eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchedniówPrzeprowadzenie warsztatów tematycznych dla uczestniczek i uczestników projektu pt.: "Kluby Seniora jako Ośrodki Wsparcia Dziennego w Mieście i Gminie Suchedniów" realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-11

Ogłoszenie nr 510415010-N-2021 z dnia 2021-02-11 r.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie:

Przeprowadzenie warsztatów tematycznych dla uczestniczek i uczestników projektu pt.: "Kluby Seniora jako Ośrodki Wsparcia Dziennego w Mieście i Gminie Suchedniów" realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: RPO WŚ 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765990-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie, krajowy numer identyfikacyjny 29042309800000, ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska

telefon: 41 254 30 92
e-mail: mgopssuchedniow@hot.pl
www: https://www.suchedniow.bip.doc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie warsztatów tematycznych dla uczestniczek i uczestników projektu pt.: "Kluby Seniora jako Ośrodki Wsparcia Dziennego w Mieście i Gminie Suchedniów" realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MGOPS.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Przeprowadzenie warsztatów tematycznych dla uczestniczek i uczestników projektu pt.: „Kluby Seniora jako Ośrodki Wsparcia Dziennego w Mieście i Gminie Suchedniów” realizowanego przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suchedniowie". 2. Zadanie dofinansowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów tematycznych dla uczestniczek i uczestników projektu pt. "Kluby Seniora jako ośrodki Wsparcia Dziennego w Mieście Gminie Suchedniów". Warsztaty odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. w Klubie Seniora zlokalizowanym przy ul. Sportowej 1 w Suchedniowie oraz w Klubie Seniora w sołectwie Michniów (budynek CKI, Michniów 20 B) - chyba, że któraś część zamówienia przewiduje warsztaty poza lokalami. Prowadzący warsztaty muszą zapewnić dojazd na miejsce warsztatów we własnym zakresie. 4. Warsztaty odbywać się będą przez okres 30 miesięcy tj. od stycznia 2021 r. do czerwca 2023 r. Zamawiający informuje, że termin warsztatów może ulec przesunięciu ze względu na panującą sytuacje epidemiologiczną. Zamawiający nie ma wpływu na przepisy prawne regulujące możliwość funkcjonowania oraz prowadzenia klubów seniora na terytorium kraju. warsztaty odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 14:00 na podstawie uzgodnionych z kierownikiem OWD miesięcznych, szczegółowych harmonogramów. Część zajęć (szczególnie z części 4 i 7 odbywać się będzie również w sobotę). Jako godzinę zajęciową należy rozumieć godzinę zegarową tj. 60 minut. 5. Przez cały okres realizacji zamówienia liczba uczestników będzie wynosiła maksymalnie 50 osób w tym 30 osób w Klubie Seniora w Suchedniowie oraz 20 osób w Klubie Seniora w Michniowie. Zajęcia odbywać się będą w 4 grupach tj. 2 grupy 10 osobowe w Michniowie oraz 2 grupy 15 osobowe w Suchedniowie. Dla części nr 6 zamówienia warsztaty odbywać się będą w grupach maksymalnie od 3 do 5 osób. Projekt zakłada rotacyjność uczestników, zgodnie z indywidualną deklaracją uczestnika projektu w taki sposób, aby każdy z uczestników Klubu Seniora korzystał z zajęć według indywidualnych potrzeb. 6. Zamawiający w ramach zamówienia zapewnia całą infrastrukturę zajęć tj. lokal z pełnym węzłem sanitarnym oraz zapleczem, przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, pomieszczenie z dostępem do Internetu wyposażone w projektor multimedialny, sprzęt audiowizualny oraz komputerowy, lokal jest w pełni umeblowany. Wyposażenie oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia warsztatów, które zapewnia Zamawiający zostały opisane w poszczególnych częściach zamówienia. 7. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:  zapewnienie prowadzących szkolenie, którzy będą posiadali odpowiednie kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie,  opracowanie programu warsztatów po przeprowadzonej wcześniej analizie co do poziomu wiedzy uczestników danej grupy,  sporządzenie wraz z kierownikiem OWD wykazu niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń materiałów,  wypełniania dziennika zajęć oraz kontrolowania potwierdzania przez ich uczestników obecności. 