To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-29
Zakup aparatury i sprzętu medycznego- wiertarki laryngologicznej z kraniotomem oraz mikroskopu operacyjnego dla Klinicznego Oddziału Otorynolaryngologii.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 764675-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 683 296 200
faks: 683 255 808
e-mail: choros@szpital.zgora.pl
www: www.bip.szpital.zgo.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup aparatury i sprzętu medycznego- wiertarki laryngologicznej z kraniotomem oraz mikroskopu operacyjnego dla Klinicznego Oddziału Otorynolaryngologii.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): TZ.372.74.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie obejmuje: Zakup aparatury i sprzętu medycznego- wiertarki laryngologicznej z kraniotomem oraz mikroskopu operacyjnego dla Klinicznego Oddziału Otorynolaryngologii. Zamówienie obejmuje 2 zadania (części): Zadanie 1 – Wiertarka laryngologiczna z kraniotomem – 1 szt. Zadanie 2 – Mikroskop operacyjny – 1 szt.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 - 3 do SIWZ. Uwaga: 1. Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2020.186) oraz aktami wykonawczymi do niej. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie określonym w SIWZ i jej załącznikach. 3. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 4. W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych / cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać oferowane dostawy, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 6. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.16.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wiertarka laryngologiczna z kraniotomem - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 119166.67 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medicus Sp. z o.o.
Email wykonawcy: ws@medicus.com.pl
Adres pocztowy: Pl. Strzelecki 24
Kod pocztowy: 50-224
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 128201.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 128201.40
Waluta: PLN
NAZWA: Mikroskop operacyjny - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 278333.33 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medicus sp. z o.o.
Email wykonawcy: ws@medicus.com.pl
Adres pocztowy: Pl. Strzelecki 24
Kod pocztowy: 50-224
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 300396.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 300396.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa namiotów pneumatycznych HVAC z osprzętem w ilości 8 sztuk oraz namiotów magazynowych w ilości 6 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem i pracami porządkowymi dla Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze.
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do stołówki Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa ul. Langiewicza w Zielonej Górze".
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy roślinnych do stołówki Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- "Zakup i dostawa urządzenia diagnostyczno-operacyjnego - zestawu laparoskopowego 3D - w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup Toru artroskopowego dla potrzeb wykonywania procedur w Chirurgii urazowo-ortopedycznej Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
- Dostawa specjalistycznego sprzętu medycznego do zabiegu DBS dla Kliniki Neurochirurgii
- Dostawa leków, szczepionki BCG, koncentratów do dializ, preparatu złożonego do znieczuleń miejscowych oraz innych.
- Dostawa urządzeń medycznych dla nowego Bloku Operacyjnego Oddziału Urologii.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





