eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawy › Wykonanie robót budowlanych obejmujących swym zakresem przebudowę pomieszczeń na parterze budynku DPS "Borówek" im. Krystyny Bochenek na podstawie wielobranżowego projektu budowlanego stanowiącego załącznik do Decyzji Nr 601/2019 z dnia 08.10.2019 roku wydanej przez Starostę Łowickiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-12

Ogłoszenie nr 510272075-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.

Dom Pomocy Społecznej "Borówek" im. Krystyny Bochenek: Wykonanie robót budowlanych obejmujących swym zakresem przebudowę pomieszczeń na parterze budynku DPS "Borówek" im. Krystyny Bochenek na podstawie wielobranżowego projektu budowlanego stanowiącego załącznik do Decyzji Nr 601/2019 z dnia 08.10.2019 roku wydanej przez Starostę Łowickiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612961-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej "Borówek" im. Krystyny Bochenek, Krajowy numer identyfikacyjny 31043300000000, ul. Borówek 56, 99-423 Bielawy, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 392 114, e-mail dpsborowek@poczta.onet.pl, faks 468 392 114.
Adres strony internetowej (url): http://dpsborowek.pl/bip/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna powiatu

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych obejmujących swym zakresem przebudowę pomieszczeń na parterze budynku DPS "Borówek" im. Krystyny Bochenek na podstawie wielobranżowego projektu budowlanego stanowiącego załącznik do Decyzji Nr 601/2019 z dnia 08.10.2019 roku wydanej przez Starostę Łowickiego.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących swym zakresem przebudowę pomieszczeń na parterze budynku DPS "Borówek" im. Krystyny Bochenek na podstawie wielobranżowego projektu budowlanego stanowiącego załącznik do Decyzji Nr 601/2019 z dnia 08.10.2019 roku wydanej przez Starostę Łowickiego. Zakres robót obejmuje m. in: Zadanie 1 przebudowę pomieszczeń sanitarnych w budynku A Zadanie 2 budowa łazienki przy pokoju gościnnym w budynku A. Zadanie 3 przebudowa pomieszczeń sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w budynku B Zadania 4 budowę palarni w łączniku pomiędzy budynkami B i C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6 i nr 7 do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty przygotowawcze, - roboty demontażowe, - roboty w zakresie wznoszenia i rozbiórki ścian działowych, - roboty związane z osadzaniem stolarki drzwiowej wraz z przygotowaniem otworów, - roboty izolacyjne, - roboty tynkarskie i malarskie, - roboty instalacyjne sanitarne, hydrauliczne, elektryczne,- roboty w zakresie demontażu i montażu elementów wyposażenia, - roboty związane z uporządkowaniem terenu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45421100-5, 45300000-0, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203141.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: C.R.B. Łukasz Baleja
Email wykonawcy: lukaszbaleja@gmail.com
Adres pocztowy: 95-015 Głowno, ul. Sikorskiego 45/49 lok. bl. 2 m. 61
Kod pocztowy: 95-015
Miejscowość: Głowno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 249864.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 249864.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 249864.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.