Ogłoszenie z dnia 2025-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług szkoleniowych podczas szkoleń i kursów w ramach przedsięwzięcia pn.,, Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności (BCU)”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Zespół Jednostek Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522725957
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 61
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@medykns.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sppsmisiwwnsaczu,m,3656,zamowienia-publiczne.html
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług szkoleniowych podczas szkoleń i kursów w ramach przedsięwzięcia pn.,, Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności (BCU)”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0054df5f-7221-4004-9a68-abb321016852
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - Krajowy Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Postępowanie przeprowadzone będzie w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o przesłankę zawartą w 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1) ustawy. Stosownie do pisma nr DFS -ZKPO.632.9.2024.MK z dnia 3 kwietnia 2025 r. nie jest zasadnym stosowanie zasady konkurencyjności, gdy podstawą partnerstwa jest realizacja szkoleń w BCU przez specjalistów, uznane autorytety, którymi dysponuje Partner projektu. Partnerem przedsięwzięcia jest Polskie Towarzystwo Fizjoterapii. Szkolenia i kursy będą prowadzone przez wybitnych specjalistów z dziedziny fizjoterapii, którzy stanowią zasoby Partnera przedsięwzięcia.
2. Powierzenie prowadzenia zajęć następować będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej, uregulowanej w Kodeksie cywilnym. Zamawiający wskazuje, iż w treści łączącego stronę stosunku nie będą przeważać cechy charakterystyczne dla stosunku pracy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BCU.261.16-1/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych podczas szkoleń i kursów
w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności (BCU)”, zwanego dalej „Przedsięwzięciem”.
2. Usługi będą realizowane w wymiarze min. 13 h max. 18 h lekcyjnych w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Trąbka prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: RAFAŁ TRĄBKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-181-24-89
7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi 11
7.3.4) Miejscowość: Biały Kościół
7.3.5) Kod pocztowy: 32-089
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.113.2025 Wykonanie wewnętrznej instalacji CO i CWU w lokalach położonych przy ul. Długosza 44/6 i ul. Sikorskiego 17/2 w Nowym Sączu.
- BZP.271.112.2025 Wykonanie robót (..........) pod nazwą "Wykonanie wewnętrznej instalacji co i cwu w lokalach położonych przy ul. Lwowska 67/1 i ul. Lwowska 12/3 w Nowym Sączu"
- BZP.271.110.2025 Wykonanie robót (...) pod nazwą: "Wykonanie wewnętrznej instalacji CO i CWU w lokalach położonych przy Al. Batorego 64/5, ul. Wąsowiczów 5/5 w Nowym Sączu"
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu prelekcji z profilaktyki zdrowotnej, zajęć o charakterze wykładowym i wykładowo - warsztatowym z zakresu dietetyki i pierwszej pomocy przedmedycznej
- Zamówienie na dostawę samochodu terenowego typu pickup
- "Adaptacja pomieszczenia gastronomicznego na pracownię mikroskopową w hali sportowej w budynku B Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy" - powt.
- Usługa organizacji spotkań psychoedukacyjnych oraz świadczenie usług psychologicznych dla kandydatów na rodziców adopcyjnych oraz rodziców adopcyjnych z podziałem na 9 części
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i PCPR w Świdnicy, PUP w Świdnicy oraz PBGiK w Świdnicy z podziałem na zadania
- Organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjno-informacyjnych dla pracodawców z powiatów województwa wielkopolskiego pod hasłem Rola pracodawcy w procesie uczenia się pracownika (II)
- Kompleksowa usługa z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





