Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Ogłoszenie nr 776872-N-2020 z dnia 2020-12-31 r.
Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Bukowno
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 32 6 261 830,
faks: 32 6 261 844
e-mail: sekretarz@umbukowno.pl,
www: umbukowno.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://umbukowno.pl/m_gl.php?action=n&id=127&szbl=2&id_poz=11962
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://umbukowno.pl/m_gl.php?action=n&id=127&szbl=2&id_poz=11962
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: W formie papierowej.
Adres: Urząd Miejski w Bukownie, ul. Kolejowa 16, 32-332 Bukowno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Bukowno
2. Zamówienie obejmuje:
1) Część 1 – Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wraz z infrastrukturą sprzętową:
a. Zakup licencji Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca (1 szt.) – w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy.
b. Wdrożenie Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca (1 szt.) - w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy.
c. Modernizacja systemów dziedzinowych (1 szt.) - w ciągu 90 dni od dnia zawarcia umowy
d. Zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów (1 szt.) – w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy.
e. Wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów (1 szt.) - w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy.
f. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 4PD (8 szt.) – w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy.
g. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD (5 szt.) – w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy.
h. Zakup licencji systemu informacji przestrzennej (1 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy.
i. Wdrożenie systemu informacji przestrzennej (1 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy.
j. Przeprowadzenie digitalizacji zasobów (1 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy.
k. Opracowanie API zasobu informacji przestrzennej (1 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy.
l. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 4PD – w zakresie SIP (2 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy.
m. Zakup licencji systemu e-zamówienia - w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy (1 szt.).
n. Wdrożenie systemu e-zamówienia - w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy (1 szt.).
o. Opracowanie i wdrożenie e-usługi - 4PD w zakresie PZP - w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy (1 szt.).
p. Wyposażenie serwerowni - zakup serwera (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
q. Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia NAS (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
r. Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
s. Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika sieciowego (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
t. Wyposażenie serwerowni - zakup centralnego systemu antywirusowego (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
u. Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawów komputerowych (20 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
v. Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
w. Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup czytników kodów kreskowych (2 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
x. Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup drukarki etykiet (1 szt.) – w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację.
2) Część 2 – Dostawa centralnego UPS:
a. Wyposażenie serwerowni - zakup centralnego UPS (1 szt.) - w ciągu 90 dni od dnia zawarcia umowy.
Dostawa centralnego UPS obejmuje jego dostawę, instalację/montaż, konfigurację oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 48.61.30.00
Dodatkowe kody CPV:
35.10.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
Część 1
a. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych);
b. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Część 2
Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
Część 1
a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej trzy usługi polegające na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych (w tym – w każdym zamówieniu – co najmniej jeden system informatyczny udostępniony w sieci Internet prezentujący stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych zintegrowany z ePUAP i systemem dziedzinowym obsługującym podatki) o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każda;
b. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
- co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu – posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert kierowała wykonaniem co najmniej dwóch projektów informatycznych (od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia systemów informatycznych) pełniąc funkcję kierownika lub równoważną (tj. osoba kierowała pracą zespołu projektowego i była odpowiedzialna za prawidłowość wykonania projektu), o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każdego z projektów;
- co najmniej dwiema osobami na stanowisku Wdrożeniowca systemów informatycznych posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała prace wdrożeniowe, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu podatkowego lub księgowego oraz systemu elektronicznego obiegu dokumentów o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każdego z projektów;
- co najmniej jedną osobą na stanowisku Wdrożeniowca systemów informatycznych, która posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała prace wdrożeniowe w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu informacji przestrzennej lub digitalizację zasobów informacji przestrzennej, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto wartość wdrożenia systemu informacji przestrzennej lub digitalizację zasobów informacji przestrzennej w każdym projekcie;
- co najmniej dwiema osobami na stanowisku Programisty systemów informatycznych posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie zakresie programowania systemów informatycznych każda z osób, tj. posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (np. teleinformatyka itp.) i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała prace programistyczne i/lub integracyjne, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących prace programistyczne i/lub integracyjne w zakresie systemu podatkowego lub księgowego oraz systemu elektronicznego obiegu dokumentów o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każdego z projektów.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją trzech wymaganych usług. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie trzy usługi, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie trzech usług wymaganych przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową zrealizował samodzielnie trzy usługi wymagane przez Zamawiającego.
