eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzPrzewóz osób, w tym osób niepełnosprawnych, każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Gminy Swarzędz do siedziby Dziennego Domu "Senior - WIGOR" w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21 i z powrotem w 2021 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510396337-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej:

Przewóz osób, w tym osób niepełnosprawnych, każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Gminy Swarzędz do siedziby Dziennego Domu "Senior - WIGOR" w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21 i z powrotem w 2021 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763348-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 63100018700000, ul. Poznańska 25, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 61 651 26 50
faks: 61 651 26 54
e-mail: sekretariat@opsswarzedz.pl
www: www.opsswarzedz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przewóz osób, w tym osób niepełnosprawnych, każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Gminy Swarzędz do siedziby Dziennego Domu "Senior - WIGOR" w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21 i z powrotem w 2021 roku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OPS.OR.341.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu osób, w tym osób niepełnosprawnych każdorazowo z miejsca zamieszkania osoby na terenie Gminy Swarzędz do siedziby Dziennego Domu „Senior – WIGOR” w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21 i z powrotem.
Przewóz dotyczył będzie maksymalnie 30 uczestników Dziennego Domu „Senior WIGOR” dziennie z terenu Gminy Swarzędz.
Przewóz do Dziennego Domu „Senior – WIGOR” odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 – 9:00, a przewóz do domu uczestników odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 17:00 – 18:00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin dowozu i odjazdu uczestników po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą oraz do zmiany długości trasy wynikającej z rotacji uczestników. Trasy będą pokonywane w zależności od wewnętrznych ustaleń Zamawiającego z Wykonawcą.
Wykonawca zobowiązany będzie łączyć kursy z miejsc blisko położonych w celu maksymalnego wykorzystania środka transportu.
Rozliczenie za wykonaną usługę będzie się odbywało według następujących zasad:
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu na podstawie kilometrowej stawki wynagrodzenia za1 km.
Płatność będzie dokonywana w oparciu o rzeczywistą ilość przejechanych kilometrów przez Wykonawcę.
Podstawą do zapłaty faktury będzie zatwierdzony przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, protokół odbioru potwierdzający ilość przejechanych kilometrów.
Orientacyjna dzienna ilość kilometrów do pokonania oszacowana przez Zamawiającego wynosi 100 km, a w okresie realizacji zamówienia (04 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.) 25 200 km. Podana ilość kilometrów nie wiąże w żaden sposób Zamawiającego.
Podana w ofercie cena musi zawierać wszystkie opłaty, wynagrodzenie kierowcy łącznie z pochodnymi, koszt ubezpieczenia pojazdu, kierowcy i pasażerów oraz wszystkie możliwe obciążenia.
Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto (zgodnie ze złożoną ofertą).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby przewożonych osób.
Wykonawca zobowiązany jest do pomocy osobom przewożonym podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz umieszczenia wózka inwalidzkiego wewnątrz pojazdu oraz jego rozładunku.
Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia odpowiednich pojazdów, sprawnych technicznie, ogrzewanych, posiadających ważne ubezpieczenie i stosowne badania techniczne, wyposażonych w pasy bezpieczeństwa, a zimą w opony zimowe. W sezonie letnim Wykonawca zapewni w pojazdach możliwość włączenia klimatyzacji.
Pojazdy muszą być dostosowane do bezpiecznego przewozu pasażerów oraz wózków inwalidzkich.
Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego w przypadku awarii pojazdu oraz podstawienia pojazdu zastępczego.
Dowóz uczestników do Dziennego Domu „Senior – WIGOR” odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt państwowych i kościelnych, ogłoszonych jako dni wolne od pracy.
Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego wykazu adresów, spod których będzie miał odebrać uczestników, wyznaczy trasę przejazdu w taki sposób, żeby ilość przejechanych kilometrów była jak najmniejsza oraz oszacuje czas potrzebny na przejazd do Dziennego Domu „Senior – WIGOR”.
Informację dotyczącą ilości osób do przewiezienia oraz wykaz adresów przewożonych osób Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcyw zaszyfrowanym pliku na adres mailowy na każdy dzień do godziny 17:00 dnia poprzedniego.
Wykonawca jest zobowiązany tak zorganizować dowóz uczestników, aby jego rozpoczęcie nie nastąpiło wcześniej niż o godzinie 8:00 oraz żeby uczestnicy dotarli na miejsce nie później niż o godzinie 9:00.
Strony zgodnie postanawiają, że odbiór uczestników z Dziennego Domu „Senior – WIGOR” będzie następował od godziny 17:00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin dowozów i odjazdów uczestników, z tym zastrzeżeniem, iż Zamawiający musi poinformować o tym Wykonawcę e-mailem za 1 – dniowym uprzedzeniem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w Dziennym Domu „Senior – WIGOR”, a tym samym do rezygnacji z dowozu w danym dniu w sytuacji wystąpienia okoliczności wynikających z organizacji lub funkcjonowania „Dziennego Domu „Senior – WIGOR”. Informacja o rezygnacji z kursu w danym dniu winna zostać przesłana do Wykonawcy na adres mailowy do godziny 17:00 dnia poprzedniego.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym osobom bezpieczeństwa i higieny podczas transportu oraz świadczenia pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 60.17.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 120370.37 ZŁ

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. SOBIS BUS s.c. Marek Biskup Paweł Sobczak
Email wykonawcy: sobisbus@o2.pl
Adres pocztowy: Kicin, ul. Rolna 16
Kod pocztowy: 62-004
Miejscowość: Czerwonak
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 122472.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 122472.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 122472.00
Waluta: zł
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.