eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawa zestawów jednorazowego użytku do poboru UKKP wraz z dzierżawą separatorów komórkowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-14

Ogłoszenie nr 510402251-N-2021 z dnia 2021-01-14 r.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku:

Dostawa zestawów jednorazowego użytku do poboru UKKP wraz z dzierżawą separatorów komórkowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765180-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny 29178200000000, ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 059 8422021 do 23
faks: 598 427 449
e-mail: rckik@pro.onet.pl
www: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów jednorazowego użytku do poboru UKKP wraz z dzierżawą separatorów komórkowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Dostawa zestawów jednorazowego użytku do poboru UKKP wraz z dzierżawą separatorów komórkowych zgodnie z formularzem ofertowym załącznik nr 1 do IdW oraz formularzem asortymentowo- cenowym załącznik nr 2 do IdW.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ( zatrudnienie na podstawie umowy o pracę).
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym
postępowaniu.
9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zamówienia w walutach obcych.
11. Wspólny słownik zamówień CPV:
33190000 – Różne urządzenia medyczne
33141300 – Urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi
33141620 – Zestawy medyczne
33692500-2 – Płyny dożylne

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa zestawów jednorazowego użytku do poboru UKKP wraz z dzierżawą separatorów komórkowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 405861.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 417816.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 417816.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 417816.00
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.