To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-31
Ogłoszenie nr 510283232-N-2019 z dnia 31-12-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych w stacjach paliw do karetek i pojazdów służbowych w roku 2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621635-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 61031784500000,
ul. Narodowych Sił Zbrojnych
5,
09-400
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
242 678 400, e-mail
sekretariat@wspritsplock.pl, faks
242 678 415.
Adres strony internetowej (url): www.wspritsplock.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych w stacjach paliw do karetek i pojazdów służbowych w roku 2020.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TZPiZI.3813/06/D/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych oleju napędowego i benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej jak 95 na terenie Płocka do - karetek pogotowia z Oddziału Płockiego mieszczącego się przy ul. Strzeleckiej 3 i pojazdów służbowych stacjonujących przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych 5. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (w tym niedziele i święta) minimum w 2 stacjach paliw. Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 79.500 litrów, Przewidywana ilość zakupu benzyny bezołowiowej 95 - 1 900 litrów. 2. Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego w miejscowości Wyszogród lub okolicy Wyszogrodu do karetki pogotowia, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 14,0 km od siedziby Podstacji Wyszogród, ul. Płocka 29 A. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu ( w tym niedziele i święta) w minimum 1 stacji paliw. Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 13 300 litrów. Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie Gąbina do karetki pogotowia, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 2,0 km od siedziby Podstacji Gąbin, ul. Płocka 19A. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu ( w tym niedziele i święta) minimum w 1 stacji paliw. Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 12 000 litrów. 3. Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie Gostynina do karetek pogotowia, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 3,0 km od siedziby Oddziału Gostynin, ul. Przemysłowa 1. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (w tym niedziele i święta) minimum w 1 stacji paliw. Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 20 000 litrów. Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie Sochaczewa do karetek pogotowia, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 3,0 km od siedziby Podstacji Sochaczew, ul. 15-Sierpnia 6. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu ( w tym niedziele i święta) w minimum 1 stacji paliw. Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 22.000 litrów. Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego w miejscowości Iłów lub jej okolicy do karetki pogotowia, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 10,0 km od miejsca wyczekiwania zespołu w Iłowie ul. Wyzwolenia 5a. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu ( w tym niedziele i święta) w minimum 1 stacji paliw. Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 11.000 litrów. 4. Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie Sierpca do karetek pogotowia, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 2,0 km od siedziby Oddziału Sierpc, ul. Braci Tułodzieckich 19, Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (w tym niedziele i święta) minimum w 1 stacji paliw. Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 23 500 litrów. Podane ilości paliw są wielkościami orientacyjnymi i nie wiążą Zamawiającego, a ich zakup będzie realizowany wg. bieżących potrzeb - maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel. 5. Wydawanie paliw odbywać się będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej w formie bezgotówkowych kart paliwowych (flotowych): a) karty muszą być wystawiane na numer rejestracyjny samochodów będących w posiadaniu Zamawiającego; b) karty muszą być wyposażone w pasek magnetyczny albo mikroprocesor; c) pierwsze karty będą wydawane bezpłatnie; d) Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt dostarczyć do siedziby Zamawiającego ww. karty dla pojazdów będących w posiadaniu Zamawiającego; e) dane konieczne do wystawienia kart zostaną Wykonawcy dostarczone po podpisaniu umowy; f) w razie zwiększenia liczby samochodów, będących w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z niezbędnymi danymi, karty do siedziby Zamawiającego; g) w razie zgubienia lub zniszczenia karty, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia o konieczności wystawienia nowej karty wraz z niezbędnymi danymi, przedmiotowej karty do siedziby Zamawiającego; h) Wykonawca musi zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży; i) zapłata za dostawę nowej karty będzie zgodna z warunkami handlowymi obowiązującymi u Wykonawcy; j) Zamawiający powiadomi pisemnie o wycofaniu z użytkowania samochodu i zaprzestania użytkowania karty oraz zwróci kartę, która zostanie wycofana. 6. Zakup paliw na stacjach paliw w systemie kart elektronicznych musi odbywać się w zakresie pełnego monitoringu dokonywanych transakcji, m.in. poprzez ewidencjonowanie ilości zakupionego paliwa, wykaz numerów rejestracyjnych pojazdów dokonujących tankowania, podania stanu licznika. Taka możliwość kontroli pojazdów i kierowców pozwala na redukowanie kosztów eksploatacji samochodów. 7. Zamawiający dopuszcza zmianę cen paliw w trakcie obowiązywania umowy. Każdorazowa transakcja bezgotówkowa realizowana będzie w oparciu o ceny obowiązujące w danym dniu na danej stacji benzynowej, pomniejszona o udzielony rabat. 8. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości paliwa danego rodzaju (zmiany asortymentu) wskazanego w ust. 1, pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu wobec zamawiającego żadne roszczenia. 9. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), ustawie z 25.08.2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania, jakości paliw (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 660) oraz odpowiednio Norm PN - EN 228 (PB) i PN - EN 590 (ON) lub równoważnych. 10. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 11. Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. 12. Pod pojęciem "równoważności" rozwiązania w szczególności rozumie się: wykazanie, że oferowane rozwiązanie posiada, co najmniej takie same lub lepsze - opisane daną normą lub znakiem - parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu, takie jak: funkcjonalność, wydajność, wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard wykończenia oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia, takie jak wielkość (długość, szerokość, wysokość), kubatura, gęstość, kształt, kolorystyka, struktura, rodzaj materiału i komponentu. 13. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych - innych niż określone w SIWZ - do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). 14. Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentu niniejszej SIWZ pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązania przykładowe służące do ustalenia określonego standardu przedmiotu zamówienia, a nie wskazuje na konkretny produkt, w takim przypadku można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej zasadach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8, 09132100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych do karetek i pojazdów służbowych przez Oddziału w Płocku |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
393365.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego do karetki przez Podstację w Wyszogrodzie i Podstację w Gąbinie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
101200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
122700.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych do karetek dla Oddziału w Gostyninie, dla Podstacji w Sochaczewie i dla miejsca wyczekiwania zespołu w Iłowie. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
212429.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
256455.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw płynnych do karetek dla Oddziału w Sierpcu |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
96483.74
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
116974.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonywanie czynności weterynaryjnych w odniesieniu do kotów wolno żyjących (dzikich) i samic psów/kotów właścicielskich Gminy Miasto Płock
- Dostawa akcesoriów i sprzętu elektrycznego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025.
- Dostawa wyposażenia do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum w Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Zakup sprzętu inżynieryjno-saperskiego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025
- Zakup zestawów fantomów wraz z defibrylatorami w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz innych jednostek sprzętowych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do garażowej stacji paliw zamawiającego o pojemności 5000 litrów.
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu na lata 2026 - 2027
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





