eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaBudowa placu rekreacyjnego "JEDYNECZKA" przy Szkole Podstawowej nr 1 ul. Narutowicza w ramach Budżetu Obywatelskiego (w podziale na 4 części).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-19

Ogłoszenie nr 510277659-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.

Gmina Miejska Biała Podlaska: Budowa placu rekreacyjnego "JEDYNECZKA" przy Szkole Podstawowej nr 1 ul. Narutowicza w ramach Budżetu Obywatelskiego (w podziale na 4 części).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612815-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540235998-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Biała Podlaska, Krajowy numer identyfikacyjny 52404500000000, ul. ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, woj. , państwo Polska, tel. 833 416 177, e-mail zamowienia@bialapodlaska.pl, faks 833 437 064.
Adres strony internetowej (url): https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78
Adres profilu nabywcy: www.bialapodlaska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa placu rekreacyjnego "JEDYNECZKA" przy Szkole Podstawowej nr 1 ul. Narutowicza w ramach Budżetu Obywatelskiego (w podziale na 4 części).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.27.2019.EZ2

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu rekreacyjnego "JEDYNECZKA" przy Szkole Podstawowej nr 1 ul. Narutowicza w ramach Budżetu Obywatelskiego (w podziale na 4 części). 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 (Roboty budowlane); 45112723-9 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw). 3. Zamówienie zostało podzielone na cztery części: 1) Część 1 - budowa siłowni plenerowej; 2) Część 2 - budowa placu zabaw; 3) Część 3 - montaż ławek, stojaka i koszy; 4) Część 4 - wykonanie nawierzchni amortyzującej. 4. Na przedmiot zamówienia, określony w ust. 1, składa się: 1) Część 1 - budowa siłowni plenerowej: urządzenie typu twister - szt. 1; urządzenie typu pajacyk - szt. 1; urządzenie typu prasa nożna - szt. 1; urządzenie typu wyciskanie siedząc - szt. 1. 2) Część 2 - budowa placu zabaw: huśtawka metalowa potrójna - szt. 1; karuzela tarczowa - szt. 1; linarium mała piramida - szt. 1; przeplotnia łukowa - szt. 1; platforma - szt. 1; tablica z regulaminem korzystania z obiektu - szt. 1. 3) Część 3 - montaż ławek, stojaka i koszy: stojak na rowery 6 stanowiskowy - szt. 1; ławki parkowe - szt. 2; ławki piknikowe - szt. 2; kosze na śmieci - szt. 2. 4) Część 4 - wykonanie nawierzchni amortyzującej: Nawierzchnia z tworzyw sztucznych, przepuszczalna , mająca zdolność odprowadzania wody Wykonywanie nawierzchni: usunięcie warstwy ziemi do głębokości 19 cm; podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm; podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm; płyty warstwowe z granulatu gumowego SBR - gr. 45 mm (130,45 m2 ) lub 75 mm (162,55 m2) (grubość zależna od wysokości krytycznej upadku HIC dla urządzenia). 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 1a (dla części 1), 1b (dla części 2), 1c (dla części 3), 1d (dla części 4) do niniejszej SIWZ; 2) dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 3) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną liczbę części. Oferta musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia dla danej części. 7. Każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (4 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. - oznacza, że dotyczy wszystkich części. 8. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną z zastosowaniem cen jednostkowych (przygotowany zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 1a (dla części 1), 1b (dla części 2), 1c (dla części 3), 1d (dla części 4) do SIWZ); 9. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane w tym na nawierzchnię oraz sprzęt i urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy*, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Uwaga: Zaoferowany okres rękojmi za wady nie może być krótszy od zaoferowanego okresu gwarancji. Wykonawca może zaproponować jeden poniższych okresów gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane w tym na nawierzchnię oraz sprzęt i urządzenia tj.: 36 m-cy albo 48 m-cy albo 60 m-cy. Minimalny okres gwarancji i rękojmi to 36 m-cy. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 m-cy. Zamawiający informuje, że okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w tym na nawierzchnię oraz sprzęt i urządzenia jest również przedmiotem oceny ofert w kryterium "Gwarancja" - G", określonym w rozdziale XIII SIWZ, zgodnie z opisanymi tam zasadami. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45112723-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: budowa siłowni plenerowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12271.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Apis Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: apis@apis.eu.pl
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 85
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14206.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13384.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25371.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: budowa placu zabaw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98572.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Apis Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: apis@apis.eu.pl
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 85
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89316.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89316.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111496.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: montaż ławek, stojaka i koszy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6405.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NOVUM Sp. z o.o. Spółka komandytowa
Email wykonawcy: przetargi@novumgrom.com
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 1
Kod pocztowy: 12-100
Miejscowość: Szczytno
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7504.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7504.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9200.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: wykonanie nawierzchni amortyzującej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55243.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Apis Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: apis@apis.eu.pl
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 85
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132087.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132087.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137262.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.