To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-12
Ogłoszenie nr 510272675-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: USŁUGA WYKONANIA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608394-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000,
ul. ul. Gdańska
147,
85-915
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 411 361, e-mail
11wog.szpub@ron.mil.pl, faks
261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA WYKONANIA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):55/ZP/D/WYCH/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest wykonanie oraz dostawa materiałów przeznaczonych na "promocję jednostek i instytucji wojskowych resoru obrony narodowej", w ilościach i rodzaju określonym w opisach przedmiotu zamówienia. Warunki wykonania zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 22, opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki od nr 1-19, wizualizacji materiałów promocyjnych, stanowiącej załącznik nr 20, opisie sposobu uzgadniania projektów, stanowiącym załącznik nr 21 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy i SIWZ. Przedmiot umowy obejmuje: zaprojektowanie, akceptację projektów, wykonanie oraz dostawę materiałów. Poprzez "zaprojektowanie" Zamawiający rozumie wykonanie czynności polegających m.in. na stworzeniu wizualizacji materiałów w wersji elektronicznej poprzez naniesienie wzorów, kolorów, w widocznym miejscu, zgodnie z techniką dostosowaną do danego typu materiału (np. nadruk, grawer) i uzyskanie akceptacji Zamawiającego. Szczegółowe zapisy dotyczące sposoby uzgadniania projektów reguluje załącznik nr 21 do SIWZ. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 - 19 do SIWZ. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy, muszą być dopuszczone do obrotu w Polsce, posiadać wymagane przepisami prawa atesty oraz certyfikaty. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne funkcjonalnie i jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca zapewnia Zamawiającemu stałą kolorystykę, wzornictwo wykonanych materiałów oraz gwarantuje wysoką jakość, trwałość i estetykę dostarczonego przedmiotu umowy. Zamawiający w dniu zawarcia umowy przekaże Wykonawcy wszelkie materiały (wzory, treści informacyjne), na podstawie których Wykonawca zaprojektuje i wykona przedmiot umowy. Wykonawca dostarczy materiały fabrycznie nowe wolne od wad i niepochodzące z ekspozycji, witryn sklepowych, nie noszący śladów eksploatacji, spełniający parametry określone w załącznikach nr 1 - 19 oraz w przedmiotowym SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących czynności określone w załączniku nr 7 do umowy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ.Cena jednostkowa materiału nie może przekroczyć 200 zł brutto zgodnie z Decyzją Nr 33/MON Ministra Obrany Narodowej z dnia 5 marca 2019 roku w spawie działalności promocyjnej w resorcie obrony narodowej § 24. Wartość, o której mowa w ust. 15 nie dotyczy Części nr 14,15,16 - załącznik nr 14,15,16 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilościowej materiałów w zakresie zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach każdego asortymentu w granicach do 15 %, informując o tym fakcie Wykonawcę przed podpisaniem umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 50% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 6 ust. 1 umowy, której projekt stanowi załącznik nr 22 do SIWZ.Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenie oraz poprzez formularze zamówienia.Prawo opcji, o którym mowa w ust. 18. realizowane będzie na następujących zasadach: a)prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; b)ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą takie same jak zamówienia podstawowego; Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako "prawo opcji" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kubki ceramiczne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3562.50
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIKODRUK COMPUTER S.C. Jacek i Sylwia Mikołajczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5227.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały piśmiennicze |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17097.30
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21545.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Smycze, opaski i breloki odblaskowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21701.71
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMOBAY Brzoskowski Kamaj sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16052.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Torby papierowe, notesy; |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20740.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamy Eureka Plus B. Fedorowicz R. Fedorowicz ul. 3 Maja 11/10
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29317.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Moneta z logo 1 Wojskowego Szpitala Polowego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
920.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU LIR Elżbieta Zajet BIURO REKLAMY
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1377.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Moneta z logo 11 Wojskowego Oddziału Gospodarczego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1150.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU LIR Elżbieta Zajet BIURO REKLAMY
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1722.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Ryngraf w etui Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Bydgoszczy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7839.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: S2 PROJEKT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11070.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Ryngraf w etui Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Bydgoszczy oraz Wojskowych Komend Uzupełnień |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14110.20
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: S2 PROJEKT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17712.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Statuetka szklana Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Bydgoszczy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15444.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamy Eureka Plus B. Fedorowicz R. Fedorowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15583.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Maskotka - miś pluszowy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4962.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamy Eureka Plus B. Fedorowicz R. Fedorowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8852.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Cukierki krówki z logo WP |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9364.00
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arco Sweets Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6642.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Filiżanka ze spodkiem z logo Centralnej Grupy Działań Psychologicznych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
833.45
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU LIR Elżbieta Zajet BIURO REKLAMY 82-300
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1377.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Akcesoria multimedialne z logo NFIU Oraz Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego w Bydgoszczy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4257.94
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU LIR Elżbieta Zajet BIURO REKLAMY
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17618.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Roll up, banery Dla 8 Kujawsko-Pomorskiej Brygady Obrony Terytorialnej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1694.61
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "REKUS" Iwona Świderska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4305.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Ścianka pop dla 8 Kujawsko-Pomorskiej Brygady Obrony Terytorialnej |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. 18.10.2019 r. godz. 9:00, wpłynęło 6 ofert. Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 2 200,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty (tj. 2 460, 00 zł brutto), złożonej przez ""REKUS" Iwona Świderska ul. Myszkowska 4/5 03-553 Warszawa, przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 2 200,00 zł brutto). Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Flaga winder dla 8 Kujawsko-Pomorskiej Brygady Obrony Terytorialnej Oraz Batalionu Dowodzenia Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1232.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIKODRUK COMPUTER S.C. Jacek i Sylwia Mikołajczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3936.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Moneta Batalionu Dowodzenia Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. 18.10.2019 r. godz. 9:00, wpłynęła jedna oferta firmy: METALOPLASTYKA Z.A. "KOWALSKI" Tatiana Mądro 20-421 Lublin, ul. Pawia 9. Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy (METALOPLASTYKA Z.A. "KOWALSKI" Tatiana Mądro 20-421 Lublin, ul. Pawia 9.) na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. W wyniku odrzucenia oferty, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Ryngraf w etui Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2565.80
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4305.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Kalendarz trójdzielny z logo Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10423.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamy Eureka Plus B. Fedorowicz R. Fedorowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6784.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Obsługa medialna wydarzeń i projektów realizowanych przez Centrum e-Zdrowia
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Usługa realizacji promocji projektu: Adaptacja i modernizacja przestrzeni Teatru Wielkiego w Łodzi wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia, w ramach Programu FEnIKS 2021-2027
- Realizacja zadań edukacyjno-informacyjnych w obszarze profilaktyki chorób układu krążenia (ChUK)
- kompleksowa organizacja 3 konferencji stacjonarnych w 3 subregionach województwa warmińsko-mazurskiego
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





