eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa1) uchwytów metalowych do tabliczek do znakowania tac narzędziowych 2) Pistolet wielofunkcyjny do aparatu WorldChem 3) Detektora H202 do posiadanych urządzeń do dekontaminacji 4) Zestawów ochrony biologicznej 5) Części zamiennych do łóżek typ PLE N-90 6) Części zamiennych do łóżek typ TAURUS

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-19

Ogłoszenie nr 510277516-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie: dostawa: 1) uchwytów metalowych do tabliczek do znakowania tac narzędziowych 2) Pistolet wielofunkcyjny do aparatu WorldChem 3) Detektora H202 do posiadanych urządzeń do dekontaminacji 4) Zestawów ochrony biologicznej 5) Części zamiennych do łóżek typ PLE N-90 6) Części zamiennych do łóżek typ TAURUS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612428-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600000000, ul. ul. Wawelska , 02-034 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 570 94 63, e-mail motelska@coi.waw.pl, faks 22 570 94 63.
Adres strony internetowej (url): www.coi.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa: 1) uchwytów metalowych do tabliczek do znakowania tac narzędziowych 2) Pistolet wielofunkcyjny do aparatu WorldChem 3) Detektora H202 do posiadanych urządzeń do dekontaminacji 4) Zestawów ochrony biologicznej 5) Części zamiennych do łóżek typ PLE N-90 6) Części zamiennych do łóżek typ TAURUS

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN-222/19/ZS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 1: Dostawa uchwytów metalowych do tabliczek plastikowych do znakowania tac narzędziowych w procesie dekontaminacji - 100 szt. Zadanie nr 2: Dostawa pistoletu wielofunkcyjnego do urządzenia WorldChem do dezynfekcji ręcznej łóżek szpitalnych, kubłów i wózków przy pomocy roztworu terralinu oraz wody - szt. 2 Zadanie nr 3: Dostawa detektora H202 do zdalnego monitorowania poziomu nadtlenku wodoru w pomieszczeniach dekontaminowanych (salach operacyjnych). Zakres pomiaru od 1 ppm do 100ppm. - 1 szt. Zadanie nr 4: Dostawa Indywidualnego zestawu ochrony biologicznej w warunkach zagrożenia biologicznego( wirus ptasiej i świńskiej grypy, HIV, wzw typu Bi C, SARS, inne wirusy) - 10 zestawów Skład zestawu: Kombinezon ochrony biologicznej - 1 szt. Maska klasy FFP3 - 1 szt. Okulary ochronne - 1 szt. Rękawiczki nitrylowe - 4 szt. Ochraniacze na buty - 2 szt. Worek na odpady - 1 szt. Ochronny fartuch foliowy - 1 szt. Dostępność rozmiarów: L, XL, XXL Pakiet przygotowany według aktualnych wytycznych WHO i Głównego Inspektora Sanitarnego RP. Zadanie nr 5 Dostawa części zamiennych do elektrycznych łóżek szpitalnych typ PLE N 90-0: Pilot sterujący - 1 szt. Mocowanie szczytu z blokada - 8 szt. Zadanie nr 6: Dostawa części zamiennych do elektrycznych łóżek szpitalnych typ Taurus REHA-BED: Barierka kompletna prawa - 3 szt. Barierka kompletna lewa - 3 szt. Blokada osiowa barierki - 10 szt. łącznik plastikowy - samego gwintu - 6 szt. Śruba do łącznika + nakrętka - 10 szt (Ø 6 mm, długość samego gwintu 13 mm)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33169300-5


Dodatkowe kody CPV: 31720000-9, 18140000-2, 38543000-3, 33192120-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: uchwyty metalowe do tabliczek do znakowania tac narzędziowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 1 - brak ofert

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pistolet wielofunkcyjny do aparatu WorldChem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STERIGAT sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zaściankowa 50/1
Kod pocztowy: 02-989
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 738.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 738.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 738.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: detektor H2O2 do posiadanych urządzeń do dekonatminacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Greenpol Instytut Kształtowania Środowiska sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fabryczna 17
Kod pocztowy: 65-410
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14575.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14575.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14575.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: zestawy ochrony biologicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Greenpol Instytut Kształtowania Środowiska sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fabryczna 17
Kod pocztowy: 65-410
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1045.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1045.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1045.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: części zamienne do łóżek typ PLE N-90

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 1 brak ofert

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Części zamienne do łóżek typ TAURUS

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 1 brak ofert

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.