To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-09
Ogłoszenie nr 510268609-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego: Zakup wraz z dostawą materiałów
promocyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615399-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540234508-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 29101900500000,
ul. al. IX Wieków Kielc
3,
25-516
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 3421901, e-mail
marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl, faks
41 3445265.
Adres strony internetowej (url): www.swietokrzyskie.pro
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą materiałów promocyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OK-III.272.1.64.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów promocyjnych wraz z rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce. 2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na trzy części i dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane części zamówienia (jedną, dwie lub trzy). 3. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia 1) Zestaw piśmienniczy - 100 zestawów 2) Torba papierowa - 500 szt. 3) Antystres kostka - 500 szt. 4) Kolorowanki - 1 000 szt. 5) Kredki w opakowaniu wraz ze strugaczką - 1 000 opakowań 6) Kubek ceramiczny - 1 000 szt. 7) Piłka nożna - 300 szt. 8) Opaska led na ramię - 500 szt. 9) Worki dla dzieci- 500 szt. 10) Brelok gumowy - 500 szt. 11) Butelka z filtrem węglowym do wody - 300 szt. 12) Plecak rowerowy - 300 szt. 13) Teczka konferencyjna - 100 szt. 14) Pamięć USB 32 GB - 100 szt. 15) Smartband - 100 szt. 16) Bezprzewodowa ładowarka indukcyjna - 50 szt. Część II zamówienia 1) Krawat jedwabny wraz z opakowaniem - 50 zestawów 2) Apaszka jedwabna wraz z opakowaniem - 50 zestawów Część III zamówienia 1) Spinki do mankietów srebrne z krzemieniem pasiastym wraz z opakowaniem - 20 zestawów 2) Zawieszka srebrna z krzemieniem pasiastym wraz z opakowaniem - 10 zestawów 3) Broszka srebrna z krzemieniem pasiastym wraz z opakowaniem - 10 zestawów 4) Zestaw pióro wieczne i długopis z krzemieniem pasiastym w opakowaniu - 40 zestawów 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby produkty były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz w/w załączniku do SIWZ. 6. Zamawiający obok opisów niektórych produktów zamieścił zdjęcia, które mają jedynie charakter poglądowy (pomocniczy), umożliwiający wykonawcy łatwiejszą identyfikację oczekiwań zamawiającego. 7. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami graficznymi Zamawiającego, a także ich dostarczenie i rozładunek w siedzibie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
101078.33
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GoMa Mariusz Markut
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
97929.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4966.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa Cieślik - Studio L Sp.j.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8979.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15438.93
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa Cieślik - Studio L Sp.j.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23677.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- Przebudowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 25, ul. Wojewódzka 12b oraz przebudowa placu zabaw przy ul. Zamenhofa w Kielcach
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Remont mostu w miejscowości Niegosławice na drodze wojewódzkiej nr 768 w km 12+632
- Remont elewacji budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach, przy ul. Prostej 10
- Zakup wraz z dostawą środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz produktów leczenia do żywienia pozajelitowego dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (DWM, Rekrutacja, KR, ABK).
- Dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- Dostawa materiałów promocyjnych w ramach "V Krajowych Dni Pola".
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku UMG "Kotwica" -3
- Wykonanie i dostawa akcesoriów oraz materiałów promujących na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.