eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceCZĘŚĆ NR I - Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Gminy Brusy oraz Konarzyny masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 2000,00 m2 CZĘŚĆ NR II - Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na ternie Gminy Chojnice, Miasta Chojnice oraz Gminy Czersk masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 3000,00 m2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-01

Ogłoszenie nr 510419909-N-2021 z dnia 2021-03-01 r.
Powiat Chojnicki:

CZĘŚĆ NR I - Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Gminy Brusy oraz Konarzyny masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 2000,00 m2 CZĘŚĆ NR II - Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na ternie Gminy Chojnice, Miasta Chojnice oraz Gminy Czersk masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 3000,00 m2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 772613-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 52 3966501
faks: 52 3966503
e-mail: przetargi@powiat.chojnice.pl
www: www.powiat.chojnice.pl

adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CZĘŚĆ NR I - Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Gminy Brusy oraz Konarzyny masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 2000,00 m2 CZĘŚĆ NR II - Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na ternie Gminy Chojnice, Miasta Chojnice oraz Gminy Czersk masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 3000,00 m2

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.272.30.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty budowlane pn.: CZĘŚĆ NR I - Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Gminy Brusy oraz Konarzyny masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 2000,00 m² CZĘŚĆ NR II - Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na ternie Gminy Chojnice, Miasta Chojnice oraz Gminy Czersk masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 3000,00 m² Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Kosztorysach Ofertowych, oraz załącznikach do Siwz: dokumentacji SST, STWIORB, Istotnych postanowień do umowy. CZĘŚĆ NR I - Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Gminy Brusy oraz Konarzyny masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 2000,00 m² Zakres robót: Wykonanie remontu cząstkowego masą bitumiczną na gorąco średniej gr. 5 cm z ręcznym obcinaniem krawędzi: 2000 m2 1. Zakres robót: Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie Gminy Brusy oraz Konarzyny masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 2000,00 m2. 2. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót uzgodniony z Komendą Powiatową Policji w Chojnicach zatwierdzony przez: Starostwo Powiatowe w Chojnicach. 3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać prace zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB). Przy wbudowywaniu mieszanek mineralno-bitumicznych „na gorąco" należy stosować układarkę/rozkładarkę mieszanek mineralno- bitumicznych. Dopuszcza się ręczne rozkładanie mieszanek mineralno-bitumicznych przy użyciu łopat, listwowych ściągaczek (użycie grabi wykluczone) i listew profilowych w przypadku małych łat (do ok. 6 m2) oraz miejsc trudno dostępnych. Do zagęszczania rozłożonych mieszanek należy używać walców stalowych i ogumionych lub zagęszczarek płytowych. 4. Podstawowy (pierwszy) zakres remontu cząstkowego masą bitumiczną na gorąco obejmuje do 500 m². 5. Termin wykonania podstawowego (pierwszego) remontu cząstkowego masą bitumiczną na gorąco, o którym mowa w pkt 4 wykonawca wykona w terminie do 7 dni kalendarzowych lub 14 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego faxem lub emailem, w zależności od ilości dni zaznaczonych na druku oferty składanej w postępowaniu. (kryterium oceny ofert). 6. Zakres i szczegółową lokalizację wykonywania kolejnych partii remontu cząstkowego masą bitumiczną na gorąco, zamawiający określi, w odrębnych zleceniach (sukcesywnie). 7. Wykonawca wykona zlecony zakres robót, o którym mowa w pkt 6 w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego faxem lub na e-mail. 8. Termin realizacji całości przedmiotu umowy sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 16.12.2021 r. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. - Dz. U. z 2020, poz. 1320 ze zm.). 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane - drogowe w zakresie wykonania remontu cząstkowego dróg – operator walca 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Kosztorysach Ofertowych, oraz załącznikach do Siwz: dokumentacji SST, STWIORB, Istotnych postanowień do umowy. (Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach - Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem). CZĘŚĆ NR II - Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Gminy Chojnice, Miasta Chojnice oraz Gminy Czersk masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 3000,00 m² Zakres robót: Wykonanie remontu cząstkowego masą bitumiczną na gorąco średniej gr. 5 cm z ręcznym obcinaniem krawędzi: 1500,00 m2. Wykonanie remontu cząstkowego warstwa ścieralna średniej gr. 4 cm z ręcznym obcinaniem krawędzi: 1500,00 m2. 1. Zakres robót: Wykonanie remontu cząstkowego dróg powiatowych na terenie Gminy Chojnice, Miasta Chojnice oraz Gminy Czersk masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 3000,00 m2. 2. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót uzgodniony z Komendą Powiatową Policji w Chojnicach zatwierdzony przez: Starostwo Powiatowe w Chojnicach. 3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać prace zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz szczegółową specyfikacją techniczną (SST). Przy wbudowywaniu mieszanek mineralno-bitumicznych „na gorąco" należy stosować układarkę/rozkładarkę mieszanek mineralno- bitumicznych. Dopuszcza się ręczne rozkładanie mieszanek mineralno-bitumicznych przy użyciu łopat, listwowych ściągaczek (użycie grabi wykluczone) i listew profilowych w przypadku małych łat (do ok. 6 m2) oraz miejsc trudno dostępnych. Do zagęszczania rozłożonych mieszanek należy używać walców stalowych i ogumionych lub zagęszczarek płytowych. 4. Podstawy (pierwszy) zakres remontu cząstkowego masą bitumiczną na gorąco obejmuje do 500 m². 5. Termin wykonania podstawowego (pierwszego) remontu cząstkowego masą bitumiczną na gorąco, o którym mowa w pkt 4 wykonawca wykona w terminie do 7 dni kalendarzowych lub 14 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego faxem lub emailem, w zależności od ilości dni zaznaczonych na druku oferty składanej w postępowaniu. (kryterium oceny ofert). 6. Zakres i szczegółową lokalizację wykonywania kolejnych partii remontu cząstkowego masą bitumiczną na gorąco, zamawiający określi, w odrębnych zleceniach (sukcesywnie). 7. Wykonawca wykona zlecony zakres robót, o którym mowa w pkt 6 w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia od zamawiającego faxem lub na e-mail. 8. Termin realizacji całości przedmiotu umowy sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 16.12.2021 r. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. - Dz. U. z 2020, poz. 1320 ze zm.). 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane - drogowe w zakresie wykonania remontu cząstkowego dróg – operator walca 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO”. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Kosztorysach Ofertowych, oraz załącznikach do Siwz: dokumentacji SST, STWIORB, Istotnych postanowień do umowy. (Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach - Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.42

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: CZĘŚĆ NR I – Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Gminy Brusy oraz Konarzyny masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 2000,00 m²

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 190000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Marbruk sp. z o.o. sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 1
Kod pocztowy: 89-606
Miejscowość: Charzykowy
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 186960.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 186960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 442800.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część II- Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Gminy Chojnice, Miasta Chojnice oraz Gminy Czersk masą bitumiczną na gorąco na powierzchni 3000,00 m²

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 270000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych Juliusz Roman Pilarski s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 22,
Kod pocztowy: 89-100
Miejscowość: Nakło n. Not.
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 247082.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 247082.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 645750.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.