eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówUsługa przeprowadzenia zajęć terapeutycznych z zakresu hipoterapii dla maksymalnie 32 dzieci uczestników projektu RAMIĘ W RAMIĘ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-13

Ogłoszenie nr 510273163-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Usługa przeprowadzenia zajęć terapeutycznych z zakresu hipoterapii dla maksymalnie 32 dzieci uczestników projektu RAMIĘ W RAMIĘ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
projekt "Ramię w Ramię" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Działanie 9.1. Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym,

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613981-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 34479020000000, ul. ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 7716345, e-mail szalich.a@opschorzow.pl, faks 32 2496229.
Adres strony internetowej (url): http://ops.bip.chorzow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa przeprowadzenia zajęć terapeutycznych z zakresu hipoterapii dla maksymalnie 32 dzieci uczestników projektu RAMIĘ W RAMIĘ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

8/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć terapeutycznych z zakresu hipoterapii dla maksymalnie 32 dzieci uczestników projektu posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności, wymagających specjalistycznego wsparcia, z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych. Planowana liczba dzieci objęta zajęciami terapeutycznymi może ulec zmianie w zależności od faktycznej ilości uczestników projektu zainteresowanych udziałem ich dzieci w zajęciach. Stąd też Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby dzieci skierowanych na zajęcia. 2. Okres realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2020r. 3. Maksymalna łączna ilość godzin zajęć wynosi 256. Przez godzinę zajęć rozumie się godzinę lekcyjną tj. 45 minut. 4. Uczestnicy zajęć zostaną podzieleni na 8 grup (maksymalnie 4 osoby w grupie). 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić: a) odpowiednią do przeprowadzenia zajęć infrastrukturę, w tym odpowiednią liczbę koni, niezbędny sprzęt na prowadzonych zajęciach, np. kompletne siodła, ogłowie, toczki dla uczestników/uczestniczek zajęć, itp. oraz teren - miejsce do prowadzenia zajęć - odpowiednio przygotowany, ogrodzony, b) wykwalifikowaną oraz odpowiednio liczną kadrę instruktorów i osób do prowadzenia zajęć z hipoterapii, przy czym Instruktor powinien posiadać kwalifikacje oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu hipoterapii dla osób niepełnosprawnych, c) prowadzenie zajęć z hipoterapii zgodnie z metodyką, predyspozycjami psychomotorycznymi dzieci i wynikami diagnozy, d) bezpieczeństwo każdego uczestnika zajęć w czasie ich realizacji poprzez objęcie ubezpieczeniem NNW uczestników zajęć. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Realizacja zamówienia musi odbywać się na terenie miasta Chorzów. Dopuszcza się realizację zamówienia poza terenem Chorzowa, jednakże wtedy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport dla uczestników zajęć oraz ich opiekunów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia możliwości jednoczesnego prowadzenia zajęć z zakresu hipoterapii dla odpowiedniej liczby dzieci (grup), tj. dysponowania w czasie zajęć odpowiednią liczbą koni i instruktorów, b) zdiagnozowania dzieci na wstępie i po zakończeniu terapii oraz do określenia poziomu ich funkcjonowania, c) prowadzenia zajęć z zakresu hipoterapii zgodnie z metodyką, predyspozycjami psychomotorycznymi dzieci i wynikami diagnozy, d) zapewnienia zabezpieczeń dla uczestników zajęć przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi podczas hipoterapii, e) zapewnienia bezpieczeństwa każdemu uczestnikowi zajęć w czasie ich realizacji, f) posiadania ubezpieczenia OC, g) przedstawienia Zamawiającemu po zakończeniu zajęć pełnej dokumentacji wykonanej usługi, która obejmuje: listy obecności wraz z zakresem godzinowym zajęć terapeutycznych, h) przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r., Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) oraz kierowania się polityką równych szans tzn. podczas realizacji zajęć nie będzie występowała dyskryminacja ze względu na płeć, rasę lub pochodzenie etniczne, niepełnosprawność, religię lub światopogląd, wiek czy orientację seksualną, i) zamieszczenia plakatu dostarczonego przez Zamawiającego w miejscu realizacji usługi z informacją o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX. Włączenie Społeczne, dla Działania 9.1. Aktywna integracja, dla Poddziałania 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53760.97
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stowarzyszenie Miłośników Koni "HUBERTUS"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Harcerska 3
Kod pocztowy: 44-180
Miejscowość: Toszek
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58880.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.