To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-15
"Dostawę materiałów do rozbudowy i modernizacji gminnych sieci wodociągowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 771872-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 29 761058, 7617394
faks: 297 617 394
e-mail: zog@rzekun.net
www: https:www.rzekun.pl/zaklad-obslugi-gminy.html
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Dostawę materiałów do rozbudowy i modernizacji gminnych sieci wodociągowych"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZOG.26.24.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do rozbudowy i modernizacji gminnych sieci wodociągowych”2. Szczegółowy wykaz materiałów określa załącznik nr 2 do formularza oferty o nazwie „Formularz cenowy”.3.Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, obowiązującymi normami obowiązującymi dla wody pitnej (w zakresie sieci wodociągowej). Wykonawca dostarczy aprobaty, atesty i certyfikaty na materiały równocześnie z dostawą. Materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie oraz spełniać polskie normy.4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie.5.Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):Główny kod CPV:•44160000-9 Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy.Dodatkowe kody (CPV):•44162500-8 Rurociągi wody pitnej.•44163000-0 Rury i osprzęt.1.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia, zostaną odrzucone.2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.3.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7ustawy.4.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.5.Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymagazawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej ocharakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówieniapublicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem(Podwykonawcą).6.Dodatkowo w przypadku gdy Wykonawca korzysta z podwykonawców, na których zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy zobowiązany jest w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia jew stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia.Strona 4 z 28
7.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.8.W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców,należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy.9.Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art.151austawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.10.Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące, licząc oddaty odbioru.11.Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego (ul. Kolonia 1B, 07-411 Rzekuń)
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 44.16.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 240788.62 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GRAMI Leszek Mirkowski
Email wykonawcy: gramilomża@wpl.pl
Adres pocztowy: ul. Malinowa16, Konarzyce
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Konarzyce
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 234955.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 234955.29
Waluta: PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.