8. W trakcie realizacji projektu warsztaty oceniane będą przez ich uczestników. Ocena odbywała się będzie za pomocą ankiety ewaluacyjnej. Wykonawca będzie zobowiązany do analizy wyników ankiety i w miarę potrzeb dostosowania do nich programu warsztatów. 9. Każdorazowo potwierdzeniem realizacji przedmiotu umowy będzie zatwierdzona przez Zamawiającego karta czasu pracy. Rozliczenie odbywać się będzie w cyklach miesięcznych. Karta czasu pracy będzie podstawą do wystawienia faktury VAT/rachunku przez Wykonawcę. Płatność wynagrodzenia nastąpi w terminie 14 dni na wskazany w fakturze VAT/rachunku numer rachunku bankowego Wykonawcy. 10. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osobą do kontaktów pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będzie kierownik Ośrodka Wsparcia Dziennego. Po podpisaniu umowy, strony wyznaczą dogodną dla siebie formę komunikacji. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania przebiegu, sposobu prowadzenia oraz efektywności warsztatów i frekwencji uczestników oraz wglądu do prowadzonej dokumentacji. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczania aktualnie obowiązujących logotypów projektu na wszystkich dokumentach związanych z organizacją zajęć. 13. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 7 części, jak poniżej. Część 1 zamówienia - warsztaty kulinarne - polegająca na przeprowadzeniu warsztatów kulinarnych obejmujących planowanie i przygotowywanie posiłków zgodnie z zasadami zdrowego żywienia. W ramach tej części zamówienia przewiduje się łącznie 512 godzin warsztatów, około 16 godzin miesięcznie (po 8 godzin miesięcznie w każdym z dwóch Klubów Seniora) zgodnie z harmonogramem zajęć. Przewiduje się wstępny harmonogram realizacji zajęć zakładający - 204 godziny w roku 2021, 206 godzin w roku 2022 oraz 102 godziny w roku 2023. Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności kulinarnych przez zajęcia praktyczne tj. przygotowywanie potraw, kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych, zdobywanie i poszerzanie wiedzy na temat zasad planowania menu domowego, inspirowanie i motywowanie do urozmaicania jadłospisu we własnych gospodarstwach domowych, aktywizacja, rozwijanie zainteresowań. Zajęcia odbywać się będą jako grupowe zajęcia praktyczne w pracowni zlokalizowanej w Klubach Seniora, zawierały będą również elementy teorii. Program warsztatów/zajęć obejmował będzie:  wspólne planowanie i przygotowywanie posiłków zgodnie z zasadami zdrowego żywienia (np. śniadanie, obiad),  wspólne planowanie i przygotowywanie potraw na spotkania okolicznościowe organizowane w ramach programu Klubu Seniora,  zasady odpowiedniego doboru składników i sposoby przygotowywania zdrowych posiłków,  zasady komponowania dziennego jadłospisu w gospodarstwie domowym,  przygotowywanie posiłków wg zasad różnorodnych diet m. in. mono diety, diety bezglutenowej, diety bezlaktozowe, diety wegańskie,  zdrowe przetwory na zimę: dżemy, kiszonki, pikle,  zdrowe wypieki w tym pieczenie chleba,  przygotowanie potraw z kuchni włoskiej, francuskiej, meksykańskiej, śródziemnomorskiej i innych zaproponowanych przez prowadzącego warsztaty. W ramach tej części zamówienia Zamawiający zapewnia:  kompletnie wyposażoną kuchnię zarówno w meble, urządzenia jak i sprzęt kuchenny,  produkty spożywcze, według zamówienia przedkładanego przez instruktora do 3 dnia każdego miesiąca. Część 2 zamówienia - zajęcia artystyczne i warsztaty rękodzielnicze dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora. W ramach tej części zamówienia przewiduje się łącznie 256 godzin zajęć, średnio 8 godzin miesięcznie, po 4 godziny miesięcznie w każdym z dwóch Klubów Seniora zgodnie z miesięcznymi harmonogramami zajęć. Przewiduje się wstępny harmonogram realizacji zajęć zakładający - 102 godziny w roku 2021, 103 godziny w roku 2022 oraz 51 godzin w roku 2023. Celem zajęć jest rozwijanie zainteresowań i nabywanie nowych umiejętności, aktywizacji, poprawa samopoczucia, integracja grupowa. Zajęcia będą odbywały się w formie praktycznych zajęć grupowych. Program warsztatów/zajęć powinien obejmować:  naukę i tworzenie prac plastycznych z różnych dziedzin sztuki z wykorzystaniem różnych technik m. in. malarstwo, grafika, collage, decoupage