eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynWykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, w tym odpadów Niebezpiecznych dla SPZOZ w Krotoszynie III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-11

Ogłoszenie nr 510399155-N-2021 z dnia 2021-01-11 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej:

Wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, w tym odpadów Niebezpiecznych dla SPZOZ w Krotoszynie III

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 770493-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540557027-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 31022628200000, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 062 5880390 w. 253
faks: 625 880 402
e-mail: spzoz@krotoszyn.pl
www: www.spzoz.krotoszyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - SPZOZ w Krotoszynie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów, w tym odpadów Niebezpiecznych dla SPZOZ w Krotoszynie III

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DG/1/46/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis asortymentowy i przewidywana ilość odpadów została określa w załączniku nr 2 – Formularz cenowy. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia o którym mowa w formularzach cenowych bez prawa do roszczeń z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę.

3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przejęte odpady w zakresie określonym przepisami.
Transport odpadów niebezpiecznych musi odbywać się za pomocą środków transportu, odpowiadających wymogom dla przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów o transporcie drogowym materiałów niebezpiecznych.

Odbiorca zapewni worki foliowe, na cały okres trwania umowy w ilości 9 000 tysięcy sztuk. Worki muszą być koloru czerwonego, z folii polietylenowej wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci i środków chemicznych, z możliwością jednokrotnego zamknięcia, o pojemność 120 l o wymiarach min. szer. 860mm x min. dł. 1000 mm x min. grub. 0,045 mm, (pakowane po 25 lub 30 sztuk).


Odbiorca odpadów będzie dostarczał także etykiety samoprzylepne, (które będą umieszczane na workach przez zamawiającego) w ilości 65 000 tysięcy. Etykiety nacinane na ploterze w celu ułatwienia ich odklejenia. Na etykietach muszą znajdować się następujące informacje: kod odpadów medycznych, nr. regon Zamawiającego, nr. księgi rejestrowej Zamawiającego, kod organu rejestrowego wraz z nazwą Wojewoda Wielkopolski, nazwa wytwórcy odpadów, data i godzina otwarcia, data i godzina zamknięcia , zgodnie z wzorem podanym w zał. . nr 9 do SIWZ.

Odbiorca udostępni zamawiającemu na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie pojemniki do gromadzenia odpadów: z grupy 18 GMT – poj. 240 l w ilości 41 szt., GMT

– poj. 120 l w ilości 13 szt. Zamawiający wymaga, przy odbiorze odpadów, bezwzględnej rotacji pojemników. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do odbioru i transportu odpadów w pojemnikach. W miejsce pojemników zbieranych każdorazowo należy podstawić pojemniki w tej samej ilości oraz pojemności, umyte i zdezynfekowane na koszt Wykonawcy. Wykonawca do każdej wystawionej faktury musi dołączyć oświadczenie o umyciu i zdezynfekowaniu wszystkich wymienionych pojemników.
W przypadku zużycia, uszkodzenia lub jakiejkolwiek innej przyczyny niesprawności
należących do Wykonawcy pojemników, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy lub
wymiany na sprawne, na koszt własny Wykonawcy, w ciągu 2 dni roboczych od chwili
zgłoszenia Wykonawcy tego faktu przez Zamawiającego.

Realizację zamówienia Zamawiający przewidział w terminie i z pomieszczeń magazynowych znajdujących się w niżej wymienionych lokalizacjach:

3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godz. 8:00 – 12:00 - odbiór maksymalnie dwukrotnie w ciągu jednego dnia jednym lub dwoma transportami:

Szpital, ul. Mickiewicza 21 w Krotoszynie
Szpital, ul. Bolewskiego 4-8 w Krotoszynie
Zakład Opiekuńczo – Leczniczy, ul. Bolewskiego 14 w Krotoszynie

1 raz w tygodniu (wtorek lub środa) w godz. 8:00 – 12:00:
- odbiór jednym transportem
▪ Szpital, ul. Stęszewskiego 9-10 w Koźminie Wielkopolskim

2 razy w miesiącu (poniedziałek) w godz. 8:00 – 12:00
Zespół Ratownictwa Medycznego, ul. Al. Powstańców 47 w Kobylinie

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lokalizacji poszczególnych magazynów oraz terminów odbioru odpadów wraz ze zmianą pojemników z 120l w ilości 5 szt. oraz pojemników 240l w ilości 28 szt. na 1100 l. w ilości 10 szt. po uprzednim poinformowaniu Wykonawcy z 1 mies. wyprzedzeniem. Zmiana nie może skutkować zmianą ceny na wyższą.

