Ogłoszenie z dnia 2019-12-13
Ogłoszenie nr 510273692-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.
Główny Inspektorat Farmaceutyczny: Dostawa drukarek do etykiet w ramach umowy ramowej nr 2019/02 część 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Główny Inspektorat Farmaceutyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 16182425000000,
ul. Senatorska
12,
00-082
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 44 10 733, -, e-mail
franciszek.kosinski@gif.gov.pl, agnieszka.piotrowska@gif.gov.pl, faks
22 44 10 737.
Adres strony internetowej (url): www.gof.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarek do etykiet w ramach umowy ramowej nr 2019/02 część 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BAG.261.15.2019.EB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa drukarek do etykiet na potrzeby Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30232100-5
Dodatkowe kody CPV: 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1968
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Galaxy Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1968
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Zakup zestawu wideokonferencyjnego wraz z wyposażeniem".
- Usługa opieki serwisowej infrastruktury serwerowej
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowy oraz ich ewentualnych zwrotów - listy zwykłe i listy polecone
- Transport, montaż, uruchomienie, kompleksowa obsługa i demontaż sztucznego lodowiska sezonowego wraz z wynajmem zadaszenia, zlokalizowanego przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie.
- Dostawy umundurowania i wyposażenia dla osób kierujących pojazdami służbowymi.
- Usługa cateringowa na 200 osób podczas Gali finałowej konkursu plastycznego dla osób z niepełnosprawnościami "Odkrywamy talenty", która odbędzie się 19 listopada 2025 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu "Zdobywanie kwalifikacji przyszłości"
- Dostawa komputerów, skanerów i urządzeń drukujących z podziałem na zadania. Zadanie 1: Dostawa komputerów i skanerów. Zadanie 2: Dostawa urządzeń drukujących.
- BZP.271.95.2025 Dostawa nowych urządzeń drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych (drukarek i tonerów) na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza.
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI: CZ. I: ZAKUP KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH CZ. II: ZAKUP WIELOFUNKCYJNYCH URZADZEŃ DRUKUJĄCYCH
- DOSTAWA DRUKAREK 3D I TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH NA POTRZEBY LABORATORIUM DRUKU PRZYROSTOWEGO (9 ZADAŃ)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie" oraz na potrzeby CUS w Szczecinie
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.