Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław
w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław – by żyło nam się piękniej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowrocław - Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093042606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Metalowców 3
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@cusgminainowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowroclaw.naszcus.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław
w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław – by żyło nam się piękniej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e3c3662-4051-4f83-8260-dbdea4c6b799
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110975/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych - by żyło nam się piękniej"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 Europejski Fundusz Społeczny Plus Priorytet 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne Nr FEKP.08.24-IZ.00-0006/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e3c3662-4051-4f83-8260-dbdea4c6b7993.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określony w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.FK.27.271.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego – Klubów Samopomocy (dalej OWD-KS) w 7 świetlicach wiejskich z terenu Gminy Inowrocław.
OWD-KS będą przeznaczone dla kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Inowrocław województwa kujawsko-pomorskiego, w szczególności dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i ich otoczenia, ze względu na wiek, stan zdrowia i niepełnosprawność (dalej uczestników), czynne średnio 1-2 dni w tygodniu, w dogodnym dla nich czasie, rano i popołudniu, do uzgodnienia.
Zakłada się, że każdy OWS-KS będzie funkcjonował średnio 77 h w 2025 r., 132 h w 2026 r. i 132 h w 2027 r. Za godzinę świadczenia usługi rozumie się godzinę zegarową. Pod pojęciem liczby godzin świadczonych usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych tzn. bez czasu potrzebnego na dojście lub dojazd.
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby godzin świadczonych usług oraz liczby uczestników w zależności od rzeczywistych potrzeb.
Rekrutacja uczestników i uczestniczek do projektu będzie prowadzona w sposób ciągły w okresie realizacji projektu 2025-2027 przez pracowników Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław (CUS), w tym przez: Koordynatora Indywidualnych Planów Usług Społecznych (dalej KIPUS) oraz Organizatora Usług Społecznych (OUS). Listy uczestników każdego OWD-KS oraz ewentualne zmiany będą przekazywane wykonawcy przez Zamawiającego.
Założono liczbę uczestników na 120, w tym 110 kobiet i 10 mężczyzn.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) zapewnienie co najmniej dwóch osób do prowadzenia zajęć opiekuńczych o charakterze terapeutycznym (jedna osoba może prowadzić zajęcia w więcej niż w jednym OWD-KS), w szczególności:
a) arteterapii tj. terapii poprzez sztukę np. rzeźbę, malarstwo, taniec, czy śpiew,
b) ludoterapii tj. terapii przez zabawę w formie przystosowanej do możliwości seniorów czy osób niepełnosprawnych, np. gry planszowe czy edukacyjne, zabawy towarzyskie,
c) ergoterpapii tj. formy psychoterapii i rehabilitacji ruchowej, usprawniającej funkcjonowanie człowieka w życiu prywatnym, społecznym i zawodowym, w szczególności: stolarstwo, garncarstwo i ceramika, wikliniarstwo, metaloplastyka, krawiectwo, dziewiarstwo, hafciarstwo, kaletnictwo, ogrodnictwo, tkactwo, praca przy komputerze,
d) socjoterapii, w której wykorzystuje się interakcje społeczne do poprawy funkcjonowania psychicznego i społecznego, w celu terapeutycznym, edukacyjnym, rozwojowym, w szczególności praca z grupą (technika kręgu) m. in.: psychodrama, rysunek terapeutyczny, muzykoterapia, choreoterapia, biblioterapia;
2) zapewnienie w każdym OWD-KS jednego opiekuna, którego obowiązkiem będzie:
a) współpraca i pomoc osobie prowadzącej zajęcia o charakterze terapeutycznym przy prowadzeniu zajęć oraz podczas wyjazdów uczestników i imprez integracyjnych;
b) podejmowanie działań interwencyjnych w momencie zagrożenia życia i zdrowia uczestników;
c) zapewnienie uczestnikom projektu stały kontakt telefoniczny z opiekunem OWD-KS;
d) współpraca z OUS w zakresie ustalania harmonogramu spotkań; prowadzenia dokumentacji dotyczącej działalności OWD-KS, wsparcia uczestników projektu;
e) przestrzeganie zasad etyki zawodowej, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
3) organizacja wyjazdów uczestników (powyżej 6 godzin), 2 wyjazdy rocznie w każdym OWD-KS, stawka 270,00 zł/osobę obejmuje transport, bilety wstępu, posiłek;
4) organizacja uroczystości o charakterze integracyjnym, 2 rocznie w każdym OWD-KS, np. spotkanie bożonarodzeniowe, wielkanocne, Dzień Babci, Dzień Matki, powitanie wiosny, lata, jesieni, Dzień Seniora - w zależności od preferencji uczestników; stawka 284,56 zł/osobę obejmuje atrakcje, oprawę muzyczną, posiłek;
5) przygotowanie materiałów na zajęcia terapeutyczne w zależności od tematyki zajęć - przyjęta stawka 500 zł/osobę rocznie;
6) zapewnienie dla uczestników zajęć herbaty – wydatek na ten cel nie powinien przekroczyć kwoty 430,00 zł w okresie obowiązywania umowy;
6) opracowanie programu oraz harmonogramu zajęć, wymagającego akceptacji OUS;
7) kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych;
6) uzgadnianie preliminarza wydatków z OUS;
7) prowadzenie dokumentacji działalności merytorycznej OWD-KS: harmonogramu zajęć, imiennej listy obecności potwierdzonej podpisami uczestników, dzienników zajęć, w których należy udokumentować wszystkie zajęcia z uczestnikami;
8) składanie Dyrektorowi CUS sprawozdań w formie pisemnej z pobytu uczestników w OWD-KS oraz z wyjazdów i imprez integracyjnych:
a) co 3 miesiące, nie później jak do 15 dnia następnego miesiąca,
b) roczne do 10 stycznia następnego roku,
c) na koniec okresu obowiązywania umowy; .