i inne,  przygotowywanie wystaw wykonanych prac. W ramach tej części zamówienia Zamawiający zapewnia:  sztalugi oraz system wystawowy, na który składają się ramy z linkami i hakami,  materiały do zajęć - np. bibuła, krepina, farby, pędzle, kleje, taśmy, materiał, nici, szydełka, wełnę itd.) Część 3 zamówienia - zajęcia taneczne i muzyczne dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora. W ramach tej części zamówienia przewiduje się łącznie 256 godzin zajęć, średnio 8,5 godziny zajęć miesięcznie (po 4 godziny miesięcznie w każdym z dwóch Klubów Seniora) według miesięcznych harmonogramów zajęć. Przewiduje się wstępny harmonogram realizacji zajęć zakładający - 102 godziny w roku 2021, 103 godziny w roku 2022 oraz 51 godzin w roku 2023. Celem warsztatów jest rozwijanie zainteresowań i nowych umiejętności, aktywizacja, poprawa samopoczucia, integracja grupowa. Zajęcia będą odbywały się w formie zajęć grupowych. Program powinien obejmować między innymi:  zajęcia praktyczne ze śpiewu i tańca,  nauka śpiewu, wspólne śpiewanie piosenek (tradycyjnych, okolicznościowych, współczesnych) z akompaniamentem,  zajęcia karaoke,  nauka tańca (np. towarzyskiego, ludowego),  przygotowanie okolicznościowych programów artystycznych (święta patriotyczne, Boże Narodzenie, Dzień Seniora). W ramach tej części zamówienia Zamawiający zapewnia:  sprzęt nagłaśniający, wieżę, płyty CD. UWAGA - w ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sprzętu muzycznego we własnym zakresie. Część 4 zamówienia - zajęcia florystyczne - polegające na przeprowadzeniu zajęć florystycznych obejmujących praktyczną naukę wykonywania różnego rodzaju kwiatowych kompozycji i dekoracji okolicznościowych. W ramach części zamówienia przewiduje się łącznie 48 godzin warsztatów w tym po 24 godziny w każdym z dwóch Klubów Seniora zgodnie z rocznymi harmonogramami zajęć w tym w roku 2021 - 20 godzin, w roku 2022 - 20 godzin, w roku 2023 - 8 godzin. Celem zajęć jest przede wszystkim rozwijanie zainteresowań i nowych umiejętności a także aktywizacja, poprawa samopoczucia, integracja grupowa. Zajęcia będą odbywały się w formie grupowych zajęć praktycznych. program zajęć powinien obejmować między innymi:  naukę i tworzenie kompozycji kwiatowych z wykorzystaniem różnych technik, w tym kompozycje stroików okolicznościowych,  dekorowanie pomieszczeń Klubu Seniora z okazji uroczystości i świąt. W ramach tej części zamówienia Zamawiający zapewnia:  wszelkie niezbędne materiały do zajęć, kwiaty, świeże, sztuczne, gąbki do kompozycji itp. według zamówienia przygotowanego i złożonego przez instruktora do 3 dnia każdego miesiąca. Część 5 zamówienia - zajęcia szachowe - polegające na przeprowadzeniu zajęć szachowych obejmujących naukę i doskonalenie gry. W ramach części zamówienia przewiduje się łącznie 180 godzin, średnio 6 godzin miesięcznie, po 3 godziny miesięcznie w każdym z dwóch Klubów Seniora według ustalonych harmonogramów zajęć, w tym w roku 2021 - 72 godziny, w roku 2022 - 72 godziny, w roku 2023 - 36 godzin. Celem zajęć jest rozwijanie zainteresowań i nowych umiejętności, aktywizacja, poprawa samopoczucia, integracja grupowa oraz przede wszystkim profilaktyka chorób neurologicznych. Zajęcia będą odbywały się w formie grupowych zajęć praktycznych. Program powinien obejmować naukę zasad gry w szachy od podstaw oraz doskonalenie umiejętności dla bardziej zaawansowanych uczestników projektu. W ramach tej części zamówienia Zamawiający zapewnia:  materiały papiernicze, artykuły piśmiennicze oraz zestawy do gry w szachy. Część 6 zamówienia - warsztaty z majsterkowania - polegające na przeprowadzeniu warsztatów rozwijających umiejętności techniczne w zakresie wytwarzania drobnych wyrobów drewnianych. W ramach części zamówienia przewiduje się łącznie 180 godzin zajęć według ustalonych harmonogramów, w tym w roku 2020 - 72 godziny, w roku 2022 - 72 godziny i w roku 2023 - 36 godzin. Celem zajęć jest rozwijanie zainteresowań oraz nabywanie nowych umiejętności, aktywizacja, poprawa samopoczucia, integracja grupowa. Zajęcia będą odbywały się w formie grupowych zajęć praktycznych. Program zajęć powinien obejmować:  naukę wykonywania drobnych przedmiotów z drewna takich jak: stołki, karmniki dla ptaków, zabawki drewniane, ramki itp. W ramach tej części Zamówienia Zamawiający zapewnia:  materiały do zajęć takie jak: farby, drzewo itp.,  pomieszczenia Klubu Seniora wyposażone w stoły i krzesła. UWAGA: W ramach tej części zamówienia, Zamawiający wymaga, aby część zajęć (min. 50%) odbywała się w warsztacie. