eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice2- Zakup pakietu usług szkoleniowych- Etap I - Projekt "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-11

Ogłoszenie nr 510270369-N-2019 z dnia 11-12-2019 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: 2- Zakup pakietu usług szkoleniowych- Etap I - Projekt "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615902-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 34519730000000, ul. ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 359 700, e-mail ops@ops.gliwice.eu, faks 322 308 027.
Adres strony internetowej (url): https://opsgliwice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

2- Zakup pakietu usług szkoleniowych- Etap I - Projekt "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.321.24.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup pakietu usług szkoleniowych podnoszących poziom bezpieczeństwa pracowników socjalnych oraz usług profilaktyki wypalenia zawodowego. W zakres pakietu usług objętych zamówieniem wchodzą: I. Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu wzmocnienia umiejętności adekwatnego reagowania w sytuacji zagrożenia z elementami technik samoobrony fizycznej i komunikacji (64 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Wzmocnienie umiejętności adekwatnego reagowania w sytuacji zagrożenia (jak zapobiegać sytuacjom zagrażającym naszemu bezpieczeństwu, w jaki sposób je rozpoznawać). 2. Podstawy psychologii agresji. 3. Poruszanie się w strefach zagrożonych (ulica, winda, schody, teren leśny). 4. Psychologiczne aspekty samoobrony (jak zapanować nad stresem w sytuacji ataku, jak podjąć konstruktywna obronę). 5. Postawy i pozycje ciała w sytuacji zagrożenia. 6. Naukę podstawowych ciosów i kopnięć oraz najprostszych dźwigni. 7. Naukę znajomości miejsc wrażliwych na ciele człowieka, które powinny być aktywowane w pierwszym rzędzie w sytuacji samoobrony. 8. Naukę wybranych technik obrony w sytuacjach zagrożenia przed: uderzeniami, kopnięciami, chwytami, duszeniami, chwytami za ubranie i innymi sytuacjami zagrożenia, w tym również zagrożeniami przytaczanymi przez uczestników szkoleń, jako sytuacje, w których się znaleźli. 9. Naukę widzenia peryferyjnego. 10. Naukę pomocy osobie trzeciej (obezwładnianie napastnika), uwalnianie się z duszeń. 11. Obronę przedmiotami codziennego użytku. 12. Taktykę i techniki obrony w pomieszczeniach zamkniętych. 13. Taktykę walki i obrony przy próbie gwałtu. 14. Niekonwencjonalne techniki obrony. Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie powinno rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 29.02.2020 r. 2. Szkolenie obejmuje 64 h, dla 79 pracowników OPS Gliwice, podzielonych na 4 grupy po ok. 20 osób, po 16 h na grupę. 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice, po 4 h dziennie. 4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. 1. Zakres szkolenia ma obejmować część teoretyczną i praktyczną. Część praktyczna musi zostać dostosowana do potrzeb i możliwości fizycznych bezpośrednich odbiorców usługi (pracowników). 2. Wykonawca w ramach realizacji części praktycznej przedmiotowego zamówienia zapewni dla uczestników salę gimnastyczną w miejscowości Gliwice, gwarantującą należyte wykonanie zamówienia, tj. salę, w której pomieści się co najmniej 20 osób + osoba prowadząca zajęcia. 3. Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy w trakcie realizacji przez Wykonawcę części teoretycznej przedmiotowego zamówienia zapewni Zamawiający. 4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że trener/wykładowca, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będą odpowiedzialni za prowadzenie zajęć, posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia i wykształcenie wyższe, niezbędne do wykonania zamówienia. 5. Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. 6. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia. 7. Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu. II. Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu profilaktyki wypalenia zawodowego (80 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Teoretyczne ujęcie problemu wypalenia zawodowego (w tym teorie wypalenia zawodowego, pierwsze objawy wypalenia, etapy wypalenia zawodowego, interpersonalne i środowiskowe czynniki wypalenia zawodowego, metody przeciwdziałania wypaleniu). 2. Naukę technik relaksacji i redukcji stresu (w tym m.in. poznanie technik neutralizujących reakcje stresowe, zestaw biurowych ćwiczeń rozciągających i relaksujących). 3. Godzenie ról społecznych i zawodowych w kontekście wypalenia. 4. Efektywną organizację pracy. 5. Warsztaty arteterapeutyczne. Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie powinno rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 29.02.2020 r. 2. Szkolenie obejmuje 80 h, dla 79 pracowników OPS Gliwice, podzielonych na 4 grupy po ok. 20 osób, po 20 h na grupę. 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice, po 4 h dziennie. 4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. Warunki realizacji. 1. Salę szkoleniową oraz poczęstunek kawowy zapewni Zamawiający. 2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykaże, że wykładowca, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie odpowiedzialny za prowadzenie zajęć, posiada kwalifikacje zawodowe, doświadczenie w realizowaniu tożsamych form wsparcia i wykształcenie wyższe, niezbędne do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę szkolenia, zapewnienie materiałów oraz pomocy szkoleniowych (z wyłączeniem rzutnika i ekranu) oraz zapewnienia wykładowców szkolenia. 4. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika szkolenia materiały niezbędne do prawidłowej realizacji warsztatów arteterapeutycznych. 5. Osoby uczestniczące w szkoleniu otrzymają certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 80500000-9


Dodatkowe kody CPV: 80530000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO KATOWICE, OŚRODEKKSZTAŁCENIA ZAWODOWEG
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 7
Kod pocztowy: 44-120
Miejscowość: Pyskowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetarg niograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielone w oparciu o art 39-46 pzp - przetarg nieograniczony. Oferta uznana za najkorzystniejszą spełniającą warunki zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.