To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-11
Ogłoszenie nr 510271003-N-2019 z dnia 11-12-2019 r.
Miasto Zamość: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na przebudowie Zalewu Miejskiego w Zamościu oraz zagospodarowaniu terenu wokół zalewu w ramach projektu "Zwiększenie dostępności zalewu miejskiego w Zamościu jako miejsca aktywnej rekreacji w sąsiedztwie zamojskiego zespołu staromiejskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Zwiększenie dostępności zalewu miejskiego w Zamościu jako miejsca aktywnej rekreacji w sąsiedztwie zamojskiego zespołu staromiejskiego" jest dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego Działanie 7.3 Turystyka przyrodnicza
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618173-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000,
ul. Rynek Wielki
13,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 677 23 37, e-mail
zamowienia@zamosc.pl, faks
846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na przebudowie Zalewu Miejskiego w Zamościu oraz zagospodarowaniu terenu wokół zalewu w ramach projektu "Zwiększenie dostępności zalewu miejskiego w Zamościu jako miejsca aktywnej rekreacji w sąsiedztwie zamojskiego zespołu staromiejskiego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IM-ZP.272.47.2019.MT
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na przebudowie Zalewu Miejskiego w Zamościu oraz zagospodarowaniu terenu wokół zalewu w ramach projektu "Zwiększenie dostępności zalewu miejskiego w Zamościu jako miejsca aktywnej rekreacji w sąsiedztwie zamojskiego zespołu staromiejskiego". 2. Projekt "Zwiększenie dostępności zalewu miejskiego w Zamościu jako miejsca aktywnej rekreacji w sąsiedztwie zamojskiego zespołu staromiejskiego" jest dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego, Działanie 7.3 Turystyka przyrodnicza. 3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru obejmuje: 1) zarządzanie procesem realizacji inwestycji oraz kierowanie i koordynowanie jej wykonaniem w formie nadzoru merytorycznego i technicznego w taki sposób, aby zapewnić zgodność jej realizacji z prawem Unii Europejskiej i prawem Rzeczypospolitej Polskiej, przepisami wykonawczymi do ustaw, podstawami prawnymi, dokumentami programowymi, wytycznymi i innymi dokumentami dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WL, a także z pozwoleniem na budowę i pozwoleniami konserwatorskimi, umową o dofinansowanie projektu i umową z wykonawcą inwestycji, 2) wykonywanie, stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2019 poz. 1186 ze zm.), zadań: - inspektora nadzoru inwestorskiego (art. 25, 26), - koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego (w związku z art. 27), 3) organizowanie i prowadzenie regularnych rad budowy i innych spotkań (narady techniczne, spotkania uzgodnieniowe, itp.), 4) przekazanie wykonawcy inwestycji dziennika budowy i kontrolowanie prawidłowości jego prowadzenia, 5) protokolarne przekazanie wykonawcy inwestycji terenu budowy, 6) zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy inwestycji i dokonywanie niezbędnych korekt tych rysunków, 7) zatwierdzenie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 8) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi na zapytania, udzielanie informacji i wyjaśnień na temat realizacji inwestycji, a także przygotowywanie i przedkładanie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego - w możliwie najkrótszym terminie lub w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 9) od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do obowiązków inspektora nadzoru należy zapewnienie nadzoru inwestorskiego, 10) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi przepisami prawa. 11) dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 12) sporządzanie raportów i sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej; 13) w przypadku przerwania realizacji inwestycji dokonanie wyceny prac zrealizowanych przez wykonawcę inwestycji przed zerwaniem kontraktu, dokonanie inwentaryzacji robót, sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, określenie należności dla wykonawcy inwestycji, sporządzenie raportu o realizacji inwestycji. 14) regularne sporządzanie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji, 15) nadzorowanie poprawności i weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę inwestycji, 16) przygotowanie kompletnego wniosku (wraz z załącznikami) w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego, 17) w okresie gwarancji i rękojmi z tytułu wykonania inwestycji, inspektor nadzoru zobowiązany jest do organizowania i prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i innych zainteresowanych stron przeglądów gwarancyjnych. 4. Zakres obowiązków inspektora nadzoru, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia, zostały szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Opis głównych prac wchodzących w zakres inwestycji objętej nadzorem inwestorskim zawiera załącznik nr 9 do SIWZ oraz załączona dokumentacja projektowa stanowiące załączniki do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, że dla prawidłowego wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia, niezbędnym jest zapoznanie się z załącznikiem nr 8 do SIWZ oraz załącznikiem nr 9 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych do zapewnienia, by przy realizacji inwestycji zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71540000-5, 71247000-1, 79421000-1, 71521000-6, 71244000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
141395.66
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mako Consulting Magda Kobojek Łokaj
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