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować na terenie powiatu skarżyskiego warsztat wyposażony między innymi we wiertarki, wkrętarki, szlifierki, wypalarki itp. koszty organizacji, wyposażenia i udostępnienia warsztatu Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie swojej oferty. Zamawiający oświadcza, że zapewni dowóz i odwóz uczestników Klubu Seniora w miejsce, w którym będą odbywały się warsztaty. Część 7 zamówienia - warsztaty ogrodnicze dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora - mające na celu poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie uprawy roślin poprzez pracę w ogrodzie. W ramach tej części zamówienia przewiduje się łącznie 152 godziny zajęć według ustalonych harmonogramów, w tym w roku 2021 - 61 godzin, w roku 2022 - 61 godzin, w roku 2023 - 30 godzin. Celem zajęć jest rozwijanie zainteresowań i nowych umiejętności, aktywizacja, poprawa samopoczucia, integracja grupowa, nabywanie i poszerzanie wiedzy i umiejętności z zakresu ogrodnictwa. Zajęcia będą odbywały się w formie zarówno wykładów i prezentacji z zakresu ogrodnictwa, uprawy roślin, projektowania ogrodów jak i praktycznej pracy w ogrodzie. Program zajęć powinien obejmować:  projektowanie zakładanie rabatek kwiatowych, ogródków warzywnych, z wykorzystaniem metod upraw przyjaznych środowisku (wysiewy na zielony nawóz, kompost i grządkę permakulturową),  naukę zasad pielęgnacji roślin,  uprawa roślin ozdobnych i warzyw. W ramach tej części zamówienia Zamawiający zapewnia:  wskazanie miejsc w otoczeniu Klubu Seniora przeznaczonych do uprawy roślin w ramach projektu,  narzędzia takie jak: grabie, łopatki, sekatory, rękawice itp.),  rośliny, nasiona i inne materiały niezbędne do prowadzenia zajęć.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 85.32.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Warsztaty kulinarne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zajęcia artystyczne i warsztaty rękodzielnicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SKARŻYSKU - KAMIENNEJ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. METALOWCÓW 54
Kod pocztowy: 26-110
Miejscowość: SKARŻYSKO - KAMIENNA
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 14080.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14080.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17920.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zajęcia taneczne i muzyczne dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zajęcia florystyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2731.71 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZWODOWEGO W SKARŻYSKU - KAMIENNEJ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Metalowców 54
Kod pocztowy: 26-110
Miejscowość: Skarżysko - Kamienna
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2640.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3360.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zajęcia szachowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10243.90 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SKARŻYSKU - KAMIENNEJ ZDZ W KIELCACH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Metalowców 54
Kod pocztowy: 26-110
Miejscowość: Skarżysko - Kamienna
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9900.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9900.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Warsztaty z majsterkowania

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu.
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Warsztaty ogrodnicze dla uczestniczek i uczestników Klubu Seniora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8650.41 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Monika Kopeć
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśna Polana 6
Kod pocztowy: 26-110
Miejscowość: Skarżysko - Kamienna
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10640.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8360.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.