To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero, rolek termicznych i offsetowych, etykiet foliowych i termicznych na rolkach oraz kalek żywicznych do drukarek ZEBRA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 761532-N-2020
Numer ogłoszenia: 540539067-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 618 691 759
faks: 618 691 847
e-mail: dzp@spsk2.pl
www: www.skhs.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero, rolek termicznych i offsetowych, etykiet foliowych i termicznych na rolkach oraz kalek żywicznych do drukarek ZEBRA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP/148/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero, rolek termicznych i offsetowych, etykiet foliowych i termicznych na rolkach oraz kalek żywicznych do drukarek ZEBRA - 5 pakietów asortymentowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.19.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 1
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie przepisów wprowadzających ustawę Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.), na podstawie art. 90 ust. 1 w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo Zamówień Publicznych (uchylona) z powodu tego iż, oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Pakiet nr 2
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie przepisów wprowadzających ustawę Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.), na podstawie art. 90 ust. 1 w związku z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo Zamówień Publicznych (uchylona) z powodu tego iż, oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
NAZWA: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 253902.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: „RODAN” Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górecka 17,
Kod pocztowy: 60-201
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 289377.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 336712.01
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6798.36 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ENTER P.H.U. Ewa Taranto
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Biwakowa 26A
Kod pocztowy: 93-469
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8361.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16044.12
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11610.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa „ANNA” Anna Białobrzycka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wodna 18
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 26700.84
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





