To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-30
Ogłoszenie nr 510282479-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.
Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim: Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynkach:
Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim wraz z terenem przylegającym, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski,
Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów oraz ciągów komunikacyjnych przylegających do działki położonej w Bełchatowie u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei,
Prokuratury Rejonowej w Opocznie, ul. Biernackiego 20, 26-300 Opoczno,
Prokuratury Rejonowej w Radomsku, ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko,
Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 9, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630121-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim, Krajowy numer identyfikacyjny 56962200000000,
ul. Al. 3 Maja 
,
97-300 
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 647 66 41, e-mail
prokuratura@piotrkow-tryb.po.gov.pl, faks
44 647 44 70.
Adres strony internetowej (url): http://piotrkow-tryb.po.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w budynkach: Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim wraz z terenem przylegającym, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski, Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów oraz ciągów komunikacyjnych przylegających do działki położonej w Bełchatowie u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei, Prokuratury Rejonowej w Opocznie, ul. Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, Prokuratury Rejonowej w Radomsku, ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko, Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 9, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PO VII WB 261.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego sprzątania budynków prokuratur okręgu piotrkowskiego. 1. W ramach świadczonych kompleksowych usług sprzątania budynków prokuratur okręgu piotrkowskiego, Wykonawca w ramach każdego zadania zobowiązany jest do wykonania: I. Czynności wykonywane codziennie: ? odkurzanie, mycie na mokro wszystkich powierzchni biurowych; ? zamiatanie i mycie powierzchni w korytarzu, na holu i na klatce schodowej oraz utrzymanie w czystości przeszkleń balustrad; ? czyszczenie wycieraczek zewnętrznych i wewnętrznych; ? usuwanie śmieci i wymiana worków w koszach na śmieci w pomieszczeniach biurowych i toaletach; ? porządkowanie, zmywanie i dezynfekcja łazienek i ich wyposażenia, w tym, mycie i dezynfekcja sedesów wraz z deskami sedesowymi, pisuarów, umywalek wraz z bateriami umywalkowymi, suszarek do rąk, podajników do mydła, ręczników papierowych i papieru toaletowego oraz uzupełnianie na bieżąco środków higienicznych; ? sprzątanie pomieszczeń socjalnych i kuchennych przy użyciu odpowiednich środków czyszczących, ? utrzymanie w czystości drzwi wejściowych, do biur, toalet i innych pomieszczeń; ? sprzątanie windy w Prokuraturze Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim i Prokuraturze Rejonowej w Bełchatowie - mycie podłogi, ścian windy, mycie lustra, poręczy - przy użyciu odpowiednich środków chemicznych przeznaczonych do tego rodzaju powierzchni ? bieżące doczyszczanie wszystkich widocznych zabrudzeń; ? inne czynności zlecone przez Zamawiającego, a związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku. II. Czynności wykonywane okresowo: ? zamiatanie i mycie na mokro podłóg w pomieszczeniach archiwalnych i magazynowych, w serwerowni odkurzanie wykładziny dywanowej - 2 razy w trakcie trwania umowy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego; ? wycieranie z kurzu i mycie parapetów, kaloryferów we wszystkich pomieszczeniach biurowych - 1 raz na miesiąc; ? wycieranie i czyszczenie sprzętu biurowego t.j. komputerów, monitorów LCD, kopiarek, faksów, przy zachowaniu odpowiedniej ostrożności oraz z użyciem odpowiednich do danego sprzętu środków chemicznych - 1 raz na tydzień; ? odkurzanie ścian i sufitów z pajęczyn - 1 raz na kwartał; ? mycie opraw oświetleniowych oraz kratek wentylacyjnych - 1 raz w roku; ? wycieranie kurzu z listew, półek wiszących, tablic informacyjnych, znaków ewakuacyjnych i innych elementów wiszących - 1 raz w miesiącu; ? wycieranie z kurzy i mycie z użyciem środków do tego przystosowanych mebli biurowych, ław, biurek, krzeseł itp. - 1 raz na tydzień: ? wycieranie i mycie balustrad/poręczy schodowych - 1 raz w miesiącu; ? mycie okien środkami do tego przeznaczonymi - 2 razy w trakcie trwania umowy (kwiecień, wrzesień). 