eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Sukcesywne dostawy w 2020 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, jaj kurzych) wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr 1 - Nr 6).



Ogłoszenie z dnia 2020-01-02

Ogłoszenie nr 510323275-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie: Sukcesywne dostawy w 2020 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, jaj kurzych) wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr 1 - Nr 6).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632256-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29116843200000, ul. Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 38-73-512, e-mail dpsmnichow@gmail.com, faks 41 38-73-512.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Powiatu Jędrzejowskiego)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy w 2020 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, jaj kurzych) wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr 1 - Nr 6).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPS III.263.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywne dostawy w 2020 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów ogólnospożywczych (tj. artykułów spożywczych, artykułów mleczarskich, pieczywa, artykułów ciastkarskich i ciast, mięsa i wędlin, jaj kurzych) wraz z dowozem i wniesieniem, w układzie zadaniowym (zadanie Nr 1 - Nr 6). Przedmiot zamówienia dotyczy artykułów ogólnospożywczych, o standardach jakościowych które Zamawiający odniósł do istotnych cech przedmiotu zamówienia, i jako dane identyfikacyjne artykułów (asortymentów) dostaw, zamieścił w formularzach cenowych (załączniki Nr 2-7), dla poszczególnych zadań. Są to artykuły znormalizowane, które muszą spełniać wymogi polskich norm, wymogi określone przepisami prawa polskiego, prawa żywnościowego i prawa unii europejskiej, spełniać wymogi norm przyjętych w odbiorze konsumenckim, wymogi zasad GMP/GHP,GAP, systemu HACCP). Dokładne nazwy artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia, ich dane identyfikacyjne, przewidywane ilości dostaw - Zamawiający określił w treści poszczególnych załączników Nr 2 - Nr 7 do SIWZ (formularzach cenowych). Zastosowanie przez Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do standardów jakościowych, podyktowane jest zapewnieniem w odniesieniu do artykułów ogólnospożywczych, ich wysokiej jakości (I klasy). Maksymalne ilości artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia, Zamawiający określił działając z należytą starannością) w formularzach cenowych (Zał. Nr 2 - 7 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do dostosowania tych ilości do swoich potrzeb (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych w wynagrodzeniu umownym - do max. jego wartości wynikającej z umowy), bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Terminy sukcesywnych dostaw przedmiotu zamówienia, ilość i rodzaj artykułów (asortymentów) przedmiotu zamówienia w dostawie, uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Miejsce realizacji dostaw (Odbiorca) : Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28 - 300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie Zamawiający wymaga aby : - dostawy wykonywane były transportem samochodowym Wykonawcy (na jego koszt), spełniającym wymogi przepisów dotyczących transportu żywności, - dostawy po dowiezieniu do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, zostały niezwłocznie wniesione przez Wykonawcę (na jego koszt) do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, - terminy dostaw spełniały wymogi zapisów pkt.3.4 SIWZ. - etykiety artykułów (asortymentów) dostaw, uwzględniały wymogi zapisów pkt.3.3 SIWZ, - ceny określone w ofercie Wykonawcy, uwzględniały wszystkie koszty i składniki jakie należy zapłacić za przedmiot zamówienia, oraz żeby uwzględniały w/w wymogi Zamawiającego, Ponadto : - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych kodeksem cywilnym, oraz postanowieniami zawartymi w treści postanowień umowy, - Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę (w tym również podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące zadania (części) : a) zadanie Nr 1 - dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - produkty przemiału ziarna (CPV 15610000-7) : kasze, płatki, ryż, mąka pszenna. - skrobia i produkty skrobiowe (CPV 15620000-0) : mąka ziemniaczana. - olej roślinny (CPV 154 11100-3) : olej jadalny uniwersalny. - oliwa z oliwek (CPV 15411110-6) : oliwa z oliwek. - pasztet (CPV 15131310-1) : pasztet drobiowy. - owoce, warzywa i podobne produkty (CPV 15300000-1) : dżemy, powidła, warzywa przetworzone, soki, owoce suszone (śliwki), groch łuskany (połówki), fasola "Jaś". - cukier i produkty pokrewne (CPV 15830000-5) : cukier biały, cukier waniliowy, cukier puder, miód, syrop cukrowy. - makaron niegotowany (CPV 15851100-9) : makarony. - kawa, herbata i podobne produkty (CPV 15860000-4) : kawa zbożowa, herbata. - przyprawy i przyprawy korzenne (CPV 15870000-7) : sól, cynamon, czosnek granulowany, gałka muszkatałowa, zioła prowansalskie (mieszanka), przyprawa warzywna do potraw, lubczyk suszony, pieprz, kwasek cytrynowy, aromaty do ciast, ocet, ketchup,majonez, musztarda, pieprz czarny, przyprawy ziołowe. - produkty dietetyczne (CPV 15882000-4) : chrupki kukurydziane bezglutenowe (naturalne i smakowe), kaszki ryżowo-owocowe (bezmleczne), kaszki mleczno-ryżowe z owocami, kaszka mleczno-wielozbożowa wieloowocowa, produkty niskobiałkowe PKL, markizy z nadzieniem - różne produkty spożywcze i produkty suszone (CPV 15890000-3) : galaretki, kisiel, budyń, drożdże, proszek do pieczenia, aromaty, bułka tarta, barszcz biały, przyprawa do zup, kostki rosołowe, grzyby suszone. - kakao, czekolada i wyroby cukiernicze (CPV 15840000-8) : kakao, biszkopty, ciastka kruche, paluszki słone (smakowe), cukierki, czekolada, wafelki, herbatniki w czekoladzie. - owoce tropikalne (CPV 03222110 -7) : banany, kiwi. - owoce cytrusowe (CPV 03222200 - 5) : cytryny, mandarynki. - owoce pestkowe (CPV 03222330 - 5) : nektarynki, arbuzy, winogrona. