To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-13
Ogłoszenie nr 510273248-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.
Gmina Niechanowo: Przebudowa drogi gminnej G 288006 P Gurówko - Cielimowo Gmina Niechanowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624060-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Niechanowo, Krajowy numer identyfikacyjny 63125941300000,
ul. ul. Różana
1,
62-220
Niechanowo, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 429 49 26, e-mail
niechanowo@wokiss.pl, faks
614 272 127.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.niechanowo.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej G 288006 P Gurówko - Cielimowo Gmina Niechanowo
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UG 271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Droga gminna nr G288006P rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą gminną w Gurówku i biegnie równolegle do ścieżki pieszo-rowerowej do skrzyżowania z drogą gminną w m. Cielimowo w gminie Niechanowo. Droga o nawierzchni bitumicznej zniszczonej wymagającej remontu od km0+000,00 do km 0+990,60. Droga na całym tym odcinku biegnie w terenie zabudowanym. Jest drogą publiczną gminną klasy "L" o kategorii ruchu KR2 z prędkością projektową 40 km/h. Droga o uzbrojeniu (woda, telefon, gaz, linia energetyczna napowietrzna) z rosnącą lawinowo zabudową domków jednorodzinnych po obu jej stronach. Uzbrojenie przebiega poza koroną drogi i nie koliduje z wykonaniem przebudowy drogi gminnej. Droga posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości od 4,00m do 4,50 m w bardzo złym stanie. Podbudowa tłuczniowa o średniej grubości 20 cm. Nawierzchnia bitumiczna jednowarstwowa o średniej grubości 4cm mocno zniszczona. Droga biegnie w oddaleniu kilku metrów od wykonanej w 2017 roku ścieżce pieszo-rowerowej na odcinku Gurówko - Cielimowo. Na odcinku drogi podlegającej przebudowie znajdują się drzewa, które zostaną zabezpieczone podczas przebudowy drogi przed uszkodzeniami mechanicznymi pojazdów wykonujących przebudowę w/w drogi. Stan drogi gminnej jest zły. Konstrukcja nowej nawierzchni jezdni drogi - szerokość jezdni 5,00 m, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S h=4cm, skropienie warstwy wiążąco-wyrównawczej nawierzchni emulsją kationową szybkorozpadową w ilości 0,5kg/m2, wyrównanie profilu betonem asfaltowym AC11W hśr=4cm, skropienie nowej podbudowy emulsją asfaltową w ilości0,7kg/m2, podbudowa w. górna z KŁSM 0/31,5mm h=10cm na całej szerokości jezdni, podbudowa w. dolna zasadnicza z KŁSM 0/63mm h=15cm na całej szerokości jezdni, ulepszone podłoże z kruszywa stabilizowanego cementem Rm 2,5 MPa h=10cm na poszerzeniu, istniejące podłoże gruntowe G2. Konstrukcja nawierzchni zjazdów z kostki betonowej - kostka betonowa kolor grafitowy h=8cm, podsypka cementowo-piaskowa h=5cm, podbudowa w. górna z KŁSM 0/31,5mm h=10cm najazdach, podbudowa w. dolna zasadnicza z KŁSM 0/63mm h=15cmna zjazdach, ulepszone podłoże z betonu Rm 2,5 MPa h=10cm najazdach, obramowanie zjazdu: opornik zatopiony 10*25*100 na ławie betonowej C12/15, istniejące podłoże gruntowe G2. Konstrukcja nawierzchni zjazdów bitumicznych- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S h=4cm, skropienie warstwy wiążąco-wyrównawczej nawierzchni emulsją kationową szybkorozpadową w ilości 0,5kg/m2, wyrównanie profilu betonem asfaltowym AC11W hśr=4cm, skropienie nowej podbudowy emulsją asfaltową w ilości0,7kg/m2, podbudowa w. górna z KŁSM 0/31,5mm h=10cm na zjazdach , podbudowa w. dolna zasadnicza z KŁSM 0/63mm h=15cm na zjazdach, podbudowa betonowa z betonu Rm 2,5 MPa h=10cm na zjazdach, obramowanie zjazdu bitumicznego opornik betonowy zatopiony 10*25*100 na ławie betonowej C12/15, istniejące podłoże gruntowe G2. Konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej- kostka kamienna granitowa surowo łupana h=18cm spoiny wypełnione zaprawą wysoko wytrzymałościową do kostki kamiennej, podsypka cementowopiaskowa h=5cm, podbudowa betonowa C12/15 h=20cm, ulepszone podłoże z betonu Rm 2,5 MPa h=10cm, obramowanie zatoki od strony peronu: krawężnik betonowy15*30*100 