To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-28
Ogłoszenie nr 510281967-N-2019 z dnia 28-12-2019 r.
Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim: Sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2020 roku z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631840-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Usług Pogrzebowych Sp. z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim, Krajowy numer identyfikacyjny 29038463600000,
ul. ul. Długa
8,
27-400
Ostrowiec Świętokrzyski, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 2666355, 2478300, e-mail
zup-ostrowiec@wp.pl, faks
412 478 300.
Adres strony internetowej (url): www.arl.ostrowiec.pl/bip/zup/; www.um.ostrowiec.pl/pl/przetargi/przetargi-organizowane-przez-jednost-organizacyjne-i-spolki
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o. ze 100 % udziałem jednostki samorządu terytorialnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2020 roku z podziałem na zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):3/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2020 roku z podziałem na zadania. Wspólny Słownik Zamówień (CPV 39296100-4 ) ( CPV 39296000-3)Wielkość zamówienia wynosi około 810 sztuk. Zamówienie będzie realizowanie w następujących dwóch częściach, które to określane są w niniejszej specyfikacji mianem :" Zadania". Zadanie nr 1 : - Trumny dębowe sarkofagi - szacunkowa ilość 200 szt. minimalna ilość wzorów- 5 wzorów, - Trumny ekskluzywne - szacunkowa ilość 50 szt. ilość wzorów nieograniczona, - Trumny z drewna miękkiego zwykłe - szacunkowa ilość 30 szt. ilość wzorów nieograniczona, - Trumny z drewna miękkiego sarkofagi - szacunkowa ilość 70 szt. ilość wzorów nieograniczona, - Trumny bukowe sarkofagi - szacunkowa ilość 120 szt. minimalna ilość wzorów- 5 wzorów, - Trumny do kremacji - szacunkowa ilość 40 szt. ilość wzorów nieograniczona, - Trumny dziecięce - szacunkowa ilość 15 szt. ilość wzorów nieograniczona, - Krzyże drewniane - szacunkowa ilość 40 szt. ilość wzorów nieograniczona. Razem : - 565 szt. Zadanie nr 2: - Trumny dębowe sarkofagi - szacunkowa ilość 75 szt. minimalna ilość wzorów- 3 wzory, - Trumny ekskluzywne - szacunkowa ilość 40 szt. ilość wzorów nieograniczona, - Trumny bukowe sarkofagi - szacunkowa ilość 80 szt. minimalna ilość wzorów- 3 wzory, - Trumny do ekshumacji - szacunkowa ilość 10 szt. ilość wzorów nieograniczona, - Krzyże drewniane - szacunkowa ilość 30 szt. ilość wzorów nieograniczona., Razem : - 245 szt. Uwaga: podane ilości dostaw są ilościami szacunkowymi wyliczonymi na podstawie ilości dostaw w roku 2019 r. i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń odszkodowawczych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości trumien oraz krzyży niż to określono w SIWZ i umowie z powodu zmian okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami w danej kategorii towarów, jak również pomiędzy poszczególnymi kategoriami towarów w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmiana ilościowa nie może wpłynąć na zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy za realizację niniejszej umowy, określonego w formularzu ofertowym. Zmiana zabarwienia trumny i rodzaju powłoki malarskiej nie stanowi zmiany wzoru. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: a) Dostawy trumien realizowane będą sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, min. 24 godziny od złożenia zamówienia telefonicznego przez Zamawiającego. Termin realizacji nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. b) Miejsce dostaw: magazyn w siedzibie Zamawiającego z wniesieniem i ustawieniem. c) Koszt dostawy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. d) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia trumien, i krzyży w pełni odpowiadających wymaganiom jakościowym zgodnie z obowiązującymi normami. e) Trumny i krzyże, niespełniające wymagań jakościowych nie zostaną przyjęte i muszą zostać wymienione na właściwe w ciągu max 2 dni od zgłoszenia. f) Wszelkie koszty wymiany poniesie Wykonawca. g) Gwarancja: minimum 12 miesięcy. h) Zamówienie może być realizowane w całości albo w części za pomocą podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca określi zakres rzeczowy zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom i wskaże dane firm podwykonawców. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechanie podwykonawców jak za własne działanie lub zaniechanie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na Zamówienie. Zamawiający zastrzega jednocześnie, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę na zadanie nr 1 lub na zadanie nr 2 , lub na oba zadania z wyszczególnieniem poszczególnych zadań. Zamawiający uzna, iż oferta złożona spełnia wymagania jeśli zawierać będzie minimum : - dla zadania nr 1 - 10 różnych wzorów trumien, - dla zadania nr 2 - 6 różnych wzorów trumien, - dla zadania nr 1 i nr 2 - 15 różnych wzorów trumien. W celu potwierdzenia, że oferowane trumny i krzyże odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć katalog ze zdjęciami (fotografie) zawartego w ofercie towaru z nazwą oraz z opisem zastosowanych materiałów oraz z opisem pozycji z formularza ofertowego (np. trumna poz. 1). Oferta nie spełniająca powyższych wymagań zostanie odrzucona, jako oferta nie spełniającą wymogów SIWZ. Istotne postanowienia w tym przyszłe zobowiązania wykonawcy i zamawiającego określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39296100-4
Dodatkowe kody CPV: 39296000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2020 roku z podziałem na zadania-Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
260415
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Stolarski Zbigiew Leja
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
338742
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa trumien i krzyży w 2020 roku z podziałem na zadania-zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
112440
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
146985
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Rozbudowa drogi gminnej nr 302085T - ul. Gajowej w Ostrowcu Świętokrzyskim", w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa ul. Gajowej"
- zaprojektowanie i wybudowanie parterowego budynku objętego wsparciem ze środków KPO pn. "zwiększenie dostępu do opieki długoterminowej poprzez rozbudowę i doposażenie ZOL w WSZ w Ostrowcu Św.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Rozbudowa drogi gminnej nr 302048T - ul. Akacjowej w Ostrowcu Świętokrzyskim", w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa ul. Akacjowej"
- Zakup i dostawy materiałów laboratoryjnych do pobierania krwi
- Zakup i dostawy leków - uzupełnienie
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.