eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADAŃ: CZĘŚĆ I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE CZĘŚĆ II TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510396841-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Miasto Piotrków Trybunalski:

ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADAŃ: CZĘŚĆ I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE CZĘŚĆ II TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 589198-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 40201217-N-2020 540189931-N-2020, 540197794-N-2020,

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Piotrków Trybunalski, krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 447 327 796
faks: 447 327 798
e-mail: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
www: www.bip.piotrkow.pl

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADAŃ: CZĘŚĆ I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE CZĘŚĆ II TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): SPZ.271.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Część 1
zamówienia – Termomodernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej-Curie
1.1. Wykonanie projektów wraz z uzgodnieniami i opiniami: 1.1.1. Wykonanie projektów
zagospodarowania terenu, architektoniczno – budowlanego i projektów technicznych: 1.1.1.1. Wykonanie
24.09.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=a2be69e1-8432-46b0-a498-f824591f1751
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=a2be69e1-8432-46b0-a498-f824591f1751 5/34
inwentaryzacji obiektu dla potrzeb opracowania projektowego. 1.1.1.2. Wykonanie ekspertyzy
technicznej obiektu dla potrzeb opracowania projektowego. 1.1.1.3. Projekt architektoniczno -
konstrukcyjny w zakresie: 􀀀 ocieplenie ścian zewnętrznych, 􀀀 ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic
(cokołowych), 􀀀 ocieplenie stropodachu niewentylowanego, izolacja przeciwwodna dachu, 􀀀 wymianę
stolarki okiennej, 􀀀 wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej, 􀀀 wykonanie izolacji ścian
fundamentowych pionowej i poziomej (osuszenie absorbcyjne mokrych ścian), 􀀀 wykonanie robót
remontowych zewnętrznych: rozbiórki, demontaże (kraty okienne), naprawy zarysowanych fragmentów
ścian zewnętrznych, zamurowania otworów po zsypach na węgiel, naprawy kominów na dachu, montaż
nawietrzaków szczelinowych, wymiana rynien i rur spustowych z dachów, odprowadzenie wód
opadowych z orynnowania z zadaszeń, wymiana obróbek blacharskich i parapetów, montaż opraw
oświetleniowych, 􀀀 zabezpieczenie elementów stalowych, zbicie i wykonanie nowych tynków
renowacyjnych na ścianach fundamentowych . 􀀀 wykonanie robót remontowych wewnętrznych:
wykonanie poziomej izolacji ścian fundamentowych (przepona) od strony wewnętrznej wszystkich ścian
piwnicznych, remont pomieszczeń piwnicznych, remont pomieszczeń nadziemia, (malowanie
pomieszczeń, remont posadzek, remont sanitariatów, wymiana przyborów sanitarnych), sprawdzenie,
udrożnienie i doprowadzenie do aktualnych wymogów istniejącej wentylacji grawitacyjnej, naprawa
zniekształconych elementów balustrad na wewnętrznych klatkach schodowych, zbicie i wykonanie
nowych tynków renowacyjnych (traconych) ścian piwnic, wymiana wewnętrznych instalacji
elektrycznych 1.1.1.4. Projekt zagospodarowania terenu obejmujący: 􀀀 rozbiórkę i odtworzenie schodów
zewnętrznych, 􀀀 rozbiórkę i wykonanie nowej opaski wokół budynku, 􀀀 wymiana pozostałej kostki
brukowej w ciągach pieszych z podbudową, 􀀀 odprowadzenie wód opadowych z rur spustowych w
terenie, 􀀀 roboty niezbędne do wykonania podczas prac budowlanych. 1.1.1.5. Projekt usprawnień dla
osób niepełnosprawnych (montaż platformy schodowej dla wózków inwalidzkich). 1.1.1.6. Projekt
modernizacji 3-funkcyjnego węzła cieplnego. 1.1.1.7. Projekt modernizacji c.o. i c.w.u.. 1.1.1.8. Projekt
drenażu opaskowego oraz studni chłonnych. 1.1.1.9. Projekt modernizacji instalacji kanalizacji sanitarnej.
1.1.1.10. Projekt modernizacji instalacji zimnej wody. 1.1.1.11. Projekt modernizacji oświetlenia.
1.1.1.12. Projekt instalacji odgromowej. 1.1.1.13. Projekt instalacji fotowoltaicznej. 1.1.2. Roboty
budowlane w budynku II Liceum: 1.1.2.1. Wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych. 1.1.2.2.
Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wykonane i uzgodnione projekty budowlano
- wykonawcze . 1.1.2.3. Wykonanie opracowań geodezyjnych powykonawczych. 1.1.2.4. Opracowanie
dokumentacji powykonawczej. 1.1.2.5. Wykonanie robót porządkowych i polegających na
zagospodarowaniu terenów zielonych. 1.1.3. Audyt ex post dla inwestycji. 1.2. Wykonanie i montaż
tablicy informacyjnej oraz pamiątkowej zgodnie z wytycznymi wynikającymi z Podręcznika
wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020, znajdującego się na stronie znajdującego się na stronie
24.09.2020 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=a2be69e1-8432-46b0-a498-f824591f1751
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=a2be69e1-8432-46b0-a498-f824591f1751 6/34
www.rpo.lodzkie.pl. Inwestycja dofinansowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla
Województwa Łódzkiego – Umowa o dofinansowanie Nr UDA-RPLD.04.02.02-10-0010/19-00 z dn.
22.07.2020 r. (1 strona II CZĘŚĆI SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1,
znajdujący się w II części SIWZ, stanowi Program funkcjonalno – użytkowy, w tym opracowanie Audyt
energetyczny oraz zakres zawarty w udostępnionej dokumentacji projektowej z listopada 2017 r.
(dokumentacja projektowa jest chroniona prawami autorskimi i udostępniona jest jedynie w celu
wskazania zakresu zamówienia). Zamawiający dopuszcza rozpoczęcie części robót w przypadku
uzyskania na nie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub stosownego zgłoszenia robót, jeżeli
roboty te nie będą kolidowały z technologią wykonania pozostałych robót. Podział realizacji inwestycji na
części i rozpoczęcie ich wykonywania musi być zaakceptowane przez inspektora nadzoru robót. Użyte do
realizacji zadania materiały muszą być najwyższej jakości, nie gorsze niż opisane w załączonej
dokumentacji. Zastosowane rozwiązania techniczne i materiałowe muszą być uzgodnione i akceptowane
przez inspektora nadzoru. 2. Część 2 zamówienia –Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr
12 im. Kornela Makuszyńskiego w tym w ramach: 2.1. Wykonanie projektów wraz z uzgodnieniami i
opiniami: 2.1.1. Wykonanie projektów zagospodarowania terenu, architektoniczno – budowlanego i
projektów technicznych: 2.1.1.1. Wykonanie inwentaryzacji obiektu dla potrzeb opracowania
projektowego. 2.1.1.2. Wykonanie ekspertyzy technicznej obiektu dla potrzeb opracowania projektowego.
2.1.1.3. Projekt architektoniczno-konstrukcyjny w zakresie: 􀀀 ocieplenia ścian zewnętrznych, 􀀀
ocieplenia ścian zewnętrznych piwnic (do poziomu posadowienia), 􀀀 ocieplenia stropodachu
wentylowanego (ocieplenie granulatem z wełny szklanej), izolacja przeciwwodna dachu, 􀀀 wymiany
stolarki okiennej, 􀀀 wymiany stolarki drzwiowej zewnętrznej, 􀀀 wykonania izolacji ścian piwnic poniżej
poziomu terenu, 􀀀 wykonania robót remontowych zewnętrznych: remont schodów zewnętrznych wraz z
murami oporowymi (likwidacja istniejących schodów do węzła i magazynu kuchni), remontu elewacji
poprzez naprawę i uzupełnienie uszkodzonych tynków i naprawy ścian w miejscach pęknięć (łączenia
prefabrykatów), remontu kominów na dachu wraz z wykonaniem nowych czapek betonowych, wymianą
rynien i rur spustowych z dachów, wymianą obróbek blacharskich ogniomurów, attyk i parapetów, 􀀀
wykonania robót remontowych wewnętrznych: remontu istniejącego węzła cieplnego wraz montażem
nowego w nowej lokalizacji (w jednym z pomieszczeń gospodarczych) oraz adaptacją „zwolnionych „
pomieszczeń na szatnię dla uczniów, remont wszystkich pomieszczeń w budynku (malowanie
pomieszczeń, remont posadzek, remont sanitariatów, wymiana przyborów sanitarnych), sprawdzenie
istniejącej wentylacji grawitacyjnej, wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych, 2.1.1.4. Projekt
zagospodarowania terenu obejmujący: 􀀀 montaż schodów blokowych, 􀀀 remont - wymiana istniejących
utwardzeń na działce, w tym wykonanie opaski z kostki betonowej obramowanej obrzeżem trawnikowym
wokół budynków będących przedmiotem opracowania, 􀀀 wykonanie opaski przyściennej, 􀀀 roboty niezbędne do wykonania podczas prac budowlanych. 2.1.1.5. Projekt usprawnień dla osób
niepełnosprawnych. 2.1.1.6. Projekt modernizacji węzła cieplnego. 2.1.1.7. Projekt modernizacji c.o. i
c.w.u. 2.1.1.8. Projekt drenażu opaskowego wokół budynków z uwzględnieniem kompleksu sportowego z
odprowadzeniem wód z drenażu deszczowej. 2.1.1.9. Projekt modernizacji instalacji kanalizacji
sanitarnej. 2.1.1.10. Projekt modernizacji instalacji zimnej wody. 2.1.1.11. Projekt modernizacji
oświetlenia. 2.1.1.12. Projekt instalacji odgromowej. 2.1.1.13. Projekt instalacji fotowoltaicznej. 2.1.2.
