcy i ww. podmiotów nie sumuje się) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum trzy boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każde.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót/dostaw wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały one wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty/dostawy zostały wykonane należycie – wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ w zakresie części I;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty/dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
b) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ w zakresie części II.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
b) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ;
c) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy;
d) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych – dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ (zgodnie z pkt III 3. SIWZ);
e) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wymaga się:
e.a w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej:
- złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa.
lub
- notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
e.b w przypadku oferty składanej w postaci papierowej:
- złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami
art. 23 ust. 2 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z § 8 wzoru umowy dla części I oraz zgodnie z § 10 wzoru umowy dla części II.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.01.2021, godzina: 08:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Część I: Dostawa i montaż urządzenia zabawowego oraz elementów małej architektury, wykonanie nawierzchni bezpiecznych pod urządzeniem oraz wykonanie ciągów komunikacyjnych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I:
Dostawa i montaż urządzenia zabawowego oraz elementów małej architektury, wykonanie nawierzchni bezpiecznych pod urządzeniem oraz wykonanie ciągów komunikacyjnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) demontaż istniejącej drabinki i części ogrodzenia (fundament drabinki należy wywieźć i zutylizować),
2) wywóz zdemontowanych urządzeń i złożeniu ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Poznania,
3) dostawa i montaż nowego urządzenia sensorycznego,
4) wykonanie nawierzchni amortyzującej upadek pod nowo zakupionym urządzeniem sensorycznym z kratki modułowej,
5) wykonanie nawierzchni żwirowej wraz z podbudową,
6) dostawa i montaż 2 szt. ławek metalowych z oparciem,
7) dostawa i montaż 2 szt. koszy metalowo-drewnianych,
8) wykonanie zieleni,
9) uporządkowanie terenu po ukończeniu prac i przywrócenie go do pierwotnego stanu,
10) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie technicznym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy dla części I, specyfikacji wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy dla części I.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 120

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00
Gwarancja:20,00
Część nr: 2
Nazwa: Część II: Budowa boiska do piłki nożnej na terenie rekreacyjno - sportowym przy ul. Horacego/Owidiusza w Poznaniu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część II:
Budowa boiska do piłki nożnej na terenie rekreacyjno - sportowym przy ul. Horacego/Owidiusza w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) demontaż 2 istniejących bramek,
2) wywóz i utylizacja zdemontowanych urządzeń,
3) niwelacja istniejącego wału ziemnego,
4) korytowanie,
5) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, zdrenowanych i profilowanie spadków,
6) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej z zasypaniem jej piaskiem kwarcowym i granulatem SBR,
7) dostawa i montaż 2 szt. Bramek,
8) dostawa i montaż 14 szt. ławek bez oparcia,
9) dostawa i montaż kosza na odpady stalowego o pojemności 75 l,
10) wykonanie piłkochwytów o wysokości 5 m wzdłuż krótszych boków boiska wraz z jednym przęsłem dodatkowym z każdej strony wzdłuż dłuższego boku boiska,
11) uporządkowanie terenu po ukończeniu prac i przywrócenie go do pierwotnego stanu,
12) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy dla części II, specyfikacji wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy dla części II.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 120

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Zatrudnienie osób bezrobotnych:20,00
Okres gwarancji:20,00
Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.