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 2 (formularzu cenowym zadania Nr 1). b) zadanie Nr 2 - dostawy artykułów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - śmietana (CPV 15512000-0) : śmietany 18%, - mleko w proszku (CPV 15511700-0) : mleko w proszku, - masło (CPV 15530000-2) : masła świeżego, - margaryna (CPV 15431100-9) : margaryny do smarowania, mixu tłuszczowego, - jogurt bez dodatków substancji smakowych (CPV 15551310-1) : jogurtów naturalnych, - jogurt z dodatkiem substancji smakowych (CPV 15551320-4) : jogurtów owocowych, deserów, - klasyfikowane produkty mleczarskie (CPV 15550000-8) : kefiru, - maślanka (CPV 15551500-0) : maślanki, - pasty serowe do smarowania (CPV 15545000-0) : serków homogenizowanych waniliowych, serka wiejskiego i serów topionych, - ser twardy (CPV 15544000-3) : sera twardego gouda i edamskiego, - ser twarogowy (CPV 15542100-0) : twarogu półtłustego. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 3 (formularzu cenowym zadania Nr 2). c) zadanie Nr 3 - dostawy pieczywa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 4 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - chleb (CPV 15811100-7) : chleba zwykłego, chleba graham, chleba słonecznikowego, - bułeczki (CPV 15811400-0) : bułeczki pszenne, bułeczki graham. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 4 (formularzu cenowym zadania Nr 3). d) zadanie Nr 4 - dostawy artykułów ciastkarskich i ciast zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - wyroby ciastkarskie (CPV 15812100-4) : pączków, - ciasta (CPV 15812200-5) : ciast drożdżowych z makiem, ciast drożdżowych z serem, strucli makowej, babki piaskowej, piernika z powidłami. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 5 (formularzu cenowym zadania Nr 4). e) zadanie Nr 5 - dostawy mięsa i wędlin zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 6 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - drób (CPV 15112000-6) : kurczaka świeżego, filetów świeżych z kurczaka, korpusów mrożonych z kurczaka, udek świeżych z kurczaka,świeżego mięsa gulaszowego z kurczaka - podroby (CPV 15114000-0) : świeżych wątróbek i żołądków z kurczaka, - wieprzowina (CPV 15113000-3) : świeżej słoniny, świeżej łopatki wieprzowej bez kości, świeżego schabu bez kości, świeżej karkówki bez kości , - mięso wołowe (CPV 15111000-9) : świeżej łopatki wołowej bez kości, - wędliny drobiowe (CPV 15131135-0) : pasztetu drobiowego, parówki drobiowej (cienkiej), batonu drobiowego, polędwicy drobiowej, baleronu z indyka, - produkty wieprzowe (CPV 15131400-9) : kiełbasy : krakowskiej, szynkowej, toruńskiej, wiejskiej, zwyczajnej, pieczeni rzymskiej, pieczeni tyrolskiej, szynki wiejskiej, kaszani, kiszki pasztetowej, salcesonu wiejskiego, boczku wędzonego. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 6 (formularzu cenowym zadania Nr 5). f) zadanie Nr 6 - dostawy jaj zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 7 do SIWZ. Dostawy dotyczą artykułów : - jaja (CPV 03142500-3) : jaj kurzych. Bliższe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Zał. Nr 7 (formularzu cenowym zadania Nr 6). 3.3Artykuły (asortymenty) muszą posiadać etykiety. Każda etykieta musi zawierać następujące dane : - nazwę dostawcy - producenta, adres, - dotyczące składników występujących w produkcie, - nazwę produktu/nazwę odmiany i masę netto produktu, - termin przydatności do spożycia lub datę produkcji z okresem przydatności do spożycia, - warunki przechowywania, - klasę jakości handlowej, oraz inne informacje i oznaczenia wynikające z obowiązujących przepisów prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15610000-7, 15620000-0, 15411100-3, 15411110-6, 15131310-1, 15830000-5, 15851100-9, 03222110-7, 15882000-4, 15840000-8, 03222330-5, 15512000-0, 15511700-0, 15551310-1, 15542100-0, 15811100-7, 15812100-4, 15112000-6, 15113000-3, 15111000-9, 15131400-9, 03142500-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie Nr 1 - dostawy artykułów spożywczych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 2 do SIWZ.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Niespełnienie warunków zgodnych z SIWZ.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie Nr 2 - dostawy artykułów mleczarskich zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 3 do SIWZ.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Niespełnienie wymagań zgodnych z SIWZ.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: zadanie Nr 3 - dostawy pieczywa zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 4 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43222.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZPC Złoty Kłos
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: oś.Barwinek 28
Kod pocztowy: 25-113
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45383.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45383.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47593.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: zadanie Nr 4 - dostawy artykułów ciastkarskich i ciast zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4189.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Z.P.H.U.I.T Tomasz Wiatr
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chlewice, ul.Strażacka 8
Kod pocztowy: 29-130
Miejscowość: Moskorzew
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4524.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4524.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4590.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: zadanie Nr 5 - dostawy mięsa i wędlin zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 6 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 91291.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dąbrowa 6
Kod pocztowy: 26-332
Miejscowość: Sławno
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95855.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95855.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95855.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: zadanie Nr 6 - dostawy jaj zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Zał. Nr 7 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Specjalistyczne Gospodarstwo Drobiowe Zbigniew Gawroński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mikułowice 3
Kod pocztowy: 28-100
Miejscowość: Busko-Zdrój
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8988.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8988.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11655.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.