To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-11
Zakup i dostawa sprzętu medycznego: 1. Defibrylator - 5 szt. 2. Urządzenie do uciskania klatki piersiowej - 2 szt.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 759267-N-2020
Numer ogłoszenia: 540535156-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48542856200
faks: +48542853701
e-mail: poczta@szpitalradziejow.pl
www: www.szpitalradziejow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa sprzętu medycznego: 1. Defibrylator - 5 szt. 2. Urządzenie do uciskania klatki piersiowej - 2 szt.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN-16/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do
wykonania dostawę sprzętu medycznego podzielonego na dwa zadania: 1) Zadanie I:
Defibrylator – 5 szt. 2) Zadanie II: Urządzenie do uciskania klatki piersiowej – 2 szt. - dla
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. 2. Ofertę wraz z
załącznikami należy przesłać w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową.
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodnie z parametrami,
opisanymi w specyfikacji - załącznik nr 2 i 2a do siwz. 3. Zamawiający wymaga złożenia
dokumentu wystawionego przez producenta (np. instrukcja obsługi, katalog itp. w języku
polskim) potwierdzajacego spełnienie warunków tj. Parametrów technicznych przedmiotu
zamówienia. Każdy parametr musi zostać oznaczony ww dokumencie, treść zaznaczona
numerem, którego zadania dotyczy ( numeracja zgodna z numerami poszczególnych
parametrów określonych w załączniku nr 2 i 2 a). 4. Termin płatności wynosi do 14 dni licząc
od daty wykonania zamówienia i doręczenia Zamawiającemu faktury VAT. 5. Informacja
dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
w rozumieniu art. 83 Pzp. 5. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1
pkt. 6 Pzp. 6. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie
przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 7. Informacja na temat umowy ramowej. 1)
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 8. Informacja na temat ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego
systemu zakupów. 9. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość wykonania części
zamówienia przez podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku
planowanego powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest
podać w oświadczeniu Wykonawcy o zakresie dostaw zleconych do wykonania
podwykonawcom zakres przewidzianych do wykonania przez nich części zamówienia. W
przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom,
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawców jak za własne. 10.
Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców 11. Zamawiający nie przewiduje
udzielania zaliczek
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.18.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Defibrylator – 5 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 277453.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Stryker Polska Sp. z o.o.,
Email wykonawcy: katarzyna.klebaniuk@stryker.com
Adres pocztowy: ul. Poleczki 35,
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 299987.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 299987.60
Waluta: PL
NAZWA: Urządzenie do uciskania klatki piersiowej – 2 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 112206 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Resculine Sp. z o.o.,
Email wykonawcy: przetargi@resculine.pl
Adres pocztowy: ul. Kokosowa 67/4
Kod pocztowy: 65-120
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 121182.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 121182.48
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym w ramach zadania "Zapewnienie realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Zakroczym"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Tworzenie i uzupełnianie zapasów magazynowych OL i OC oraz zapewnienie ciągłości dostaw na terenie Gminy Wolanów
- Zakup specjalistycznego sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