Roboty budowlane: 2.1.2.1. Wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych. 2.1.2.2. Wykonanie
robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wykonane i uzgodnione projekty budowlano –
wykonawcze. 2.1.2.3. Wykonanie robót porządkowych i polegających na zagospodarowaniu terenów
zielonych (trawniki). 2.1.2.4. Wykonanie opracowań geodezyjnych powykonawczych. 2.1.2.5.
Opracowanie dokumentacji powykonawczej. 2.1.3. Audyt ex post dla inwestycji. 2.2. Wykonanie i
montaż tablicy informacyjnej oraz pamiątkowej zgodnie z wytycznymi wynikającymi z Podręcznika
wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020, znajdującego się na stronie
www.rpo.lodzkie.pl. Inwestycja dofinansowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla
Województwa Łódzkiego – Umowa o dofinansowanie Nr UDA-RPLD.04.02.02-10-0010/19-00 z dn.
22.07.2020 r. (1 strona II CZĘŚĆI SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 –
znajdujący się w II CZĘŚĆ SIWZ, stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy, w tym opracowanie
Audyt energetyczny. Zamawiający dopuszcza rozpoczęcie części robót w przypadku uzyskania na nie
prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub stosownego zgłoszenia robót, jeżeli roboty te nie będą
kolidowały z technologią wykonania pozostałych robót. Podział realizacji inwestycji na części i
rozpoczęcie ich wykonywania musi być zaakceptowane przez inspektora nadzoru robót. Użyte do
realizacji zadania materiały muszą być najwyższej jakości. Zastosowane rozwiązania techniczne i
materiałowe muszą być uzgodnione i akceptowane przez inspektora nadzoru. 3. Dodatkowe wymagania
dla części I i części 2 zamówienia: 3.1. Po realizacji zadania muszą być spełnione kluczowe rezultaty,
osiągnięcia, wskaźniki zawarte we wniosku o dofinansowanie (znajdujący się w CZĘŚCI II SIWZ)
pozwalające na pełne wykorzystanie dofinansowania. 3.2. W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru
końcowego, wykonawca ma obowiązek przekazania zamawiającemu kompletu dokumentów
odbiorowych wraz z pozwoleniem na użytkowanie lub przyjętym zawiadomieniem o zakończeniu robót
zgodnie z wymaganiami przepisów Prawa Budowlanego bez uwag ani sprzeciwu. 3.3. W okresie rękojmi
i gwarancji, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, wykonawca przejmuje na siebie wszelkie obowiązki
wynikające z serwisowania i konserwacji zabudowanych urządzeń, instalacji i wyposażenia
zamontowanego podczas robót. Wykonawca przez okres rękojmi dokonywał będzie, nie rzadziej niż dwa
razy w roku, serwisowanie i konserwację instalacji, urządzeń i wyposażenia elektrycznego. 3.3.1.
Konserwacja dokonana będzie w terminach: 3.3.1.1. do 30 maja każdego roku obowiązującej rękojmi – I termin, 3.3.1.2. do 30 listopada każdego roku obowiązującej rękojmi – II termin, i potwierdzona wpisem
do książki serwisowej danego urządzenia. O fakcie dokonania konserwacji i serwisu wykonawca
poinformuje zamawiającego pisemnie w ww. wskazanych terminach. Do zgłoszenia potwierdzenia
wykonawca dołączy kserokopię książki serwisowej danego urządzenia z odpowiednim wpisem
potwierdzającym dokonanie serwisu i konserwacji. Po dokonaniu zgłoszenia zamawiający w terminie 14
dni dokona sprawdzenia i odbioru wykonanych prac. Zamawiający uzna prace za wykonane należycie
jeżeli w terminie 14 dni nie zgłosi na piśmie Wykonawcy zastrzeżeń i uwag. W przypadku ujawnienia
wad, Zamawiający wyznaczy termin na ich usunięcie. 3.4. W przypadku, gdy wykonawca nie przystępuje
do usuwania Wad lub usunie Wady w sposób nienależyty, zamawiający, poza uprawnieniami
przysługującymi mu na podstawie KC, może powierzyć usunięcie Wad podmiotowi trzeciemu na koszt i
ryzyko Wykonawcy (wykonanie zastępcze),po uprzednim wezwaniu wykonawcy i wyznaczeniu
dodatkowego terminu nie krótszego niż 21 dni. 3.5. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający
ciągły dostęp pojazdów do posesji. 3.6. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją
powykonawczą włącznie, na koszt własny, 3.7. Przeprowadzenia niezbędnych badań wynikających z
przepisów i prawa budowlanego, w tym badań natężenia oświetlenia w pomieszczeniach szkoły. 3.8.
