eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawa aparatów słuchowych wraz z akcesoriami potrzebnych do wyposażenia gabinetu protetyki słuchu



Ogłoszenie z dnia 2025-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatów słuchowych wraz z akcesoriami potrzebnych do wyposażenia gabinetu protetyki słuchu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. PAPIEŻA JANA PAWŁA II W ZAMOŚCIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006050134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.karchut@szpital.zam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitaljp2.zam.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital-zam.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatów słuchowych wraz z akcesoriami potrzebnych do wyposażenia gabinetu protetyki słuchu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-168d7fff-592a-4cbd-ba39-e8d0c286fbf2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00129936

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.3320.15.25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Aparat słuchowy zauszny, obejmujący stopień ubytku słuchu od lekkiego do znacznego, aparaty na baterie.
- pasmo dopasowania 8 - 10 szt.
- pasmo dopasowania 10 - 10 szt.
- pasmo dopasowania 14 - 10 szt.
b) zestaw akcesoriów dla protetyka słuchu niezbędnych do dopasowania wyżej wymienionych aparatów - 1 zestaw
c) do kompletu wyżej wymienionych aparatów w tym zadaniu wykonanie indywidualnych wkładek usznych twardych lub miękkich do wyboru przez Zamawiającego w ilości 52 szt.
d) dźwiękowód do cięcia na metry – 2 metry.
e) wężyk ze smoczkiem, rozmiar do wyboru przez zamawiającego – 40 szt.
f) aparaty muszą posiadać łączność z aplikacją na Smartfony dostępną dla wszystkich oferowanych modeli.
g) oprogramowanie musi posiadać możliwość użycia w dopasowaniu metod NAL-NL 1, NAL-NL 2, DSL dla dzieci i dorosłych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185100-1 - Części i akcesoria do aparatów słuchowych

4.5.5.) Wartość części: 65560,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Aparat słuchowy zauszny ze słuchawką zewnętrzną, obejmujący stopień ubytku słuchu od lekkiego do znacznego, aparaty na baterie.
Ilość:
• pasmo dopasowania 8 – 92 szt.,
• pasmo dopasowania 10 – 92 szt.,
• pasmo dopasowania 12 – 48 szt.,
• pasmo dopasowania 14 – 36 szt.,
• pasmo dopasowania 18 – 12 szt.,
• pasmo dopasowania 20 – 12 szt.,
• pasmo dopasowania 24 – 4 szt.
b) aparaty ładowalne
Ilość:
• pasmo dopasowania 8 – 6 szt.,
• pasmo dopasowania 12 – 6 szt.,
• pasmo dopasowania 14 – 6 szt.,
c) ładowarka kompatybilna z aparatami słuchowymi z zadania 2 b) – 12 szt.
d) zestaw akcesoriów dla protetyka słuchu niezbędnych do dopasowania wyżej wymienionych aparatów - 1 zestaw.
e) końcówki kanałowe niezbędne do dopasowania wyżej wymienionych aparatów, rodzaj, rozmiar do wyboru przez zamawiającego 12 opakowań a' 10 szt.
f) akumulator do wyżej wymienionych aparatów słuchowych z zadania 2b) – 4 szt.
g) słuchawki kompatybilne z zaoferowanymi aparatami, rozmiar, moc oraz czy na ucho prawe czy lewe do wyboru przez Zamawiającego - 334 szt.
h) filtry kompatybilne z zaoferowanymi słuchawkami zewnętrznymi - 200 szt.
i) do kompletu wyżej wymienionych aparatów w ppkt a) i b) wykonanie indywidualnych wkładek usznych twardych lub miękkich do wyboru przez Zamawiającego w ilości – 334 szt.
j) filtry kompatybilne z zaoferowanymi wkładkami twardymi – 200 szt.
k) aparaty muszą posiadać łączność z aplikacją na Smartfony dostępną dla wszystkich oferowanych modeli.
l) oprogramowanie musi posiadać możliwość użycia w dopasowaniu metod NAL-NL 1,NAL-NL 2, DSL dla dzieci i dorosłych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185100-1 - Części i akcesoria do aparatów słuchowych

4.5.5.) Wartość części: 763780,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aparat na przewodnictwo kostne, który odbiera falę akustyczną z otoczenia -
1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185100-1 - Części i akcesoria do aparatów słuchowych

4.5.5.) Wartość części: 3240,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baterie do aparatów słuchowych -
wielkość 13 - 600 szt.
wielkość 312 - 2 000 szt.
wielkość 10 - 600 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185100-1 - Części i akcesoria do aparatów słuchowych

4.5.5.) Wartość części: 3148,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Środki pielęgnacyjne do aparatów słuchowych
- kapsułki osuszające aparaty słuchowe - 60szt.
- kapsułki do mycia wkładek usznych - 60 szt.
- pudełka do osuszenia aparatów słuchowych - 5 szt.
- pudełka do mycia wkładek usznych - 5 szt.
- gruszka - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185100-1 - Części i akcesoria do aparatów słuchowych

4.5.5.) Wartość części: 389,04 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do pobierania wycisków z przewodu słuchowego zewnętrznego
- sylikon do wykonywania wycisków techniką podwójnego mieszania - 2 szt.
- tamponiki - 3 opakowania a'100 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185100-1 - Części i akcesoria do aparatów słuchowych

4.5.5.) Wartość części: 1027,05 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aparat słuchowy wewnątrz uszny, obejmujący stopień ubytku słuchu od lekkiego do umiarkowanego, aparaty na baterie
- pasmo dopasowania 8 - 6 szt.
- pasmo dopasowania 10 - 6 szt.
- pasmo dopasowania 12- 6 szt.
- pasmo dopasowania 14 - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185100-1 - Części i akcesoria do aparatów słuchowych

4.5.5.) Wartość części: 37224,58 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tester baterii do aparatów słuchowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33185100-1 - Części i akcesoria do aparatów słuchowych

4.5.5.) Wartość części: 47,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39682,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39682,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39682,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acustica Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841019874

7.3.3) Ulica: Antoniego Abrahama 1A lok. 3.09

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557355,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482369,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482369,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482369,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acustica Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841019874

7.3.3) Ulica: Antoniego Abrahama 1A lok. 3.09

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557355,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3294,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3294,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3294 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acustica Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841019874

7.3.3) Ulica: Antoniego Abrahama 1A lok. 3.09

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557355,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3148,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3148,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3148,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acustica Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841019874

7.3.3) Ulica: Antoniego Abrahama 1A lok. 3.09

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557355,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acustica Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841019874

7.3.3) Ulica: Antoniego Abrahama 1A lok. 3.09

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557355,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1057,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1057,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1057,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acustica Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841019874

7.3.3) Ulica: Antoniego Abrahama 1A lok. 3.09

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557355,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27217,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27217,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27217,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acustica Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841019874

7.3.3) Ulica: Antoniego Abrahama 1A lok. 3.09

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557355,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Acustica Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841019874

7.3.3) Ulica: Antoniego Abrahama 1A lok. 3.09

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557355,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.