9) zapewnienie ochrony poufności i bezpieczeństwa danych osobowych uczestników;
10) pokrycie kosztów związanych z dojazdem do miejsca świadczenia usługi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób prowadzących zajęcia opiekuńcze o charakterze terapeutycznym
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do wykonania zamówienia osób bezrobotnych lub poszukujących pracy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.. 361 ustawy Pzp (określone w rozdziale I ust. 19 SWZ) oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:1) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) co najmniej 2 osobami, które będą prowadzić w OWD-KS zajęcia opiekuńcze o charakterze terapeutycznym, które:
- uzyskały wykształcenie niezbędne do wykonywania zawodu medycznego terapeuty zajęciowego i posiadają wpis do Centralnego Rejestru Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego, zgodnie z ustawą z dnia 17 sierpnia 2023 r. o niektórych zawodach medycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1972 ze zm.)
lub
- posiadają ukończony kurs lub szkolenie w zakresie terapii zajęciowej;
b) 7 osobami, które będą pełnić funkcję opiekunów poszczególnych OWD-KS.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (lub innego dokumentu w zależności od formy prawnej wykonawcy) w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
2) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2025 r. poz. 514),
d) art. 5k wprowadzonego Rozporządzeniem Rady UE 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie;
3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616, ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika Nr 4).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia:
1) zaświadczenia wydanego przez wojewodę o spełnianiu przez wykonawcę warunków dotyczących celu działalności, charakteru działalności i struktury własnościowej, wymienionych w art. 361 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp;
Zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy o ekonomii społecznej wojewoda wydaje takie zaświadczenie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni roboczych od dnia złoże¬nia wniosku, na podstawie elektronicznego wykazu przedsiębiorstw społecznych prowadzone¬go przez ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego oraz posiadanych przez wojewodę informacji, albo odmawia wydania zaświadczenia w przypadku niespełniania przez przedsiębiorstwo społeczne warunków, o których mowa w art. 361 ust. 1 pkt 1-3 Pzp.
W myśl art. 27 ust. 2 ustawy o ekonomii społecznej wojewoda na wniosek zamawiającego potwierdza niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia wniosku, aktualność wydanego zaświadczenia.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie wymaga sięSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:1) muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu, z tym że warunki udziału w postępowaniu określone w art. 361 ustawy Pzp muszą spełniać wszyscy wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienia.
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514) oraz art. 5k wprowadzonego Rozporządzeniem Rady UE 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy oraz rodzaj i zakres jej zmian i warunki ich dokonania zawarto w Projekcie umowy – załącznik Nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-30 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-28
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
- Dostawa nici chirurgicznych na potrzeby szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych w celu utworzenia i doposażenia Zakładu Opieki Leczniczej realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności - D4.1.1
- Wykonanie modernizacji tężni solankowej w Inowrocławiu
- Zakup zestawu do dostarczania wody
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Gminy Zakrzewo w 2026 r.
- Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
- Świadczenie usług w ramach zadania "USŁUGI OPIEKUŃCZE I SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE NA TERENIE GMINY BARANOWO".
- realizacja warsztatów społecznych oraz warsztatów z zakresu zatrudnienia dla uczestników projektu pn. "Aktywna Integracja" z podziałem na części
- "Realizacja usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS w Strumieniu"
- "Usługi społeczne realizowane przez podmioty ekonomii społecznej w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.