eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn."Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w gminie Sulęcin"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-23

Ogłoszenie nr 510279885-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.

Urząd Miejski w Sulęcinie: Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w gminie Sulęcin"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego -Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 4 Środowisko i kultura, Działanie 4.2. Gospodarka odpadami

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603430-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540238782-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Sulęcinie, Krajowy numer identyfikacyjny 52617900000000, ul. ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 553 601, e-mail umig@sulecin.pl, faks 957 552 122.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.sulecin.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w gminie Sulęcin"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZiG. 271.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie na jej podstawie pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych przedsięwzięcia "Budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów w Gminie Sulęcin", w zakresie jn.: * PSZOK lokalizacja nr 1 - działka 308/28 * PSZOK lokalizacja nr 2 - działka 305/2 * PSZOK lokalizacja nr 3 - działka 198/41 * PSZOK lokalizacja nr 4 - działka 216/16, 217/15 * PSZOK lokalizacja nr 5 - działka 379/7 * PSZOK lokalizacja nr 6 - działka 579 * PSZOK lokalizacja nr 7- działka 168/1 * PSZOK lokalizacja nr 8 - działka 88/22 * PSZOK lokalizacja nr 9 - działka 80/18 * PSZOK lokalizacja nr 10 - działka 84 * PSZOK lokalizacja nr 11- działka 88/16 * PSZOK lokalizacja nr 12 - działka 68/22 * PSZOK lokalizacja nr 13 - działka 379/16 * PSZOK lokalizacja nr 14 - działka 379/19 * PSZOK lokalizacja nr 15 - działka 379/4 * PSZOK lokalizacja nr 16 - działka 379/21 * PSZOK lokalizacja nr 17 - działka 168/3 * Główny punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - działka 61/4 3.2. W ramach zadania należy wykonać następujące zadania: 1) Budowa 15 elementów infrastruktury selektywnej zbiórki odpadów komunalnych- Roboty budowlano-montażowe - 15 szt. osłon śmietnikowych. Inwestycja obejmuje następujący zakres prac m.in: przygotowanie terenu pod budowę (ogrodzenie placu budowy, zdjęcie i zdeponowanie humusu, ewentualnie rozbiórki istniejących nawierzchni, i elementów betonowych -pozostałości istniejących zasieków śmietnikowych), roboty ziemne z wywozem poza teren budowy, roboty fundamentowe, montaż konstrukcji wiaty, montaż obudowy ścian wiaty, montaż dachu wraz z odwodnieniem wiaty, wykonanie podłoża i posadzki wiaty, montaż zamykanej furtki wraz z kompletem kluczy, uporządkowanie terenu. 2) Budowa 2 elementów infrastruktury selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - Roboty budowlano-montażowe - pojemniki półpodziemne (2szt.). Zakres robót budowlanych obejmuje m.in:· przygotowanie terenu podbudowę (ogrodzenie placu budowy, zdjęcie i zdeponowanie humusu, ewentualnie rozbiórki istniejących nawierzchni, i elementów betonowych -pozostałości istniejących zasieków śmietnikowych), roboty ziemne z wywozem poza teren budowy, zakup i montaż pojemników półpodziemnych, wykonanie podłoża i utwardzenia nawierzchni wokół pojemników, uporządkowanie terenu. 3) Budowa głównego PSZOK, która obejmuje m.in: ? budowę kontenera socjalno-biurowego; ? kontenery na odpady: zakup i montaż przewoźnego składu na odpady niebezpieczne, zakup i montaż przewoźnego składu na odpady zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zakup i montaż kontenerów na odpady biodegradowalne i segregowane; ? montaż wagi samochodowej najazdowej w celu sprawdzania tonażu przywożonych posegregowanym odpadów komunalnych; ? budowę ogrodzenia; ? budowę sieci zasilających energetycznych: za licznikowa instalacja elektryczna, instalacja oświetlenia kontenerów socjalno-biurowych, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja sieci logicznej, instalacja zasilania wagi najazdowej, oświetlenie placu; ? wykonanie przyłącza wodociągowego: zasilanie kontenerów socjalno-biurowych, w sieć hydrantową zewnętrzną; ? wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej; ? wykonanie kanalizacji deszczowej z nawierzchni utwardzonej; ? wykonanie nawierzchni placu (nawierzchnia nieprzepuszczalna. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 71320000-7, 71330000-0, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45210000-2, 45232460-4, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1404708.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "MHM PAECH" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: mhmpaech@paech.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 20B
Kod pocztowy: 64-400
Miejscowość: Międzychód
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1691250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1691250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1796661.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.