To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-18
Ogłoszenie nr 510276867-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.
Kuratorium Oświaty w Łodzi: Dostawa i montaż urządzeń stanowiących uzupełnienie wyposażenia technicznego tj.: systemu monitoringu wizyjnego, sygnalizacji włamania, systemu kontroli dostępu i przywoławczej oraz systemu sygnalizacji pożaru, w remontowanym budynku mieszczącym się w Łodzi przy ul. Więckowskiego 33
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620008-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kuratorium Oświaty w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 64732480000000,
ul. al. Kościuszki
-,
90-446
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 371 867, e-mail
kolodz@kuratorium.lodz.pl, faks
426 360 385.
Adres strony internetowej (url): www.kuratorium.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż urządzeń stanowiących uzupełnienie wyposażenia technicznego tj.: systemu monitoringu wizyjnego, sygnalizacji włamania, systemu kontroli dostępu i przywoławczej oraz systemu sygnalizacji pożaru, w remontowanym budynku mieszczącym się w Łodzi przy ul. Więckowskiego 33
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ŁKO.WO.27.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja systemu monitoringu wizyjnego (telewizji dozorowej). Dostawa obejmuje następujące urządzenia: rejestrator sieciowy IP - 2 szt. , kamery zewnętrzne - 7 szt., kamery wewnętrzne - 30 szt., swich PoE do zasilania kamer (24 szt.) - 2 szt. , dyski do rejestratorów o łącznej pojemności min. 24 TB, zasilacz awaryjny typu RACK - 1 szt. , monitor - 1 szt., oprogramowanie dedykowane dla oferowanego systemu wizyjnego, stacja robocza - 1 szt., monitory - 2 szt., system operacyjny wraz z oprogramowaniem do podglądu kamer. Część II - dostawa, montaż urządzeń dla sygnalizacji włamania, systemu kontroli dostępu i przywoławczej. Dostawa obejmuje następujące urządzenia: kontroler - 8 szt. do systemu kontroli dostępu (5 szt. podwójnych i 3 szt. pojedynczych, zasilacz do kontrolera - 8 szt. - do kontrolerów oferowanych przez Wykonawcę, monitor. Część III - dostawa i montaż urządzeń dla systemu SAP. Dostawa obejmuje następujące urządzenia: centrale z akumulatorami i z drukarką - 1 szt., aAdapter komunikacyjny wraz z oprogramowaniem do dedykowanej centrali - 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32323500-8
Dodatkowe kody CPV: 32333100-7, 51310000-8, 31625200-5, 31625300-6, 32540000-0, 72260000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa, montaż, podłączenie i konfiguracja systemu monitoringu wizyjnego (telewizji dozorowej) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
96790.45
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU ELMIS Marek Marcinkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
70110.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa, montaż urządzeń dla sygnalizacji włamania, systemu kontroli dostępu i przywoławczej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26027.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Instalacyjny OL-BUD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15288.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń dla systemu SAP |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26520.39
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Instalacyjny OL-BUD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21648.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi szkoleniowe (6 części) w ramach projektu "Zawody uszyte na miarę"
- "ZZ.1.2023 Realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (zajęć specjalistycznych) dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością"
- Dostawa przędzy bawełnianej
- "Dostawa sprzętu komputerowo multimedialnego w ramach projektu pn. "Cyfrowy świat" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego [...]".
- Świadczenie usług przez ratowników wodnych na terenie obiektów MOSiR w Łodzi w 2023r.-usługa sezon
- "Wykonanie modułu Generatora Wniosków Grantowych- Cyfrowe Województwo oraz nowych funkcjonalności narzędzia informatycznego"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie budynku Rektoratu do wymogów p.poż. - Etap II
- Modernizacja piwnicy i parteru w budynku DS 5 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie przy ul. Dunikowskiego 6
- "Świadczenie usług wsparcia informatycznego Systemu Obsługi Zgłoszeń i Zarządzania Dokumentacją (SOZZD)"
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku usługowo-handlowym na cele usług ochrony zdrowia w Papowie Biskupim
- "Przebudowa oddziału XI w Zakładzie Karnym"
- Modernizacja pomieszczeń 3 piętra budynku przy ul. Mickiewicza 10-16 w Toruniu na potrzeby nowej siedziby Oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.