na ławie betonowej C12/15, obramowanie od strony jezdni bitumicznej: opornik zatopiony 10*25*100 na ławie betonowej C12/15, istniejące podłoże gruntowe G25.5.6 Konstrukcja nawierzchni peronu zatoki autobusowej- kostka betonowa kolor czerwony h=8cm, podsypka cementowo-piaskowa h=5cm, podbudowa betonowa z betonu Rm 2,5 MPa h=10cm na peronie, obramowanie peronu od strony ścieżki pieszo-rowerowej :obrzeże betonowe 8*30*100 na ławie betonowej C12/15, obramowanie od strony jezdni : krawężnik betonowy15*30*100 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, istniejące podłoże gruntowe G2. Konstrukcja obramowania nawierzchni jezdni drogi gminnej nr G288006P - szerokość jezdni 5,00m, istniejący krawężnik przejazdowy 15*22*10 na ławie betonowej C12/15, nowy obustronny opornik betonowy 10*25*100 na ławie betonowej C12/15. Konstrukcja pobocza drogi gminnej nr G288006Pszerokość jednostronnego i obustronnego pobocza 0,75 m- pobocze tłuczniowe 0/31,5 mm h=10 cm o wymaganiach dla kruszywa: nasiąkliwość WA242; mrozoodporność F2;odporność na rozdrabnianie LA<=30. UWAGA! *Wymagania dla tłucznia KŁSM frakcji 0/63 mm i 0/31,5mmna poszerzenie podbudowy warstwa dolna i górna- nasiąkliwość WA24-2- mrozoodporność F-4- odporność na rozdrabnianie LA >= 30- kruszywo jednorodne, bez zanieczyszczeń i domieszek spełniające wymagania krzywych uziarnienia dla kruszywa dostabilizacji mechanicznej. **Wymagania dla tłucznia KŁSM frakcji 0/31,5mm dla pobocza: - nasiąkliwość WA24-2- mrozoodporność F-2- odporność na rozdrabnianie LA <= 30- kruszywo jednorodne, bez zanieczyszczeń i domieszek spełniające wymagania krzywych uziarnienia dla kruszywa do stabilizacji mechanicznej. Odwodnienie : na całym odcinku drogi gminnej należy wykonać jednostronny i obustronny płytki rów przydrożny odparowujący do odprowadzenia wody deszczowej z jezdni. Odwodnienie odbywa się spadkiem poprzecznym i podłużnym do odtworzonych i oczyszczonych rowówprzydrożnych. Oznakowanie - na drodze gminnej nr G288006P wszystkie istniejące znaki pozostają bez zmian. Na w/w zadanie wykonano projekt stałej organizacji ruchu po wykonaniu jej przebudowy. Na wlotach do miejscowości Gurówko i Cielimowo przed rozbudowującą się dynamicznie i istniejącą zabudową mieszkaniową ze względów bezpieczeństwa należy umieścić znaki D-42"Teren zabudowany" i od strony przeciwnej znaki D-43 "Koniec terenu zabudowanego". Zatokę autobusową należy oznakować za pomocą znaku D-15 "Przystanek autobusowy". Zwężenie przy istniejącym ciągu pieszo - rowerowym należy oznakować za pomocą znaku A-12a "Zwężenie obustronne jezdni" wraz ze znakiem B-33 "Ograniczenie prędkości do 30km/h". Odtworzyć oznakowanie poziome przy ścieżce pieszo-rowerowej najezdni bitumicznej tj znaki poziome P-10 "Przejście dla pieszych´ oraz linieP-11 koloru czerwonego "Przejazd dla rowerów" 2 sztuki. Przejście dla pieszych i przejazd dla rowerów 2 sztuki na w/w odcinku są doskonale oświetlone oświetleniem solarnym zwiększającym bezpieczeństwo pieszych i rowerzystów. Istniejącym ciągiem komunikacyjnym odbywa się dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Żydowie poprawiając tym samym ich bezpieczeństwo. Na oznakowanie poziome i pionowe docelowej organizacji ruchu kołowego po przebudowie drogi gminnej G288006P Gurówko - Cielimowo wykonano i zatwierdzono projekt stałej organizacji ruchu drogowego. Podstawowe parametry projektowe drogi gminnej klasy "L"- długość odcinka drogi gminnej 990,60 m, szerokość jezdni 5,00m, ilość pasów ruchu 2, szerokość pasa ruchu 2,50m, spadek poprzeczny jezdni na odcinku prostym 2 % daszkowy, szerokość pobocza tłuczniowego 1*0,75m i 2*0,75m, spadek poprzeczny pobocza 8%, prędkość projektowa 40 km/h, teren zabudowany - wieś, nośność nawierzchni przed remontem nieokreślona, nośność nawierzchni po remoncie 80kN/oś, kategoria ruchu KR 2, droga gminna nr G288006P klasy "L".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
648677.73
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa "ANNA" Anna Białobrzycka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
648677.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.