Ogłoszenie z dnia 2025-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00392486/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
- 2025/BZP 00400829/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-01
- 2025/BZP 00403127/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu ciężarowego dla ZWiK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W CHEŁMŻY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870202661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 12A
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargizwik@idsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wodociagi.chelmza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b695f649-1e8b-4f51-bffb-0dbbdc3cefa81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu ciężarowego dla ZWiK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b695f649-1e8b-4f51-bffb-0dbbdc3cefa8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00231651/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup samochodu ciężarowego dla ZWiK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00392486
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 530000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego (mała platforma z siłownikiem hydraulicznym podłogowym i hakiem holowniczym). W treści SWZ określono zestawienie minimalnych (o ile nie wskazano inaczej) parametrów/ wymogów dot. ofertowanego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.), zgodnie z którym: „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu albo w dokumentach zamówienia.”Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dokumentach zamówienia/ ogłoszeniu o zamówieniu przewidział możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy środki publiczne, które miał przeznaczyć na realizację zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
Zamówienie pn. „Zakup samochodu ciężarowego dla ZWiK” miało być sfinansowane z dotacji celowej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
Na dzień wydania decyzji o unieważnieniu postępowania, Zamawiającemu nie zostały przyznane środki finansowe na realizację zamówienia, co czyni dalsze procedowanie postępowania nieuzasadnionym.
Pomimo złożenia ofert spełniających kryteria postępowania, brak zapewnienia środków finansowych uniemożliwia Zamawiającemu zawarcie i wykonanie umowy.
Reasumując, mając na uwadze, że:
• możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nieprzyznania środków została przewidziana w dokumentacji postępowania,
• środki na realizację zamówienia nie zostały przyznane,
• Zamawiający działając na podstawie art. 310 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 594705 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 679000 PLN
INNE PRZETARGI Z CHEŁMŻY
- Zakup agregatu prądotwórczego o mocy min. 150 kW
- Wykonanie boiska do piłki nożnej o naturalnej nawierzchni wraz z infrastrukturą uzupełniającą oraz budowa parku do street workout z urządzeniami do kalisteniki na terenie Stadionu Miejskiego
więcej: przetargi w Chełmży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t wyposażonego w aluminiową skrzynię ładunkową, hak holowniczy i światła ostrzegawcze do pracy na drodze.
- Samochody dostawcze brygadowe 2 szt.
- Zabezpieczenie logistyczne Gminy Goleszów, zapewnienie ciągłości dostaw, ewakuacji, możliwości łączności oraz przygotowanie do kolejnych etapów Ol i OC.
- "Zakup i dostawa nowego pojazdu asenizacyjnego do wywozu nieczystości płynnych"
- DOSTAWA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO NA POTRZEBY PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PRAKTYCZNYCH W ZAKRESIE KATEGORII C + E PRAWA JAZDY DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W TARNOBRZEGU
- Zakup 2 szt. quadów na potrzeby RZGW w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.