Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00428783/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
- 2025/BZP 00438162/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa koparko-ładowarki „Zadanie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000549105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 77
1.5.2.) Miejscowość: Piaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-050
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@piaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2ef4afa-2e20-4dba-9b88-31b76785f9611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa koparko-ładowarki „Zadanie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2ef4afa-2e20-4dba-9b88-31b76785f961
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428783
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ir.271.12.2025.WS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 471250 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparko-ładowarki „Zadanie realizowane jest w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”, która powinna spełniać minimum następujące parametry techniczne i posiadać następujące wyposażenie:
1) fabrycznie nowa, rok produkcji 2025
2) moc silnika minimum 88 kW
3) masa własna minimum 9500 kg
4) silnik 4 cylindrowy wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności min. 3500 cm3
5) norma emisji spalin Stage V
6) układ hydrauliczny:
a) pompa wielotłoczkowa o zmiennej pojemności skokowej z układem wyczuwającym obciążenie i regulującym przepływ w poszczególnych sekcjach układu,
b) wydajność maksymalna pompy hydraulicznej nie mniejsza niż 160 l/min.,
c) maksymalne ciśnienie w układzie hydraulicznym nie mniejsze niż 200 bar
7) układ napędowy:
a) automatyczny z pełną synchronizacją,
b) minimum cztery biegi do przodu i trzy biegi do tyłu,
c) maksymalnie osiągana prędkość nie mniejsza niż 40 km/h do przodu
d) napęd na 4 koła,
e) wszystkie koła skrętne, 3 tryby jazdy,
f) układ stabilizacji jazdy,
g) koła jezdne przednie i tylne równe o rozmiarze minimum. 440/80 r28 ..
8) mosty:
a) wzmocnione, przeznaczone do wytężonej pracy,
b) blokada mechanizmu różnicowego z ograniczeniem poślizgu,
c) most przedni wahliwy +/- 10 stopni
9) wyposażenie kabiny:
a) szyby uchylne,
b) fabryczne ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja, radio z zestawem głośnomówiącym,
c) amortyzowany pneumatycznie obrotowy fotel z pełną regulacją i pasem bezpieczeństwa,
d) wycieraczki i spryskiwacze na przód i tył,
e) pełne oświetlenie drogowe wymagane zgodnie z przepisami prawa do poruszania się po drogach publicznych,
f) oświetlenie robocze min.10szt wymagane wraz z osprzętem koparkowym i ładowarkowym, w tym: halogeny przód , tył oraz światła ostrzegawcze – żółte światło sygnalizacyjne tzw. „kogut”.
g) Immobilizer (Elektroniczny kluczyk)
10) układ elektryczny:
a) dwa akumulatory minimum 12 V przystosowany do pracy w ciężkich warunkach,
b) alternator minimum 12A,
c) wyłącznik główny prądu.
11) Osprzęt ładowarkowy:
a) łyżko-krokodyl o pojemności minimum 1,10 m3 z lemieszem przykręcanym, zębami przykręcanymi, widłami do palet
b) szybkozłącze ładowarkowe mechaniczne,
c) sterowanie układem ładowarkowym – jednodźwigniowe typu joystick, z przełącznikiem zmiany kierunku jazdy,
d) samo poziomowanie łyżki,
e) system amortyzacji łyżki ładowarkowej
12) Osprzęt koparkowy podsiębierny:
a) ramię wysuwane teleskopowo,
b) kąt obrotu łyżki min 170 stopni,
c) kąt obrotu całego wysięgnika min. 170 stopni,
d) maksymalna głębokość kopania nie mniejsza niż 5,8 m,
e) sterowanie układem koparkowym typu joystick nie zintegrowany z fotelem operatora,
f) hak dźwigowy do przenoszenia obiektów,
g) szybkozłącze koparkowe mechaniczne,
h) dodatkowa linia hydrauliczna pod skarpówkę hydrauliczną sterowaną z joysticka,
i) łyżka koparkowa 30 cm,
j) łyżka koparkowa 60 cm,
k) łyżka 150 cm skarpowa uchylna hydraulicznie,
l) błotniki kół przednich i tylnych,
m) podpory wysuwane hydraulicznie,
n) gumowe podkładki po podpory.
13) Osprzęt dodatkowy pług do odśnieżania:
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 575517,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 604483,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 575517,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ KALITA TECH-EKSPERT POŁUDNIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830214804
7.3.3) Ulica: UL. WŁADYSŁAWA GRABSKIEGO 14
7.3.4) Miejscowość: STALOWA WOLA
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Kalita Tech-Ekspert Południe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 575517,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowej koparki w ramach Programu obrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 (powtórzenie)
- Zakupy wyposażenia magazynu OLiOC
- Zakup koparko - ładowarki w ramach programu pn. "Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026"
- Dostawa koparki kołowej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup koparko ładowarki na realizację w 2025 r. zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem. Zadanie realizowane w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





