To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-23
Ogłoszenie nr 510280238-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej: Dostawa artykułów żywnościowych warzywa-owoce dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w I kwartale 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630407-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 68647085927000,
ul. ul. Rzemieślnicza
9,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
326 721 573, e-mail
dps_zawiercie@isn.pl, faks
326 722 256.
Adres strony internetowej (url): bip.dps.zawiercie.powiat.finn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych warzywa-owoce dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w I kwartale 2020 r.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych: warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu wraz z rozładunkiem w DPS Zawiercie, ul. Rzemieślnicza 9 (magazyn), wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (tabela nr 1 i 2) do SIWZ. 2. Zamówienie realizowane będzie w podziale na wyszczególnione poniżej pakiety: Pakiet nr 1 - Dostawa owoców i warzyw KOD CPV 03200000-3 Pakiet nr 2 - Dostawa warzyw korzeniowych KOD CPV 03200000-3 1) Ilości towarów podane w tabeli 1 i 2 stanowiącej załącznik nr 2, stanowią jedynie orientacyjną wartość zapotrzebowania ilościowego. Tabela ta stanowi zestawienie kosztów. 2) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 3) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 2. Wymagania wobec Wykonawcy w zakresie realizowanych dostaw towarów: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, świeży, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. 2) Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, muszą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, systemem HACCAP oraz prawem żywnościowym, warunkami określonymi w SIWZ (zgodną z zamawianą jednostką objętościową lub wagową. 3) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru (transportem spełniającym wymagania sanitarne) oraz rozładunku w magazynie DPS Zawiercie. 4) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 5) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 6) Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego, w jego magazynie w oparciu o obowiązujące normy jakościowe, złożone zamówienie oraz fakturę. 7) W wyjątkowych sytuacjach zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu oraz ilości zamawianych produktów. Powyższa zmiana musi być uzgodniona przez obie strony. 8) W przypadku dostarczenia towaru: a) z wadami jakościowymi - Zamawiający może odmówić jego przyjęcia i żądać wymiany na towar wolny od tych wad. b) środkiem transportu nie spełniającym wymagań sanitarnych - Zamawiający może odmówić jego przyjęcia. c) który jest niezgodny ze złożonym w zapotrzebowaniu asortymentem i ilością - Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy. d) z opóźnieniem w terminie dostawy - Zamawiający może odmówić jej przyjęcia. e) z wadami jakościowymi ukrytymi, stwierdzonymi (okres przydatności do spożycia) podczas jego magazynowania, Zamawiający zwróci go do dyspozycji Wykonawcy (na jego koszt), powiadamiając go niezwłocznie telefonicznie o stwierdzonych wadach oraz potwierdzi to przesłaniem protokołu reklamacyjnego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03200000-3
Dodatkowe kody CPV: 03200000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa owoców i warzyw |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5848.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GLOSTER Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6189.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa warzyw korzeniowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9175.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Marzena Sambór
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9696.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z pionem wodno-kanalizacyjnym w placówkach Opiekuńczo - Wychowawczych "Pełna Chata" i "Na Jurze" w Górze Włodowskiej - III postępowanie
- "Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu" 6 Części
- Dzierżawa urządzeń do druku podążającego dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawa produktu leczniczego
- Dostawa papieru do drukowania
- Dostawa szczotek do centralnej sterylizatorni
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców świeżych, kiszonych oraz przetworzonych dla DPS Zameczek w roku 2026
- Dostawy warzyw, owoców i warzyw kiszonych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Siemianowicach Śląskich w 2026 roku.
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 02 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Wolinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