2. Usługi sprzątania terenów przylegających do budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim W ramach świadczonych usług w zakresie sprzątania terenów utwardzonych, t.j. chodników, schodów wejściowych, dojścia do budynku i dróg dojazdowych oraz parkingów przylegających do budynku Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim Wykonawca zobowiązany jest do: ? utrzymania w czystości chodników, parkingów i dróg dojazdowych, w tym zamiatanie, zbieranie śmieci i liści - według potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz dziennie; ? usuwanie i wywóz liści - według potrzeb; ? w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z chodników, parkingów, schodów wejściowych, dojścia do budynku i dróg dojazdowych oraz usuwanie śniegu i gołoledzi poprzez zastosowanie masy piaskowo-solnej, w każdym dniu tygodnia po stwierdzeniu wystąpienia tego zjawiska, w tym w dniach pracy Zamawiającego, co najmniej godzinę przed rozpoczęciem pracy Zamawiającego i powtarzać w razie stwierdzenia ponownego jego wystąpienia; W ramach świadczonych usług w zakresie utrzymania porządku na terenach zielonych przyległych do budynku Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim Wykonawca zobowiązany jest do: ? koszenia trawy, zgrabiania liści oraz przycinania krzewów w takim odstępie czasowym, aby zapewnić estetyczny wygląd terenów zielonych wokół budynku jednakże nie rzadziej niż raz na miesiąc; ? usuwania ściętej trawy oraz zbędnych gałęzi z przyciętych krzewów; ? pielęgnacji terenów zielonych poprzez usuwanie chwastów, i wykonywanie pozostałych zabiegów pielęgnacyjnych t.j. wzruszanie ziemi i zasilanie roślin nie rzadziej niż raz na kwartał. 3. Usługi sprzątania terenów przylegających do budynku Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie u zbiegu ulic 1 Maja i Okrzei. ? W ramach świadczonych usług w zakresie sprzątania terenów utwardzonych, t.j. wzdłuż chodników działki położonej w Bełchatowie przy zbiegu ulic 1 Maja - Okrzei Wykonawca zobowiązany jest do: ? utrzymania w czystości chodników, w tym: zamiatanie, zbieranie śmieci i liści - według potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu; ? usuwanie i wywóz liści - według potrzeb; ? w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z chodników, usuwanie śniegu i gołoledzi poprzez zastosowanie masy piaskowo-solnej, w każdym dniu tygodnia po stwierdzeniu wystąpienia tego zjawiska i powtarzać w razie stwierdzenia ponownego jego wystąpienia; UWAGA: od wiosny 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie utrzymania porządku na terenach zielonych przylegających do budynku Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie ul. 1 Maja W ramach świadczonych usług Wykonawca zobowiązany jest do: ? koszenia trawy, zgrabiania liści oraz przycinania krzewów w takim odstępie czasowym, aby zapewnić estetyczny wygląd terenów zielonych wokół budynku jednakże nie rzadziej niż raz na miesiąc; ? usuwania ściętej trawy oraz zbędnych gałęzi z przyciętych krzewów; ? pielęgnacji terenów zielonych poprzez usuwanie chwastów, i wykonywanie pozostałych zabiegów pielęgnacyjnych t.j. wzruszanie ziemi i zasilanie roślin nie rzadziej niż raz na kwartał. 4. Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania przez Wykonawcę odbywać się będzie przy użyciu Jego środków czystości, materiałów, urządzeń i maszyn. Wykonawca zobowiązany jest stosować środki chemiczne do wykonania przedmiotu zamówienia biologicznie neutralne i wyposażone w wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce. Stosowane środki czystości, w celu bieżącej kontroli ich rodzaju muszą być dostarczane do stosowania w fabrycznych opakowaniach. 5. Wszystkie zastosowane środki czyszczące, płyny, proszki i detergenty muszą być dobrej jakości i być przeznaczone do używania dla każdej z zastosowanych powierzchni. Wszystkie ww. produkty będą należytej jakości. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru zapachów wszystkich środków zaoferowanych przez Wykonawcę. 6. Wykonawca ma obowiązek przestrzegać instrukcji i wytycznych producentów oraz importerów środków, maszyn i urządzeń używanych do wykonywania usługi sprzątania. