eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie usług drukarskich dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-26

Ogłoszenie nr 510419572-N-2021 z dnia 2021-02-26 r.
Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku:

Wykonanie usług drukarskich dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 561258-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 36701129000000, Pl. Władysława Bartoszewskiego 1, 80-862 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 58 323 75 20
faks: 58 323 75 30
e-mail: a.dlugosz@muzeum1939.pl
www: www.muzeum1939.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług drukarskich dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PA.280.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie usług drukarskich dla Muzeum II Wojny Światowej : Część 1: Usługi drukarskie – druki ulotne, zaproszenia, programy, kartki świąteczne, vouchery, katalogi, broszury, mapy i/lub Część 2: Usługi drukarskie – Usługi drukarskie różne - pocztówki, naklejki, papier pakowy, zakładki, torebka papierowa, teczki, wizytówki. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Uwaga w ramach niniejszego zamówienia Zamawiający uwzględnia prawo opcji tj. domówienia usług drukarskich do maksymalnie 100% wartości zamówienia podstawowego. Zgodnie z obowiązującym prawem Zamawiający może, ale nie musi skorzystać z zamówienia w ramach prawa opcji, co należy również uwzględnić w ofercie. Opis prawa opcji w załączniku nr 1 do SIWZ. Umowy o pracę - Do czynności związanych z drukiem Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wymaganie powyższe nie dotyczy prac wykonywanych bezpośrednio przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Wymóg i sankcje opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ, oraz zgodnie z warunkami ujętymi we wzorze umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 79.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: wykonanie usług drukarskich-usługi drukarskie – druki ulotne, zaproszenia, programy, kartki świąteczne, vouchery, katalogi, broszury, mapy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 7) Ustawy Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku informuje, że dla części I przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione.
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 – ustawy – Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza i może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części I.
Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków dla wykonania części I zamówienia, niemożliwym jest przeniesienia tak dużej kwoty z innych zadań bieżących Muzeum wobec powyższego niniejsze postępowanie w części I musi zostać przez Zamawiającego unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: wykonanie usług drukarskich-usługi drukarskie różne - pocztówki, naklejki, papier pakowy, zakładki, torebka papierowa, teczki, wizytówki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26362.72 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: SIL-VEG-DRUK J.Pawelak, D.Pelka,D.Śmich
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 47601.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 36045.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 90516.93
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.