Przeprowadzenie wizji stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót.
Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej – wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie
spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych
wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. 3.9. Rozpoczęcie prac należy
zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich
trwania. 3.10. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Wykonawca zapewni organizację pracy i
wykonania robót, która umożliwi korzystanie z budynku szkoły z jak najmniejszymi utrudnieniami, w
szczególności godziny wykonywania robót uciążliwych należy, przed ich podjęciem, uzgodnić z dyrekcją
szkoły. 4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części
zamówienia, tj. roboty budowlane dla części I i części 2 zamówienia: 4.1. ocieplenie ścian zewnętrznych,
ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic (cokołowych), ocieplenie stropodachu niewentylowanego, izolacja
przeciwwodna dachu, 4.2. wykonanie izolacji ścian fundamentowych pionowej i poziomej (osuszenie
absorbcyjne mokrych ścian), 4.3. wykonanie robót remontowych zewnętrznych: rozbiórki, demontaże
(kraty okienne), naprawy zarysowanych fragmentów ścian zewnętrznych, zamurowania otworów po
zsypach na węgiel, naprawy kominów na dachu, montaż nawietrzaków szczelinowych, wymiana rynien i
rur spustowych z dachów, zbicie i wykonanie nowych tynków renowacyjnych na ścianach
fundamentowych, 4.4. wykonanie robót remontowych wewnętrznych: wykonanie poziomej izolacji ścian
fundamentowych (przepona), remont pomieszczeń piwnicznych, remont pomieszczeń nadziemia,
(malowanie pomieszczeń, remont posadzek. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności
wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia w części I i
części 2 zamówienia: 5.1. ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic
(cokołowych), ocieplenie stropodachu niewentylowanego, izolacja przeciwwodna dachu, 5.2. wykonanie
izolacji ścian fundamentowych pionowej i poziomej (osuszenie absorbcyjne mokrych ścian), 5.3.
wykonanie robót remontowych zewnętrznych: rozbiórki, demontaże (kraty okienne), naprawy
zarysowanych fragmentów ścian zewnętrznych, zamurowania otworów po zsypach na węgiel, naprawy
kominów na dachu, montaż nawietrzaków szczelinowych, wymiana rynien i rur spustowych z dachów,
zbicie i wykonanie nowych tynków renowacyjnych na ścianach fundamentowych, 5.4. wykonanie robót
remontowych wewnętrznych: wykonanie poziomej izolacji ścian fundamentowych (przepona), remont
pomieszczeń piwnicznych, remont pomieszczeń nadziemia, (malowanie pomieszczeń, remont posadzek.
5.5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób
wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 5.5.1. osoby zaangażowane
do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je
zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 5.5.2. wykonawca ma obowiązek
przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: 􀀀 listę osób
zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oświadczenie), zaangażowanych do wykonywania ww.
czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna
zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności
wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych
osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do
składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 􀀀 wyjaśnienia w przypadku
wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
wykonujących ww. czynności; 􀀀 oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego
wymogu i dokonywania ich oceny – na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o
pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków
(jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny
być poddane pseudoanonimizacji w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników,
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności
bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika,
data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do
zidentyfikowania; 5.6. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę
o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia
kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości
5 000,00 zł.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: CZĘŚĆ I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3732460.66 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY ULBUD Grzegorz Stolarski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: u. Botaniczna nr 26 lok. 16
Kod pocztowy: 42-216
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4443326.61

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4443326.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 6949400
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 93 ust. 1 pkt 4
Cena najkorzystniejszej oferty, złożonej przez Wykonawcę:
Zakład Remontowo-Budowlany "AMER-BUD" Jabłońscy Spółka Jawna
ul. Działkowa 3A
95-050 Konstantynów Łódzki
przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.