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać na bieżąco urządzenia, maszyny, materiały, środki i inne przedmioty niezbędne do prawidłowego wykonywania zamówienia w tym, m.in.: 1) papier toaletowy w kolorze białym typu Jumbo - niepylący, dwuwarstwowy, 100% celulozy do stosowanych przez Zamawiającego pojemników typu Merida, 2) ręczniki papierowe w listkach w kolorze białym - niepylące, dwuwarstwowe, 100% celulozy do stosowanych przez Zamawiającego pojemników typu Merida, 3) mydło w płynie lub piankę o delikatnym zapachu, nawilżające (nie powodujące wysuszenia skóry rąk) do stosowanych przez Zamawiającego pojemników typu Merida, 4) środki do mycia okien, 5) środki do czyszczenia mebli, 6) środki do czyszczenia podłóg - parkiety, panele, granit, terakota, PVC - linoleum, 7) środki do czyszczenia windy w Prokuraturze Okręgowej, 8) środki do czyszczenia poręczy wykonanych ze stali nierdzewnej, 9) odświeżacze powietrza w aerozolu, zapachowe/odświeżacze powietrza do WC, 10) środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy toalet; (m.in.: wkłady/kostki do WC), 11) środki do mycia glazury, 12) worki foliowe do koszy na śmieci i do niszczarek - odpowiednie do wielkości urządzeń, 13) inne środki czystości niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia, a których potrzeba pojawi się w trakcie trwania umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania reżimów sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi technologiami i przepisami. 9. Wykonawca zapewnia i dostarcza narzędzia służące do utrzymania porządku zarówno wewnątrz budynku np. odkurzacz, wózek do sprzątania, jak również na zewnątrz np. kosiarka do trawy, miotły, dmuchawy do liści, itp. 10. Wykonawca odpowiada za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi, okien, zabezpieczenie kluczy oraz pomieszczeń przed dostępem osób trzecich. 11. Wykonawca oraz osoby sprzątające zobowiązane są do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji dotyczących organizacji i funkcjonowania Prokuratury. 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby osoby wykonujące przedmiot zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) przez cały okres realizacji umowy. 13. Pracownicy Wykonawcy nie mogą być skazani prawomocnym wyrokiem sądu. 14. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu listę osób bezpośrednio wykonujących przedmiot zamówienia wraz z zaświadczeniami o niekaralności tych osób, w chwili podpisania umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia, jednak nie później niż w dniu rozpoczęcia pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90610000-6, 90620000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| 
 
 NAZWA: Świadczenie usług kompleksowego sprzątania budynków prokuratur okręgu piotrkowskiego  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
30/12/2019                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
386280
 
Liczba otrzymanych ofert: 
3
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: MUSI Sp. z o.o.
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
464621.40
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
 - Dostawa mięsa wieprzowego, mięsa drobiowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz konserw do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
 - Dostawa samochodu lekkiego operacyjnego dla KM PSP w Piotrkowie Trybunalskim
 - Zakup i dostawę sprzętu i oprogramowania informatycznego.
 - ,,Zakup i dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. "Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Piotrkowskiego w zakresie zadań własnych"
 - ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
 
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników i parkingów na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2025/2026
 - Świadczenie całorocznej, kompleksowej usługi utrzymania terenów zewnętrznych i zieleni w obrębie obiektów użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
 - Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków ZUOP
 - Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac czystościowo-porządkowych w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej przy ul. Michała Grażyńskiego 10 oraz ul. Mostowej 1
 - "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w 2025 roku"
 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminny Blachownia 2025/2026
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





