To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-02-10
Wymianę stolarki oraz ślusarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynku Ministerstwa Rozwoju przy placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: Europejski Fundusz Infrastruktura i Środowisko w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, Poddziałanie 1.3.1 oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki.
Numer ogłoszenia: 585198-N-2020
Numer ogłoszenia: 540182813-N-2020, 540190276-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48222500130 , +48222737190
e-mail: Pawel.Cichecki@mr.gov.pl, Milena.Rogowska@mr.gov.pl
www: https://mpit.ezamawiajacy.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wymianę stolarki oraz ślusarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynku Ministerstwa Rozwoju przy placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BDG-V.2611.14.2020.MS
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki oraz ślusarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku Ministerstwa Rozwoju przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie”. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – Dokumentacji projektowej, na którą składają się: 2.1 Projekt wykonawczy – „Poprawa efektywności energetycznej budynku Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie” wraz z robotami towarzyszącymi 2.2 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 2.3 Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr: W/629/2018 z dnia 06.03.2018r. 2.4 Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr: W/2644/2018 z dnia 03.09.2018r. 2.5 Decyzja Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr: 322/ŚRD/2018 z dnia 09.10.2018r. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) Projekt wykonawczy stanowić będzie Załącznik nr 3 do umowy, a Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 4 do umowy. 3. Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia przez wykonawców wizji lokalnej na przyszłym placu robót. W celu udziału w wizji lokalnej wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia osobie uprawnionej do kontaktowania się z wykonawcami, o której mowa w pkt 18.15 SIWZ, w formie przewidzianej w Rozdziale 18 SIWZ, nazwisk osób, które wezmą udział w wizji lokalnej. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 21.09.2020 r. o godz. 9:00. oraz w dniu 21.09.2020 r. o godz. 14:00 Osoby, które przybędą na wizję lokalną (wejście od Pl. Trzech Krzyży 3/5 – recepcja) zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ, wszelkie pytania należy kierować do zamawiającego w trybie art. 38 ustawy. 4. Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 9a ustawy wyznaczył termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do zapoznania się przez wykonawców z informacjami koniecznymi do przygotowania oferty – wzór wniosku o udostępnienie dokumentów stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy. 6. Zamawiający żąda, stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), osoby na stanowiskach robotniczych wykonujące roboty (fizyczne) odpowiadające zakresowi określonemu w Projekcie wykonawczym stanowiącym część Dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby te osoby otrzymywały świadczenia za pracę zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.). Powyższe nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w § 4 ust. 6 Istotnych Postanowień Umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Projekcie wykonawczym – o ile wykonawca wykaże w sposób nie budzący wątpliwości, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, iż spełniają one wymogi zamawiającego w stopniu nie mniejszym niż określone użytą przez zamawiającego normą, aprobatą, specyfikacja techniczną lub systemem odniesienia. Rozwiązane równoważne musi odpowiadać wymaganiom przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. Zgodnie z orzeczeniem KIO z dnia 20 grudnia 2016 r. (sygn. akt. KIO 2312/16) „jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.” Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić rękojmi na roboty objęte zakresem zamówienia na okres 60 miesięcy oraz gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia na okres minimum 60 miesięcy, liczonych od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego robót budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5071497.54 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.H.U.P. "DOMREX" Jacek Rupar
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Białobrzegi 3g
Kod pocztowy: 37-114
Miejscowość: Białobrzegi
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5891700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14452500.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Rozbudowa drogi gminnej nr 347016T Jagodne Kolonia
- Modernizacja ciepłowni lokalnych budynków użyteczności publicznej w Skrwilno.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





