eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-18

Ogłoszenie nr 510276820-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599161-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 411 361, e-mail 11wog.szpub@ron.mil.pl, faks 261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

48/ZP/D/MUND/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV: 18100000-0 - odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki. Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV: 18200000-1 - odzież wierzchnia; 18300000-2 - części garderoby; 18400000-3 - odzież specjalna i dodatki; 18810000-0 - obuwie inne niż sportowe oraz ochronne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej niżej wymienionych części: CZĘŚĆ I - DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ CZĘŚĆ II - DOSTAWA ODZIEŻ MEDYCZNEJ CZĘŚĆ III - DOSTAWA ODZIEŻY KUCHARSKIEJ 1. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1, 2, 3 do SIWZ) oraz projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i ryzyko w opakowaniach chroniących dostawę przed zniszczeniem. 3. Wykonawca dostarczy towar fabrycznie nowy wolny od wad i nie pochodzący z ekspozycji, witryn sklepowych, nie noszący śladów eksploatacji, spełniający parametry określone w załączniku nr 1 do umowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia ogłoszenia postępowania, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta oznaczone kodem cyfrowym. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilościowej zamówionej odzieży i obuwia w granicach 20%, w ramach asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, niepowodującej zmiany wartości umowy, informując o tym Wykonawcę w terminie 5 dni przed planowana dostawą. 5. Zamawiający prześle Wykonawcy loga Jednostki Wojskowej, wykonane w programie graficznym, które zostaną naniesione na wskazane w Opisie Przedmiotu Zamawiania elementy odzieży w terminie 5 dni od podpisania umowy. 6. Wykonawca zapewni zgodność asortymentu odzieży z Polskim Normami, który opisano w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy 7. Wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesiące - maksimum 36 miesięcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu na dzień podpisania umowy tabeli rozmiarów na przedmiot umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18100000-0


Dodatkowe kody CPV: 18200000-1, 18300000-2, 18400000-3, 18810000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80922.85
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.W. MADA KOSIEC I WSPÓLNICY SP. JAWNA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. SŁOWICZA 17
Kod pocztowy: 02-170
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60714.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60714.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65016.57
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: DOSTAWA ODZIEŻY MEDYCZNEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67524.24
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MACIAK HENRYK MAX-EL PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: BURSAKI 6A
Kod pocztowy: 20-150
Miejscowość: LUBLIN
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85085.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85085.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85085.25
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: DOSTAWA ODZIEŻY KUCHARSKIEJ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11831.46
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.W. MADA KOSIEC I WSPÓLNICY SP. JAWNA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: SŁOWICZA 17
Kod pocztowy: 02-170
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13991.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13991.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18400.80
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.