Część 2
a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie usługi (dwie umowy) polegające na dostawie UPS-a centralnego o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto każda.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie dwie dostawy, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie dwóch dostaw wymaganych przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową zrealizował samodzielnie dwie dostawy wymagane przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykaz wymaganych oświadczeń przez Zamawiającego określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę:
1. Część 1 – 30 000 zł
2. Część 2 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Szczegóły wniesienia wadium określa SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, w sposób i warunkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Bukowna;
2. w przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miejskiego w Bukownie, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Bukownie za pomocą adresu e-mail: barbarakolacz.ewart@gmail.com;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Bukowno”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy z uwzględnieniem obowiązków Zamawiającego wynikających z uregulowań systemu realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja, w szczególności z Umowy o dofinansowanie, przepisów unijnych i krajowych, wytycznych, instrukcji;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wraz z infrastrukturą sprzętową
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Bukowno
2. Zamówienie obejmuje:
1) Część 1 – Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wraz z infrastrukturą sprzętową:
a. Zakup licencji Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca (1 szt.) – w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy.
b. Wdrożenie Centralnej Platformy e-Usług Mieszkańca (1 szt.) - w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy.
c. Modernizacja systemów dziedzinowych (1 szt.) - w ciągu 90 dni od dnia zawarcia umowy
d. Zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów (1 szt.) – w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy.
e. Wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów (1 szt.) - w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy.
f. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 4PD (8 szt.) – w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy.
g. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD (5 szt.) – w ciągu 180 dni od dnia zawarcia umowy.
h. Zakup licencji systemu informacji przestrzennej (1 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy.
i. Wdrożenie systemu informacji przestrzennej (1 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy.
j. Przeprowadzenie digitalizacji zasobów (1 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy.
k. Opracowanie API zasobu informacji przestrzennej (1 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy.
l. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 4PD – w zakresie SIP (2 szt.) - w ciągu 120 dni od dnia zawarcia umowy.
m. Zakup licencji systemu e-zamówienia - w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy (1 szt.).
n. Wdrożenie systemu e-zamówienia - w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy (1 szt.).
o. Opracowanie i wdrożenie e-usługi - 4PD w zakresie PZP - w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy (1 szt.).
p. Wyposażenie serwerowni - zakup serwera (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
q. Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia NAS (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
r. Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
s. Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika sieciowego (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
t. Wyposażenie serwerowni - zakup centralnego systemu antywirusowego (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
u. Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawów komputerowych (20 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
v. Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera (1 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
w. Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup czytników kodów kreskowych (2 szt.) - w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
x. Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup drukarki etykiet (1 szt.) – w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48613000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 180
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Skrócenie terminu usunięcia awarii, błędu lub wady w okresie gwarancji: | 20,00 |
Okres gwarancji Infrastruktury Sprzętowej: | 20,00 |
Nazwa: Dostawa centralnego UPS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wyposażenie serwerowni - zakup centralnego UPS (1 szt.) - w ciągu 90 dni od dnia zawarcia umowy.
Dostawa centralnego UPS obejmuje jego dostawę, instalację/montaż, konfigurację oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35100000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 90
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z BUKOWNA
- Wykonanie wewnętrznej windy platformowej w budynku Miejskiego Przedszkola w Bukownie w ramach zadania: Akademia małego lingwisty - Bukowno
- Przebudowa drogi gminnej 120094 K w km od 0+000,00 do km 0+659,00 w miejscowości Bukowno, Gmina Bukowno
więcej: przetargi w Bukownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie potencjału technicznego i organizacyjnego cyberbezpieczeństwa w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Bezpieczeństwo 360: Integracja SIEM, DLP i Serwerów
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu komputerowego, serwerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Wieluniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.