eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiODBIÓR (TRANSPORT) I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW Z MIEJSKIEGO PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) ORAZ DZIERŻAWA POJEMNIKÓW

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-02

Ogłoszenie nr 510322844-N-2020 z dnia 02-01-2020 r.

Miasto Piotrków Trybunalski: ODBIÓR (TRANSPORT) I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW Z MIEJSKIEGO PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) ORAZ DZIERŻAWA POJEMNIKÓW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615965-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000, ul. Pasaż Karola Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 327 796, e-mail zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks 447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIÓR (TRANSPORT) I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW Z MIEJSKIEGO PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) ORAZ DZIERŻAWA POJEMNIKÓW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZ.271.40.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Odbiór (transport) i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejskiego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego przy ul. Orlej 11 oraz dzierżawa pojemników. 2. Wykonawca w ramach usług objętych niniejszym postępowaniem obowiązany jest do: a) odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów zebranych w PSZOK b) udostępnienia w formie dzierżawy sprawnych pojemników wg poniższych danych: - specjalistyczny pojemnik 100 l x 4 szt. - pojemnik 240 l x 1 szt. - pojemnik 1100 l x 6 szt. - pojemnik KP 7 (7 m³) x 2 szt. - pojemnik KM 7 (7 m³) x 2 szt - pojemnik K 20 (20 m³) x 1 szt. - pojemnik K 31 (31 m³) x 2 szt - pojemnik K 34 (34 m³) x 3 szt. - worki BIG BAG x 5 szt. o poj. 1 m³ c) ustawienia pojemników w miejscu wskazanym przez Zamawiającego d) utrzymywania pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym e) wyposażenia w pojemniki posiadające zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych (np. plandeki/pokrywy). 90511000-2 - usługi wywozu odpadów, 90533000-2 - usługi gospodarki odpadami, 90512000-9 - usługi transportu odpadów, 34928480-6 - pojemniki i kosze na odpady i śmieci Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawcy jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) Kierowcy - transportującego odpady komunalne Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek przedstawienia pracownikowi zamawiającego poniżej wskazanych dowodów: 1) list osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oświadczenie), zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Listy te powinny zawierać w szczególności: ? dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, ? datę złożenia oświadczenia, ? wskazanie czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ? imion i nazwisk tych osób, ? rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, ? podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności; 3) oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania ich oceny - na wezwanie przedstawiciela zamawiającego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny być poddane pseudoanonimizacji w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: 1) Kara umowna w przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę kierowcy - w wysokości 2.000,00 zł za każdy ujawniony przypadek niespełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o prace osoby wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia oraz 5.000,00 zł za odmowę poddania się kontroli, w tym nieudostępnienia dokumentów lub wyposażenia dla celów kontroli; 2) W przypadku ujawnienia niespełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, Zamawiający ma prawo do złożenia zawiadomienia do Państwowej Inspekcji Pracy o zaistniałym fakcie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2


Dodatkowe kody CPV: 90533000-2, 90512000-9, 34928480-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 526665.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JUKO SP.Z.O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. TOPOLOWA 1
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 568798.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 568798.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 709984.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.