To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-23
Ogłoszenie nr 510280243-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie: dostawa w formie dzierżawy na okres 36 miesięcy chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mas (GC/MS/MS), zestawu komputerowego do obsługi chromatografu wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu, przeglądami i konserwacjami w okresie dzierżawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599499-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540206438-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 29179900000000,
ul. ul. Żelazna
79,
00-875
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 620 90 01 wew. 668, 669, e-mail
zp@wsse.waw.pl, faks
22 620 90 01- 06 w. 128.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa w formie dzierżawy na okres 36 miesięcy chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mas (GC/MS/MS), zestawu komputerowego do obsługi chromatografu wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu, przeglądami i konserwacjami w okresie dzierżawy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-19/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie dzierżawy na okres 36 miesięcy chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mas (GC/MS/MS), zestawu komputerowego do obsługi chromatografu wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu, przeglądami i konserwacjami w okresie dzierżawy, zwanego dalej "Urządzeniem", do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie z siedzibą przy ul. Żelaznej 79 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załączniku nr 2 do SIWZ oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą - Załącznik nr 1 do umowy. 3.Przedmiot umowy zostanie dostarczony: nowy, nieużywany, nieuszkodzony mechanicznie. i elektronicznie oraz wolny od wad fizycznych i prawnych, w chwili dostawy Urządzenie winno stanowić własność Wykonawcy oraz dopuszczone do wprowadzenia do obrotu na terytorium Unii Europejskiej, nie jest przedmiotem zastawu, a także, że wobec Wykonawcy nie toczy się jakiekolwiek postępowanie egzekucyjne, a wykonanie wszystkich świadczeń wynikających z umowy nastąpi ze starannością określoną przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności, wyprodukowany nie wcześniej niż: 1) Chromatograf gazowy sprzężonego ze spektrometrem mas (GC/MS/MS)w II kwartale 2019 roku; 2) Zestaw komputerowy do obsługi chromatografu w II kwartale 2019 r. 4.Wraz z Urządzeniem Wykonawca przekaże Zamawiającemu Instrukcję obsługi układu Urządzenia w języku polskim w formie drukowanej i elektronicznej (w wersji PDF na płycie CD lub dostępna na stronie producenta). 5.Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia przedmiotu zamówienia z należytą starannością, wymaganą przy dostawach tego rodzaju. 6.Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania nieodpłatnych przeglądów serwisowych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniem producenta Urządzenia. Terminy przeglądów serwisowych będą ustalane pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej. 7.Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia zgłoszenia wady/awarii Urządzenia w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 - do 14:55, przesłanego droga elektroniczną. Czas reakcji na zgłoszenie nie może być dłuższy niż 24 godziny, liczony od godziny przesłania zgłoszenia. Zgłoszenia przesłane w dni robocze poza ww. godzinami będą traktowane jako przesłane o godz. 7:30 następnego dnia roboczego. Czas reakcji jest rozumiany jako podjęcie przez Wykonawcę zwrotnego kontaktu z osobą zgłaszającą dokonanie naprawy i ustalenie dalszego postępowania w sprawie zgłoszenia. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 8.W ramach dzierżawy Wykonawca jest zobowiązany, na swój koszt do dokonania napraw i usuwania wad/awarii Urządzenia w miejscu lokalizacji Urządzenia, w terminie nie dłuższym niż do 2 tygodni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę. Przy przekroczeniu czasu naprawy Urządzeń o każdy kolejny 1 dzień Zamawiający nie zapłaci wynagrodzenia za czas przestoju. Miesięczne wynagrodzenie zostanie wyliczone zgodnie z § 5 ust. 9 umowy oraz zostaną naliczone kary umowne zgodnie z zapisami w § 10 ust. 3 umowy. Zamawiający dopuszcza wydłużony czas naprawy i usuwania wad/awarii powyżej 2 tygodni, jednak nie dłużej niż do 4 tygodni z zastrzeżeniem, że Wykonawca w terminie do 1 tygodnia od dnia zgłoszenia naprawy poinformuje Zamawiającego, o braku możliwości naprawy Urządzenia w wymaganym terminie. Zamawiający za ten okres nie naliczy wynagrodzenia. 9.W przypadku gdy elementy Urządzenia będą wymagały naprawy po raz 3 (trzeci) z winy leżącej po stronie Wykonawcy lub gdy będą posiadały ukryte wady, Wykonawca w terminie nie dłuższym niż do 2 tygodni licząc od dnia zgłoszenia wady/awarii wymieni, na własny koszt,wadliwe elementy urządzenia na nowe o parametrach technicznych nie gorszych niż wymieniane. W przypadku przekroczenia ww. terminu Zamawiający za przekroczony czas przestoju nie zapłaci wynagrodzenia. W takim przypadku miesięczne wynagrodzenie zostanie wyliczone zgodnie z § 5 ust. 9 umowy. Zamawiający dopuszcza przekroczenie czasu wymiany wadliwych elementów w terminie powyżej 2 tygodni , jednak nie dłuższym niż do 4 tygodni z zastrzeżeniem, że Wykonawca w terminie do 1 tygodnia licząc od dnia zgłoszenia wymiany wadliwego elementu poinformuje Zamawiającego o braku możliwości wymiany wadliwego elementu w wymaganym terminie, za ten okres Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. 10.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach Umowy (IPU) (załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38432200-4
Dodatkowe kody CPV: 38432210-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
414634.15
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anchem Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
322432.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zintegrowanego systemu do analizy fitochemicznej w ramach realizacji programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Chromatografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.