eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczeNA USŁUGĘ UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIEMIATYCZACH NA LATA 2020-2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-12

Ogłoszenie nr 510271846-N-2019 z dnia 12-12-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: NA USŁUGĘ UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIEMIATYCZACH NA LATA 2020-2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620554-n-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540250890-n-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 50653482000000, ul. ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 552 825, e-mail zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl, faks 856 552 825.
Adres strony internetowej (url): www.spzozsiemiatycze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

NA USŁUGĘ UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIEMIATYCZACH NA LATA 2020-2021

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP ZOZ ZP/15/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wraz z ubezpieczeniem mienia. 1.2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1.2.1. Część 1 : Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą; Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego oraz użytkowanego mienia wraz z odpowiedzialnością cywilną za produkt; Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 1.2.2. Część 2 : Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. 1.2.3. Część 3 : Ubezpieczenia komunikacyjne. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 SIWZ - Szczegółowe Warunki Zamówienia. Szczegółowe Warunki Zamówienia (załącznik 7) wraz z danymi istotnymi dooceny ryzyka ubezpieczeniowego (załączniki 8 - 12 SIWZ) na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy pzp zostały objęte poufnością. Dane niniejsze zostaną udostępnione Wykonawcy po złożeniu przez niego wniosku o ich udostępnienie zgodnie z załącznikiem 6 SIWZ - Wniosek o udostępnienie części poufnej SIWZ. 1.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części składających się na przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia, na jedną wybraną lub na wszystkie części zamówienia, przy czym Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia. 1.5. Zamawiający informuje, że dla każdej części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla danej części przedmiotu zamówienia. 1.6. Wykonawca musi zaoferować wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 1.7. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów, tj. przez okres 24 miesięcy od rozpoczęcia biegu okresu polisowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Cześć 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na "USŁUGĘ UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIEMIATYCZACH NA LATA 2020-2021", w części I Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.)- nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu do dnia 29.11.2019r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na "USŁUGĘ UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIEMIATYCZACH NA LATA 2020-2021", w części II Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Do dnia 29.11.2019 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta na część II firmy PZU S.A., ul. Suraska 3a, 15-950 Białystok na kotwę brutto 88 892,00 zł. Zamawiający w dniu 29.11.2019r. o godz. 10:05 dokonał otwarcia ofert. Kwota jaka została zaoferowana przez Wykonawcę w części II przekroczyła kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A Przedstawicielstwo w Częstochowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Śląska 22/16
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15346.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15346.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28213.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.