Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Bukowno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
Numer ogłoszenia: 776872-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 6 261 830
faks: 32 6 261 844
e-mail: sekretarz@umbukowno.pl
www: www.umbukowno.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Bukowno
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR.0270.01.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Bukowno 2. Zamówienie obejmuje: 1) Część 1 – Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wraz z infrastrukturą sprzętową: a. Zakup licencji Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca (1 szt.) – w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy. b. Wdrożenie Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca (1 szt.) - w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy. c. Modernizacja systemów dziedzinowych (1 szt.) - w ciągu 90 dni od dnia zawarcia umowy d. Zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów (1 szt.) – w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy. e. Wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów (1 szt.) - w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy. f. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 4PD (8 szt.) – w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy. g. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD (5 szt.) – w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy. h. Zakup licencji systemu informacji przestrzennej (1 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy. i. Wdrożenie systemu informacji przestrzennej (1 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy. j. Przeprowadzenie digitalizacji zasobów (1 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy. k. Opracowanie API zasobu informacji przestrzennej (1 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy. l. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 4PD – w zakresie SIP (2 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy. m. Zakup licencji systemu e-zamówienia - w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy (1 szt.). n. Wdrożenie systemu e-zamówienia - w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy (1 szt.). o. Opracowanie i wdrożenie e-usługi - 4PD w zakresie PZP - w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy (1 szt.). p. Wyposażenie serwerowni - zakup serwera (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. q. Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia NAS (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. r. Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. s. Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika sieciowego (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. t. Wyposażenie serwerowni - zakup centralnego systemu antywirusowego (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. u. Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawów komputerowych (20 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. v. Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. w. Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup czytników kodów kreskowych (2 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. x. Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup drukarki etykiet (1 szt.) – w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 2) Część 2 – Dostawa centralnego UPS: a. Wyposażenie serwerowni - zakup centralnego UPS (1 szt.) - w ciągu 90 dni od dnia zawarcia umowy. Dostawa centralnego UPS obejmuje jego dostawę, instalację/montaż, konfigurację oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 48.61.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wraz z infrastrukturą sprzętową
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 731300 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Madkom S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Zwycięstwa 96/98
Kod pocztowy: 81-451
Miejscowość: Gdynnia
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 899499
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 899499
Waluta:
NAZWA: Dostawa centralnego UPS
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18900 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ANMARO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Na Skały 1B
Kod pocztowy: 35-321
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23247
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 67650
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z BUKOWNA
więcej: przetargi w Bukownie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.