eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płaska"Zimowe dokarmianie żubrów - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce""

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-16

Ogłoszenie nr 510274360-N-2019 z dnia 16-12-2019 r.

Nadleśnictwo Płaska w Żylinach: "Zimowe dokarmianie żubrów - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce""

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowa ochrona żubra w Polsce". (Umowa o dofinasowanie POIS.02.04.00-00-0027/18-00 z dnia 30.05.2019 r. w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626648-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Płaska w Żylinach, Krajowy numer identyfikacyjny 79001126200000, ul. Sucha Rzeczka 60, 16-326 Płaska, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 876 418 723, e-mail zbyszek269@wp.pl, faks 876 418 723.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_plaska

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zimowe dokarmianie żubrów - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce""

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy wraz z jej rozwiezieniem na miejsce zimowego dokarmiania stada żubrów na terenie Nadleśnictwa Płaska. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zakupu karmy we własnym zakresie oraz jej przewiezienia do magazynu znajdującego się w siedzibie Nadleśnictwie Płaska pod adresem: Sucha Rzeczka 60, 16-326 Płaska lub innym miejscu wskazanym przez zamawiającego, położonym jednak nie dalej niż 15 km od siedziby biura Nadleśnictwa Płaska oraz 3 krotnym wyłożeniu karmy we wskazanych miejscach w łącznej ilości: a. 10 ton buraków cukrowych, b. Lizawki solne (kostki o wadze 10 kg)- 14 szt. Wymagania dotyczące przedmiotu dostawy, tj. karmy: a. buraki cukrowe - dobrej jakości, zebrane jesienią 2019 r. przed przymrozkami, bez zanieczyszczeń mechanicznych oraz oznak zgnilizny; b. lizawki solne typu Multi-Lisal Se, kostki o wadze 10 kg, lub równoważne, w ilości 14 szt. Zasady wyłożenia karmy: a. Rozładunek karmy w leśnictwie Hanus w oddziale 309 i Królowa Woda w oddziale 113 lub w miejscu wskazanym przez zamawiającego w zależności od miejsca bytowania żubrów. Lokalizacja, na których planowane jest rozwiezienie przedmiotu zamówienia mają charakter wstępny i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, jednak położone nie dalej niż 15 km od siedziby biura Nadleśnictwa Płaska b. Dowóz i rozładunek karmy odbywać się będzie w obecności pracownika nadleśnictwa, minimum raz w miesiącu, w zależności od potrzeb i aktualnie panujących warunków pogodowych. Każdorazowo zostanie ustalona ilość i lokalizacja wyłożenia pasz. Potrzeba rozwiezienia pasz będzie zgłaszana przez Zamawiającego pisemnie wg. Wzoru zlecenia (Załącznik nr 3A do SIWZ) c. Należyta realizacja poszczególnych dostaw zostanie każdorazowo potwierdzona protokołem dostawy/ odbioru karmy ( załącznik nr 3B do SIWZ) podpisanym przez obydwie strony.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15700000-5


Dodatkowe kody CPV: 03221222-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 - zwaną dalej "Pzp"), aktów wykonawczych do Pzp, a w sprawach nieuregulowanych ustawą Pzp - mają zastosowanie przepisy Ustawy Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z póź. zm.). 2. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ zastosowanie mają przepisy PZP. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę stosować się będzie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 poz. 1145 z późn. zm.) jeżeli przepisy PZP nie stanowią inaczej. 3. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w SIWZ, w tym dołączonych do niej załącznikach. 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będzie w PLN. Rozliczenie nie będzie prowadzone w walutach obcych. 5. Zgodnie z art. 82 ust. 1 Pzp Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5284.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PAL-TRAK, Paweł Herman
Email wykonawcy: paltrak@gmail.com
Adres pocztowy: Rubcowo 9
Kod pocztowy: 16-326
Miejscowość: Płaska
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7905.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7905.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7905.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.