To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-19
Ogłoszenie nr 510278053-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.
Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie: "Remont drogi powiatowej nr 1356K (ul. Krakowska) od km 1+491,70 do km 1+931,73"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617296-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540235352-N-2019, 540244681-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12268012100000,
ul. Bernardyńska
24,
33-100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
14 6883100, e-mail
zdik@zdik.tarnow.pl, faks
14 6883115.
Adres strony internetowej (url): http://zdik.tarnow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont drogi powiatowej nr 1356K (ul. Krakowska) od km 1+491,70 do km 1+931,73"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDiK.DZ.271.48.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Remont drogi powiatowej nr 1356K (ul. Krakowska) od km 1+491,70 do km 1+931,73". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi powiatowej nr 1356K (ul. Krakowska) od km 1+491,70 do km 1+931,73. Zadanie polegać będzie między innymi na: a) robotach rozbiórkowych w zakresie nawierzchni jezdni i chodników, b) wykonaniu robót ziemnych pod projektowaną konstrukcję nawierzchni, c) wymianie krawężników i obrzeży betonowych na ławach z betonu, d) wykonaniu nowych studzienek ściekowych (odwodnienie jezdni) z przykanalikami, e) wykonaniu podbudowy i nawierzchni jezdni (nawierzchnia z betonu asfaltowego), f) wykonaniu podbudowy i nawierzchni na chodnikach i przejazdach (nawierzchnia z kostki betonowej). Dodatkowo: a) opracowanie projektu oraz wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu oraz jej aktualizacji w trakcie realizacji budowy w zależności od bieżących potrzeb. Nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów i pieszych, b) odtworzeniu po zakończeniu robót terenów zielonych (zieleńców, trawników), c) odtworzeniu stałej organizacji ruchu, d) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w wersji tradycyjnej - papierowej - 2 egz. oraz w wersji elektronicznej) z klauzulą przyjęcia do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, e) wykonaniu robót porządkowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji technicznej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach robót (będących materiałem pomocniczym do wyceny zadania), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych dla Województwa Małopolskiego. 6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) 3 lat gwarancji jakości na wykonanie przedmiotu zamówienia, b) minimum 5 lat rękojmi na wykonane roboty budowlane, z wyłaczniem oznakowania poziomego grubowarstwowego - dla którego okres rękojmi wynosi 3 lata, z zastrzeżeniem zapisu w ust. 14 pkt 4 SIWZ. 7. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się: a) w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych; b) dla wymienionych materiałów i urządzeń z dniem ich wymiany. 8. Wykonawca przekazuje zamawiającemu uzyskane gwarancje producenta na wbudowane materiały i urządzenia. W przypadku, gdy okres gwarancji producenta jest krótszy niż okres gwarancji wskazany powyżej, wykonawca udziela gwarancji uzupełniającej do tego okresu. Udzielenie gwarancji uzupełniającej nie wymaga wydania dokumentu gwarancyjnego. 9. W ramach gwarancji wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad przedmiotu umowy w terminie wyznaczonym w trybie określonym w umowie. 10. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233225-2
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233220-7, 45233140-2, 45111200-0, 45232130-2, 45232453-2, 45232424-0, 71330000-0, 45110000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3476189.43
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EUROVIA POLSKA S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2867335.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 47% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawy sprzętu laboratoryjnego
- APARAT USG - dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Dostawy: materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych.
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Wola Rzędzińska I, Koszyce Małe, Łękawka, i Tarnowiec, Gmina Tarnów
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego.
- 35/2024-Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.