eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoZakup wyposażenia i doposażenia pracowni oraz warsztatów szkolnych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-12

Ogłoszenie nr 510400890-N-2021 z dnia 2021-01-12 r.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie:

Zakup wyposażenia i doposażenia pracowni oraz warsztatów szkolnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zawodowy sukces - nowa jakość w zawodzie RPWP.08.03.01-30-0027/18
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606468-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie, krajowy numer identyfikacyjny 384091947, Słowackiego 45/47, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 061 4265341
e-mail: finanse@ckp.gniezno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia i doposażenia pracowni oraz warsztatów szkolnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CKZiU.272.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i doposażenia pracowni oraz warsztatów szkolnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i doposażenia pracowni oraz warsztatów szkolnych w CKZiU szczegółowo opisanych w specyfikacji wyposażenia (załącznik nr 1 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja zamawianego sprzętu, narzędzi) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. a) w przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia; b) Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być takie same lub lepsze w stosunku do parametrów wskazanych przez Zamawiającego, w takim przypadku Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o lepszych parametrach; c) w sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; d) w przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. 2. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie – jednostka organizacyjna Powiatu Gnieźnieńskiego realizując projekt WRPO nr RPWP.08.03.01-30-0027/18 „Zawodowy sukces – nowa jakość w zawodzie” przeprowadza niniejsze zamówienie. Celem projektu jest podniesienie jakości zajęć z przedmiotów zawodowych oraz umożliwienie realizacji podstaw programowych w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej poprzez doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne. Zakup wyposażenia do pracowni zawodowych umożliwi utworzenie nowoczesnych pracowni umożliwiających realizację przedmiotów zawodowych i praktyk nauki zawodu oraz przeprowadzenie egzaminów zawodowych potwierdzających kwalifikacje zawodowe. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i przekazać do użytkowania sprzęty/ narzędzia opisane w załączniku nr 1 do SIWZ w wyznaczonym terminie do CKZiU, zgodnie ze swoją ofertą w wyznaczonym terminie oraz zapewnić montaż, uruchomienie, szkolenie jak i uzyskać odpowiednie atesty, rejestracja we właściwym terenowo Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego (w przypadku wózka widłowego), jeżeli wymagają tego przepisy prawa. 4. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. 5. Niewypełnienie kolumny 4 i 6 oraz wypełnienie jej zapisami typu "zgodne z SIWZ" czy "jak wymagał Zamawiający" itp. (załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy) skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 2. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury płatnej w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz z ostatecznym bezusterkowym protokołem zdawczo-odbiorczym, do Sekretariatu CKZiU w Gnieźnie, ul. Juliusza Słowackiego 45/47, 62-200 Gniezno. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesiące, liczone od dnia odbioru. Gwarancją objęty jest cały przedmiot zamówienia, i tak: część I zamówienia - Spawalnia z wyjątkiem: - rękawic spawalniczych (poz. 8 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - fartuch spawalniczy – skóra licowa (poz.9 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ),- zestaw instrukcji BHP (poz.11 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - zestaw tablic BHP (poz.12 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), gdzie Zamawiający nie wymaga gwarancji. część II zamówienia – Pracownia budowlana z wyjątkiem: - kielnia trójkątna, kielnia trapezowa, rajberka, kątownik, poziomica 60 cm, poziomica 100 cm, młotek mały, młotek duży, młotek murarski, łaty tynkarskie, kasta na zaprawę, wiadro budowlane, kask ochronny (poz. 1 – poz. 13 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - szpadel (poz. 19 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - szypa (poz. 20 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - zestaw SDS wiertła i dłuta (poz. 25 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - brzeszczot do wyrzynarek (poz. 34 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - paca zębata do glazury, paca do szpachlowania, szpachelki małe, szpachelki duże pędzle duże, pędzle średnie, pędzle małe (poz. 38 - 44 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - miara taśmowa (poz. 46 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - zestaw otwornic do płyt gipsowo-kartonowych, piła do płyt gipsowo-kartonowych, strug do krawędzi płyt gipsowo-kartonowych, tarka do płyt gipsowo-kartonowych, przyrząd do cięcia płyt gipsowo-kartonowych (poz. 50-54 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - pręt szalunkowy (poz. 57 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), gdzie Zamawiający nie wymaga gwarancji. część III zamówienia – Pracownia energetyki odnawialnej, część IV zamówienia – Wózek jezdniowy, część V zamówienia - Materiały i wykonanie instalacji gazowej stanowiskowej do stacjonarnych stanowisk spawania gazowego 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 5. Odbioru sprzętu będzie dokonywał dyrektor CKZiU w Gnieźnie. Wykonanie przedmiotu umowy potwierdzone będzie protokołami zdawczo-odbiorczymi podpisanymi przez Dyrektora CKZiU w Gnieźnie. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Spawalnia

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pracownia budowlana

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 81824.25 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZAMTECH Zbigniew Sokolik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marynarska 116
Kod pocztowy: 47-400
Miejscowość: Racibórz
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 66523.75

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 66523.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 84670.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pracownia energetyki odnawialnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 60367.43 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bardowskiego 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 61863.70

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 61863.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 92971.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Wózek jezdniowy

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Materiały i wykonanie instalacji stanowiskowej do stacjonarnych stanowisk spawania gazowego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.