eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na przebudowie Zalewu Miejskiego w Zamościu oraz zagospodarowaniu terenu wokół zalewu w ramach projektu "Zwiększenie dostępności zalewu miejskiego w Zamościu jako miejsca aktywnej rekreacji w sąsiedztwie zamojskiego zespołu staromiejskiego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-11

Ogłoszenie nr 510271003-N-2019 z dnia 11-12-2019 r.

Miasto Zamość: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na przebudowie Zalewu Miejskiego w Zamościu oraz zagospodarowaniu terenu wokół zalewu w ramach projektu "Zwiększenie dostępności zalewu miejskiego w Zamościu jako miejsca aktywnej rekreacji w sąsiedztwie zamojskiego zespołu staromiejskiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Zwiększenie dostępności zalewu miejskiego w Zamościu jako miejsca aktywnej rekreacji w sąsiedztwie zamojskiego zespołu staromiejskiego" jest dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego Działanie 7.3 Turystyka przyrodnicza

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618173-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 677 23 37, e-mail zamowienia@zamosc.pl, faks 846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na przebudowie Zalewu Miejskiego w Zamościu oraz zagospodarowaniu terenu wokół zalewu w ramach projektu "Zwiększenie dostępności zalewu miejskiego w Zamościu jako miejsca aktywnej rekreacji w sąsiedztwie zamojskiego zespołu staromiejskiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM-ZP.272.47.2019.MT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na przebudowie Zalewu Miejskiego w Zamościu oraz zagospodarowaniu terenu wokół zalewu w ramach projektu "Zwiększenie dostępności zalewu miejskiego w Zamościu jako miejsca aktywnej rekreacji w sąsiedztwie zamojskiego zespołu staromiejskiego". 2. Projekt "Zwiększenie dostępności zalewu miejskiego w Zamościu jako miejsca aktywnej rekreacji w sąsiedztwie zamojskiego zespołu staromiejskiego" jest dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego, Działanie 7.3 Turystyka przyrodnicza. 3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru obejmuje: 1) zarządzanie procesem realizacji inwestycji oraz kierowanie i koordynowanie jej wykonaniem w formie nadzoru merytorycznego i technicznego w taki sposób, aby zapewnić zgodność jej realizacji z prawem Unii Europejskiej i prawem Rzeczypospolitej Polskiej, przepisami wykonawczymi do ustaw, podstawami prawnymi, dokumentami programowymi, wytycznymi i innymi dokumentami dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WL, a także z pozwoleniem na budowę i pozwoleniami konserwatorskimi, umową o dofinansowanie projektu i umową z wykonawcą inwestycji, 2) wykonywanie, stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2019 poz. 1186 ze zm.), zadań: - inspektora nadzoru inwestorskiego (art. 25, 26), - koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego (w związku z art. 27), 3) organizowanie i prowadzenie regularnych rad budowy i innych spotkań (narady techniczne, spotkania uzgodnieniowe, itp.), 4) przekazanie wykonawcy inwestycji dziennika budowy i kontrolowanie prawidłowości jego prowadzenia, 5) protokolarne przekazanie wykonawcy inwestycji terenu budowy, 6) zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy inwestycji i dokonywanie niezbędnych korekt tych rysunków, 7) zatwierdzenie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 8) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi na zapytania, udzielanie informacji i wyjaśnień na temat realizacji inwestycji, a także przygotowywanie i przedkładanie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego - w możliwie najkrótszym terminie lub w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 9) od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do obowiązków inspektora nadzoru należy zapewnienie nadzoru inwestorskiego, 10) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi przepisami prawa. 11) dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 12) sporządzanie raportów i sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej; 13) w przypadku przerwania realizacji inwestycji dokonanie wyceny prac zrealizowanych przez wykonawcę inwestycji przed zerwaniem kontraktu, dokonanie inwentaryzacji robót, sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, określenie należności dla wykonawcy inwestycji, sporządzenie raportu o realizacji inwestycji. 14) regularne sporządzanie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji, 15) nadzorowanie poprawności i weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę inwestycji, 16) przygotowanie kompletnego wniosku (wraz z załącznikami) w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego, 17) w okresie gwarancji i rękojmi z tytułu wykonania inwestycji, inspektor nadzoru zobowiązany jest do organizowania i prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i innych zainteresowanych stron przeglądów gwarancyjnych. 4. Zakres obowiązków inspektora nadzoru, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia, zostały szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Opis głównych prac wchodzących w zakres inwestycji objętej nadzorem inwestorskim zawiera załącznik nr 9 do SIWZ oraz załączona dokumentacja projektowa stanowiące załączniki do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, że dla prawidłowego wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia, niezbędnym jest zapoznanie się z załącznikiem nr 8 do SIWZ oraz załącznikiem nr 9 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych do zapewnienia, by przy realizacji inwestycji zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71540000-5, 71247000-1, 79421000-1, 71521000-6, 71244000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141395.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mako Consulting Magda Kobojek Łokaj
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Peowiaków 9/27
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 172200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 172200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.