W przypadku gdy planowany wywóz odpadów przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca jest zobowiązany odebrać odpady w dniu następnym przypadającym po dniu lub dniach wolnych od pracy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowego wezwania Wykonawcy do odbioru odpadów w nagłych przypadkach w terminach innych niż wymienione. W takich sytuacjach Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej jeden dzień przed pożądanym przez Zamawiającego terminem odbioru odpadów. Zmiana terminu, miejsca odbioru lub dodatkowego wezwania do odbioru odpadów nie może skutkować zmianą ceny.

W razie zaistnienia poważnej awarii wyłączającej pracę spalarni na okres powyżej 1 tygodnia Odbiorca odpadów powiadomi Wytwarzającego odpady o takim zdarzeniu i zapewni unieszkodliwianie przez przekształcenie termiczne odpadów medycznych w innej spalarni, spełniającej wymogi prawidłowego świadczenia usług w tym zakresie.

Ilość odpadów, jakie Wytwarzający odpady będzie przekazywał Odbiorcy odpadów do transportu i unieszkodliwiania ustala się na ok. 6043,00 kg/miesiąc, przy czym może ona ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia ilościowego i wartościowego między poszczególnymi pozycjami w ramach jednego pakietu na które została podpisana umowa z danym Wykonawcą, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy.

Odbiorca odpadów potwierdza, że odpady objęte przedmiotową umową będą transportowane i unieszkodliwiane zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa.


Odbiorca jest zobowiązany do:

1) Ważenia odpadów każdorazowo na wadze (posiadającej ważną legalizację) umiejscowionej na samochodzie Wykonawcy.

2) Rozliczania (ważenia) odpadów na miejscu w każdym punkcie ich odbioru w obecności przedstawiciela Wytwarzającego odpady.

3) Odbioru, transportu i przekazywania do unieszkodliwiania poprzez termiczne przekształcenie odpadów powstających z działalności prowadzonej przez
Wytwarzającego odpady.
4) Zamawiający wymaga aby wykonawca zatwierdzał karty przekazania odpadów z uwagi na konieczność prowadzenia przez Zamawiającego ewidencji ilościowej i jakościowej wytwarzanych odpadów. Karty mają być zatwierdzane zarówno przez transportującego jak i przez przejmującego.
5). Posiadania systemu GPS monitorującego trasę przejazdu pojazdów odbierających odpady od zamawiającego i udostępnienia na żądanie Zamawiającego wydruków potwierdzających przebieg trasy przejazdu.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest unieszkodliwiać odpady zgodnie z „zasadą bliskości” - art. 20 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. 2020 r., poz. 797).

7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
8. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
9. Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej.
10. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie postępowania w formie elektronicznej. Zgodnie z art. 10a ust. 5 PZP oferty oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a PZP, sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ofertę w niniejszym postępowaniu można złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zgodnie z art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną środkami komunikacji elektronicznej są rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi,
Uwaga!
Wybór przez Wykonawcę sposobu komunikacji (pisemnej lub elektronicznej) prowadzi do postepowania zgodnie z zapisami SIWZ (dotyczącej danej formy) przez cały okres trwania postepowania przetargowego.

11 .Termin płatności:

Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin płatności: minimalnie 30 dni, maksymalnie 60 dni licząc od doręczenia dokumentów rozliczeniowych Zamawiającemu, tj. prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku. Zaoferowany termin płatności należy wskazać w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ.

12. Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę:

a). Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) osób wykonujących następujący zakres czynności: ważenie odpadów, odbiór, załadunek, transport, rozładunek, unieszkodliwianie odpadów medycznych, mycie i dezynfekcja pojemników, wystawianie i przekazywanie dokumentów potwierdzających unieszkodliwianie odpadów medycznych

b). Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 12a., Wykonawca zobowiązany będzie składać, pod rygorem odpowiedzialności karnej na podstawie art. 297 k.k, oświadczenia o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudniania na podstawie umowy o pracę, w następujących terminach:

 pierwsze oświadczenie zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wraz z wykazem osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia – w dniu wyznaczonym na podpisanie umowy;

 na każde wezwanie Zamawiającego
Powyższe oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy

c). Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania na podstawie stosunku pracy ww. osób i przedłożyć niezwłocznie do wglądu kopie umów o pracę, o które zawnioskuje Zamawiający. Wykonawca przedstawiając dokumenty powinien przekazać je w sposób nie naruszający przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;

d). Zamawiający zastrzega, że w przypadku powzięcia wątpliwości, co do rzetelności złożonego oświadczenia, stosowna informacja zostanie przekazana

Państwowej Inspekcji Pracy.

e). Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o którym mowa w pkt. 12a. musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest
zaktualizować wykaz i oświadczenia, o którym mowa w pkt 12b.

f). W przypadku jeżeli Wykonawca nie spełni warunku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, Zamawiający naliczy kary w wysokości określonej w umowie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.52.40.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1- Odpady medyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.