eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrajenkaTermomodernizacja wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne budynku OSP w Augustowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-27

Ogłoszenie nr 510281440-N-2019 z dnia 27-12-2019 r.

Gmina Krajenka: Termomodernizacja wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne budynku OSP w Augustowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580142-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Krajenka, Krajowy numer identyfikacyjny 57079136500000, ul. Szkolna 17, 77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 2639204 w. 24, 2639205, e-mail gmina@krajenka.pl, faks 67 2639203.
Adres strony internetowej (url): www.bip.krajenka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne budynku OSP w Augustowie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GOS.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne budynku OSP w Augustowie 3.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: ? docieplenie dachu styropianem l=0,038 [W/(mxK)], gr. 19 cm , 16 cm (na cz. ocieplonej), wraz z pokryciem dachu papą, ? docieplenie ścian styropianem l=0,040 [W/(mxK)], gr. 16 cm , 8 cm (na cz. ocieplonej), ? ocieplenie ścian fundamentowych styropianem l=0,040 [W/(mxK)], gr. 15 cm, ? częściowa wymiana stolarki drzwiowej w pom. 1.2 i 0.2 U=1,5, ? częściowa wymiana stolarki okiennej w pom 1.1 U=1,3, ? docieplenie stropu wewnętrznego wełną mineralną l=0,040 [W/(mxK)] gr. 15 cm ? docieplenie posadzek styropianem l=0,038 [W/(mxK)], gr. 12 cm , ? wykonanie opaski przy budynku, ? wymiana opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych na oprawy typu LED, ? wymiana pieca węglowego na gazowy o mocy 30 kW, rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej, dostosowanie pomieszczenia kotłowni. (kocioł węglowy pozostaje do dyspozycji Zamawiającego) 3.3. Uwaga: zamówienie podstawowe nie obejmuje wskazanego w projekcie malowania pomieszczeń. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SIWZ. Opis obowiązków wykonawcy zawarty jest również w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy. 3.5. W związku z realizacją zamówienia w latach 2019 i 2020 Zamawiający wymaga aby w 2019 r. wykonanych zostało co najmniej 30 % robót - do dnia 10 grudnia 2019 r. Po zawarciu umowy - w terminie 5 dni - Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zaakceptowanego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, haromonogramu robót, wskazującego zakres i wartość robót przewidzianych przez wykonawcę do wykonania w roku 2019 i 2020. Zamawiający nie wskazuje kolejności wykonywania robót, wymaga natomiast aby w 2019 r. osiągnięto co najmniej 30 % zaawansowania robót. Wskazanie w harmonogramie bądź też wykonanie zakresu większego niż 30 % wartości całej oferty nie upoważni wykonawcy do żądania w 2019 r. większego wynagrodzenia. Płatność w 2019 r. wyniesie maksymalnie 30 % wartości zadania. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynika z wysokości środków przeznaczonych na wykonanie zamówienia z podziałem na poszczególne lata, zgodnie z Wieloletnią Prognozą Finansową Gminy i Miasta Krajenka. Wykonawca ma możliwość wcześniejszego zakończenia realizacji robót, jednakże płatności w poszczególnych latach za wykonane roboty nie mogą przekroczyć kwot zapisanych w WPF.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3


Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45261000-4, 45333000-0, 45331110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 362172.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Skór-Bud Usługi Remontowo-Budowlane Damian Skóra
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 12
Kod pocztowy: 64-820
Miejscowość: Szamocin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 425050.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 425050.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 469510.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.