eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu i implementacji algorytmów poprawiających jakość danych w przedsiębiorstwie, implementacji podstawowych komponentów systemu, testów oraz optymalizacji aplikacji w środowisku lokalnym i chmurowym oraz przeprowadzenie testów produkcyjnych i wynikającej z nich optymalizacji platformy do wyszukiwania, czyszczenia i scalania danych oraz usługi wsparcia technicznego opracowanego systemu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-06

Ogłoszenie nr 510266555-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.

Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji: Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu i implementacji algorytmów poprawiających jakość danych w przedsiębiorstwie, implementacji podstawowych komponentów systemu, testów oraz optymalizacji aplikacji w środowisku lokalnym i chmurowym oraz przeprowadzenie testów produkcyjnych i wynikającej z nich optymalizacji platformy do wyszukiwania, czyszczenia i scalania danych oraz usługi wsparcia technicznego opracowanego systemu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622844-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji, Krajowy numer identyfikacyjny 15540000000000, ul. ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 849 97 95, e-mail zamowienia@wip.pw.edu.pl, faks 22 849 94 34.
Adres strony internetowej (url): www.wip.pw.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu i implementacji algorytmów poprawiających jakość danych w przedsiębiorstwie, implementacji podstawowych komponentów systemu, testów oraz optymalizacji aplikacji w środowisku lokalnym i chmurowym oraz przeprowadzenie testów produkcyjnych i wynikającej z nich optymalizacji platformy do wyszukiwania, czyszczenia i scalania danych oraz usługi wsparcia technicznego opracowanego systemu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

13/2019/WIP-IOSP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie złożonej usługi informatycznej polegającej na opracowaniu i implementacji algorytmów poprawiających jakość danych w przedsiębiorstwie, implementacji podstawowych komponentów systemu, testów oraz optymalizacji aplikacji w środowisku lokalnym i chmurowym oraz przeprowadzeniu testów produkcyjnych i wynikającej z nich optymalizacji platformy do wyszukiwania, czyszczenia i scalania danych, jak również usługi wsparcia technicznego opracowanego systemu na potrzeby Instytutu Organizacji Systemów Produkcyjnych Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej, ul. Narbutta 85/86, 02-524 Warszawa. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na zadania i obejmuje: a) opracowanie i implementację algorytmów czyszczenia danych i implementację podstawowych komponentów systemu, b) przeprowadzenie testów laboratoryjnych rozwiązania w różnych środowiskach (lokalnym i chmurowym) i optymalizację aplikacji na podstawie uzyskanych wyników, c) przeprowadzenie testów produkcyjnych z udziałem użytkowników końcowych i optymalizację aplikacji na podstawie uzyskanych wyników, d) aktualizację powykonawcza dokumentacji systemowej, e) wsparcie techniczne opracowanego systemu. Podzielenia zamówienia na zadania nie jest równoznaczne z podzieleniem zamówienia na części w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z wykorzystaniem materiałów dostarczonych przez Zamawiającego oraz będzie rezultatem konsultacji z Wykonawcą przeprowadzanych zgodnie z podejściem zwinnym w zarzadzaniu projektami. 4. Mechanizmy czyszczenia danych będą uwzględniały aspekty związane z wyszukiwaniem, czyszczeniem i scalaniem danych, przy wykorzystaniu m.in. algorytmu odległości Levenshteina. 5. Uzyskany produkt (system) musi posiadać następujące funkcjonalności: * mechanizmy normalizacji danych, * mechanizmy zaawansowanych algorytmów czyszczenia danych, tj. zmiany wartości danego atrybutu na zgodny ze wzorcem, * mechanizmy wzbogacania danych, * mechanizmy deduplikacji, tj. łączenia rekordów dotyczących tego samego klienta w jeden, złoty rekord zawierający dane klienta o najwyższej jakości, * mechanizmy logowania procesu czyszczenia danych w celu monitorowania i ewidencji przebiegu całego procesu, * mechanizmy umożliwiające strojenie algorytmów czyszczenia, * mechanizm umożliwiający łatwą komunikację z narzędziem, tj. wysyłanie danych wejściowych i odbieranie danych wyjściowych (tj. API służące do integracji), * mechanizmy integracji z WebService'em GUS, umożliwiającym weryfikację poprawności numeru NIP i REGON. 6. Wsparcie techniczne funkcjonowania systemu dotyczy okresu min. 6 miesięcy po zakończeniu fazy rozwojowej, przy zachowaniu SLA na poziomie 24/7 w dni robocze, 8:00-20:00 w weekendy, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wsparcie techniczne rozumiane jest jako naprawa błędów i utrzymanie ciągłości działania systemu. Czas znalezienia obejścia dla błędu krytycznego nie może przekraczać? 4 godz., a czas jego naprawy 24 godz. 7. Przedmiot zamówienia musi być? wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń? osób trzecich. Przez "wadę? fizyczną" należy rozumieć? jakakolwiek niezgodność? ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72240000-9


Dodatkowe kody CPV: 72250000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CODICASE Paweł Zarębski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. M. Kopernika 4/2
Kod pocztowy: 05-827
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecka
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167280.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167280.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167280.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.