To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-16
Ogłoszenie nr 510274360-N-2019 z dnia 16-12-2019 r.
Nadleśnictwo Płaska w Żylinach: "Zimowe dokarmianie żubrów - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce""
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowa ochrona żubra w Polsce". (Umowa o dofinasowanie POIS.02.04.00-00-0027/18-00 z dnia 30.05.2019 r. w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626648-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Płaska w Żylinach, Krajowy numer identyfikacyjny 79001126200000,
ul. Sucha Rzeczka
60,
16-326
Płaska, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
876 418 723, e-mail
zbyszek269@wp.pl, faks
876 418 723.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_plaska
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zimowe dokarmianie żubrów - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce""
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.2.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy wraz z jej rozwiezieniem na miejsce zimowego dokarmiania stada żubrów na terenie Nadleśnictwa Płaska. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zakupu karmy we własnym zakresie oraz jej przewiezienia do magazynu znajdującego się w siedzibie Nadleśnictwie Płaska pod adresem: Sucha Rzeczka 60, 16-326 Płaska lub innym miejscu wskazanym przez zamawiającego, położonym jednak nie dalej niż 15 km od siedziby biura Nadleśnictwa Płaska oraz 3 krotnym wyłożeniu karmy we wskazanych miejscach w łącznej ilości: a. 10 ton buraków cukrowych, b. Lizawki solne (kostki o wadze 10 kg)- 14 szt. Wymagania dotyczące przedmiotu dostawy, tj. karmy: a. buraki cukrowe - dobrej jakości, zebrane jesienią 2019 r. przed przymrozkami, bez zanieczyszczeń mechanicznych oraz oznak zgnilizny; b. lizawki solne typu Multi-Lisal Se, kostki o wadze 10 kg, lub równoważne, w ilości 14 szt. Zasady wyłożenia karmy: a. Rozładunek karmy w leśnictwie Hanus w oddziale 309 i Królowa Woda w oddziale 113 lub w miejscu wskazanym przez zamawiającego w zależności od miejsca bytowania żubrów. Lokalizacja, na których planowane jest rozwiezienie przedmiotu zamówienia mają charakter wstępny i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, jednak położone nie dalej niż 15 km od siedziby biura Nadleśnictwa Płaska b. Dowóz i rozładunek karmy odbywać się będzie w obecności pracownika nadleśnictwa, minimum raz w miesiącu, w zależności od potrzeb i aktualnie panujących warunków pogodowych. Każdorazowo zostanie ustalona ilość i lokalizacja wyłożenia pasz. Potrzeba rozwiezienia pasz będzie zgłaszana przez Zamawiającego pisemnie wg. Wzoru zlecenia (Załącznik nr 3A do SIWZ) c. Należyta realizacja poszczególnych dostaw zostanie każdorazowo potwierdzona protokołem dostawy/ odbioru karmy ( załącznik nr 3B do SIWZ) podpisanym przez obydwie strony.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15700000-5
Dodatkowe kody CPV: 03221222-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 - zwaną dalej "Pzp"), aktów wykonawczych do Pzp, a w sprawach nieuregulowanych ustawą Pzp - mają zastosowanie przepisy Ustawy Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z póź. zm.). 2. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ zastosowanie mają przepisy PZP. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę stosować się będzie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 poz. 1145 z późn. zm.) jeżeli przepisy PZP nie stanowią inaczej. 3. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w SIWZ, w tym dołączonych do niej załącznikach. 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będzie w PLN. Rozliczenie nie będzie prowadzone w walutach obcych. 5. Zgodnie z art. 82 ust. 1 Pzp Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5284.55
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PAL-TRAK, Paweł Herman
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7905.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





